ترندهای روز

فال ابجد امروز شنبه 19 خردادماه 1403/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال ابجد امروز شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳; طالع بینی ابجد یکی از جالب ترین فال های بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در این فال می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرفتن انواع فال ها رواج داشته است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعدی فال ابجد برای امروز نوزدهم است خرداد ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: بابا

فال خوبی است و نیت شما محقق خواهد شد. به زودی از شر نگرانی خلاص خواهید شد زیرا ثروت شما نوید چیزهای خوب و خوشبختی را می دهد. برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در کار خود کوشا باشید. مراقب بدخواهان باش و رازت را به کسی نگو. در کسی دوست یا خویشاوند خوبی پیدا خواهید کرد. ان شاء الله در زندگی دوگانه نباشید و در نماز تنبلی نکنید تا به هدف خود برسید.

اردیبهشت: اوه اوه اوه

شما تصمیم خوبی گرفته اید، فال با شماست و موفقیت و شانس خواهید داشت. هر زمان که قصد ازدواج، وارد شدن به یک تجارت، شراکت یا سرمایه گذاری را دارید، به شرط اینکه تلاش کنید، خدا را شکر کنید. اگر با کسی باشید، به نفع شما تمام می شود.

خرداد: dcc

به نظر می رسد که شما فردی فتنه گر هستید و در حال ایجاد آشوب هستید. دست از دشمنی بردارید تا غمگین نشوید. دهان خود را ببندید وگرنه دوستان و آشنایان آزرده خاطر می شوند و شما را ترک می کنند. پس از مدتی، یک باز در کارت شما پیدا می شود و در جایی که انتظارش را نداشتید، برنده خواهید شد. برای رسیدن به ثروت و خوشبختی باید سخت تلاش کنید. در چند روز آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و به برخی افراد توصیه می شود.

تیر: در، درب

چیزی حلال به تو رسیده یا خواهد رسید. در نقشه ات روزنه ای پیدا شد اما یکی از تو دلخور شد به او دلداری بده، تنگ نظران با تو دشمنی می کنند، به خدا پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی، بر نیتی که کرده ای ثابت قدم باش و به خدا توکل کن. . . انشاءالله به آنچه می خواهید می رسید.

مرداد: G gd

فال خوب است و نیت شما محقق خواهد شد. رازت را به کسی نگو شما باید مراقب بدخواهان باشید. روی کارت افتتاحیه قابل مشاهده است. به خدای مهربان امیدوار باشید و با توکل به او به کار و زندگی خود ادامه دهید. مطمئن باشید روزهای بهتری در راه است.

شهریور:

به زودی یک فرد بزرگ به شما کمک خواهد کرد و شما در نقشه خود روزنه ای پیدا خواهید کرد و موفق خواهید شد. از شر بدبختی ها فرار می کنید و دوستانتان به شما نزدیک تر خواهند شد. اگر قصد سفر دارید، آن را انجام دهید. اگر قصد دارید برای خود یا شخصی ازدواج کنید، یا اگر قصد دارید کار یا تجارتی انجام دهید، آن را دنبال کنید، شانس با شماست. فرزند صالحی خواهید داشت که قدم هایش برای شما خوب است. از مال حرام دوری کنید. در نماز تنبلی نکنید، مراقب افکار و اعمال و رفتار خود باشید تا آسیبی نبینید.

مهر:بی بی سی

فالت خوبه اگر صبر داشته باشید به هدف خود خواهید رسید. یک دهانه در نقشه دیده می شود. برای رسیدن به هدفت باید سخت تلاش کنی. کسی با شما دشمنی می کند، مراقب خود باشید. اگر گم شدی پیداش می کنی. اگر مسافر یا غایبی داشته باشید خبرهایی از او دریافت خواهید کرد.

آبان: آنجا

روزهای خوبی در پیش دارید ناامید نشو از کسی جز خدا کمک نخواهید و از لطف حق غافل نشوید. افکار و نیات پاکی در ذهن داشته باشید تا شانس به سوی شما برگردد و روزنه ای در زندگی شما پدید آید. از افراد بد دوری کنید. غیبت نکنید برای موفقیت هدف یا کار خود را دنبال کنید. به خواست خدا

آذر: آاااااا

طالع بینی روشن است، شما به موفقیت خوبی دست خواهید یافت، بدخواهان و مخالفان را شکست خواهید داد و به هدف خود خواهید رسید. در چند روز آینده خبرهای خوبی به شما خواهد رسید. اگر قصد ازدواج دارید یا معامله ای انجام می دهید، آن را دنبال کنید. شما با زنان گفتگو خواهید کرد، اما رنج نخواهید برد.

دی: اوه آره

از این قصدی که کرده اید باید منتظر بمانید تا آرزویتان محقق شود. اگر قصد سفر دارید، از این امر سود خواهید برد. اگر می خواهید کاری خوب انجام دهید، آن را انجام دهید. مواظب باشید گناه نکنید و اعتماد کنید که خدا اوضاع را بهتر خواهد کرد.

بهمن: از ب

شما به آنچه که برنامه ریزی کرده اید و می خواهید خواهید رسید زیرا فال مشخص است. از بزرگان و اهل خیمه به خوبی استفاده خواهند کرد. شما از کار خود سود خواهید برد و با دوستان وفادار خوشحال خواهید شد. اگر قصد خرید خانه یا ساختن ساختمان دارید، به دنبال آن بروید، برای شما خوب خواهد بود.

اسفند: CCA

فالت خوبه اگر صبر داشته باشید به هدف خود خواهید رسید. یک دهانه در نقشه دیده می شود. برای رسیدن به هدفت باید سخت تلاش کنی. کسی با شما دشمنی می کند، مراقب خود باشید. اگر گم شدی پیداش می کنی. اگر مسافر یا غایبی داشته باشید خبرهایی از او دریافت خواهید کرد.

*توجه: این مقاله به منزله تایید توصیه های ارائه شده در فال نیست و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا