ترندهای روز

فال ابجد امروز شنبه 13 مرداد ماه 1403/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال امروز شنبه ۱۳ ابجد مرداد ۱۴۰۳; فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در این فال می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که ۴ حرف الف، ب، ج، د با توجه به ماه تولد شما چگونه چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

در زیر فال ابجد امروز ۲۲ مرداد را برای متولدین هر ماه که با ما همراه هستند گردآوری کرده ایم:

فروردین:بی بی سی

امروز شما بر سر یک دوراهی قرار دارید. از یک طرف، شما می خواهید کار خاصی انجام دهید. کارهای عقب افتاده ای دارید که باید انجام دهید و هیجان شما می تواند به خشم شدید تبدیل شود. از سوی دیگر، اگر کمی تلاش کنید تا محیطی امن و آرام برای خود ایجاد کنید، به طور عجیبی احساس انزوای بیشتری از حریم خصوصی و محیط دنج خود خواهید کرد.

اردیبهشت: خیلی

شما اکنون واقعاً این توانایی را دارید که بدانید دقیقاً چه بگویید، و حتی به نظر می رسد که توانایی خواندن ذهن دیگران را دارید. ذهن شما بسیار توانا است، بنابراین سریع قضاوت می کنید و تصمیمات عجولانه می گیرید و به نظر می رسد اطلاعات زیادی دارید.

خرداد:ACB

امروز واقعاً می خواهید درباره موضوعی تحقیق کنید که از آن اجتناب کرده اید. تمام ترس ها و نگرانی های شما در این مورد امروز کاملا از بین رفته است. شما واقعاً دوست دارید که دیگران دیدگاه شما را بشنوند زیرا می دانید که در حال حاضر تأثیر زیادی بر دیگران خواهید گذاشت.

تیر:

به کارهای گذشته خود نگاهی بیندازید تا ببینید آیا کاری انجام داده اید که باعث شده است دیگران پیام های متفاوتی از شما دریافت کنند و فعالیت های شما را اشتباه تفسیر کنند. فقط سعی کنید متکبر نباشید، همه به زودی حقیقت را برای خود خواهند فهمید.

مرداد:dbb

ماه وارد خانه دوم شما می شود که به مسائل مالی اختصاص دارد و توجه شما را از نیازهای معنوی به نیازهای مادی و دنیوی تغییر می دهد. در حال حاضر، بهتر است به سراغ موضوعات ساده تر بروید.

شهریور: cbd

فکر نکنید که می توانید واکنش دیگران را درک کنید. به جای اینکه کلمات خود را سبک و سنگین کنید، آنها را به گونه ای بیان کنید که نشان دهنده مهربانی و انعطاف شما نسبت به دیگران باشد. آنها بیشتر از شنیدن حرف های شما هیجان زده هستند، اما اگر متوجه شوند که شما با آنها مخالف هستید اهمیتی نمی دهند.

مهر: cbc

مشکل اصلی این است که حتی اگر یکی از نزدیکان شما در بهترین شرایط با شما خوب کار نکند، اما در شادی شما شریک نیست. بعضی روزها بهتر است احساسات خود را پنهان کنید.

آبان: ACD

مثل این است که باید مقداری از اوقات فراغت خود را رها کنید تا به چیزهایی که آرزویش را داشته اید نزدیک شوید. سعی نکنید این مشکل را حل کنید. فقط راهی پیدا کنید که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید.

آذر:ببب

وقتی جذابیت و گرمای شما به خشم تبدیل می شود، حتی مهربانی شما می تواند به کسانی که دوستشان دارید آسیب برساند. به یاد داشته باشید که واکنش خشونت آمیز لازم نیست. شما به سادگی محدودیت های خود را می پذیرید و سپس اقدام می کنید.

دی: سی دی بی

اگرچه می خواهید تأثیر مثبتی داشته باشید، اما بیش از حد پرخاشگر هستید. تلاش آگاهانه برای نرم کردن لحن صدای خود به شما کمک می کند تا نیت واقعی خود را به دیگران منتقل کنید.

بهمن: ACA

شاید فکر می کنید که می دانید چگونه کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که نیاز دارید یک چشم انداز نهایی باشد. اگر چه زمانی که کسی به شما پیشنهاد کمک می دهد با حساسیت و قاطعیت پاسخ می دهید، اعتراف به ضعف هایتان می تواند به شما کمک کند حمایت دیگران را بپذیرید.

اسفند: سی سی سی

وقتی شخص دیگری صحبت می کند، به پاسخی که می خواهید به او بدهید فکر نکنید. در عوض، به آنچه او می گوید گوش دهید. تنها زمانی که احساس می کنید باید نظر خود را در مورد چیزهایی که می شنوید بیان کنید، شروع به صحبت می کنید. اگر هنگام ملاقات با دیگران به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تأثیر را روی آنها خواهید داشت.

*توجه: این مقاله به منزله تایید توصیه های ارائه شده در فال نیست و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا