ترندهای روز

فال ابجد امروز شنبه 23 تیر ماه 1403/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال امروز شنبه ۲ اسفند ماه ابجد تیر ماه ۱۴۰۳; فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعدی فال ابجد امروز ۲ اسفند تیر ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شما تصمیم خوبی گرفته اید، فال با شماست و موفقیت و شانس خواهید داشت. هر زمان که برای ازدواج، تجارت، شراکت و سرمایه گذاری برنامه ریزی می کنید، هر زمان که تلاش کردید خدا را شکر کنید. اگر با کسی باشید، به نفع شما تمام می شود.

اردیبهشت:ببب

روزهای خوبی در پیش دارید ناامید نشو از کسی جز خدا کمک نخواهید و از لطف حق غافل نشوید. افکار و نیات پاکی در ذهن داشته باشید تا شانس به سمت شما برگردد و روزنه ای در زندگی شما پدید آید. از افراد بد دوری کنید. غیبت نکنید برای موفقیت هدف یا کار خود را دنبال کنید. به خواست خدا

خرداد: به طور جدی

در چند روز آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. شما یک درخواست سوخته یا یک مورد گم شده دریافت خواهید کرد. همه چیز طبق خواسته شما اتفاق می افتد. سود یا پول زیادی به دست خواهید آورد. با دوستان خوب مشورت کن زیرا از راهنمایی آنها بهره مند می شوی و مال حلال خوب به دست می آوری، آن را گرامی بدار و شکر خدا را بجا آوری. می توانید از آن برای احسان به افراد شایسته استفاده کنید تا بتوانید پاداش معنوی دریافت کنید.

تیر :دی جی بی

فال خوب است و نیت شما محقق خواهد شد. رازت را به کسی نگو شما باید مراقب بدخواهان باشید. روی کارت افتتاحیه قابل مشاهده است. به خدای مهربان امیدوار باشید و با توکل به او به کار و زندگی خود ادامه دهید. مطمئن باشید روزهای بهتری در راه است.

مرداد:BAC

شما یک نیاز و آرزو دارید که در حال برآورده شدن است. گشایش در کارت خواهد بود و روزهای خوشی خواهید داشت. اگر مشکلی دارید به زودی حل می شود. اگر مشکل مالی است، وضعیت مالی خوبی پیدا کنید. در طالع بینی کودکان زیادی دیده می شود. بچه های خوب و خوش رفتار.

شهریور:BCC

این نیتی که کردی خوب نیست، زندگی برایت تلخ می شود. خیلی وقته که دیگه نمیدونی چیکار کنی. ایمان داشته باشید که خداوند این وضعیت را اصلاح خواهد کرد. مدتی است که عاشق کسی شده‌ای و نمی‌توانی او را رها کنی. از او دوری کن، خداوند چیز بهتری به تو عنایت می کند. در کارها صبور باشید آینده روشنی خواهید داشت و از همه نگرانی ها فرار خواهید کرد. اگر قصد سفر یا انجام یک معامله تجاری دارید، از آن سود خواهید برد.

مهر:DCA

شما از یکی از بستگان خود کمک می گیرید و توسط او حمایت می شوید.

آبان: بی سی ای

به زودی از مشکلات و سختی ها خلاص می شوید. منتظر دست خوب دیگران نباش و تمام تلاشت را بکن. چیزی گم شده پیدا می کنی اگر با کسی مشکل دارید، به نفع شما تمام می شود. به زودی موفق خواهید شد و در کار خود موفق خواهید بود.

آذر:BDB

این قصدی که دارید باعث ترس و اضطراب شما می شود. پس فراموشش کن اگر دیگران با شما موافق نیستند، غمگین نباشید و کنترل خود را حفظ کنید. بعدا پشیمون میشی اگر مسافری داشته باشی و دلتنگش شوی حتما برمی گردد. در عبادت کوتاهی نکنید و بدانید که خداوند ولی و حافظ شماست. بدانید که عاقبت کارها به نفع شما خواهد بود و به هدف خود خواهید رسید.

دی: پدر

به زودی یک فرد بزرگ به شما کمک خواهد کرد و شما در نقشه خود روزنه ای پیدا خواهید کرد و موفق خواهید شد. از شر بدبختی ها فرار می کنید و دوستانتان به شما نزدیک تر خواهند شد. اگر قصد سفر دارید، آن را انجام دهید. اگر قصد دارید برای خود یا شخصی ازدواج کنید یا اگر قصد دارید یک تجارت یا معامله انجام دهید، آن را دنبال کنید، شانس با شماست. فرزند صالحی خواهید داشت که قدم هایش برای شما خوب است. از مال حرام دوری کنید. در نماز تنبلی نکنید، مراقب افکار و اعمال و رفتار خود باشید تا آسیبی نبینید.

بهمن: از د

نیت شما خوب است. در فیض به روی شما باز می شود. از چشمان آسیب دیده دیگران نترسید، از آن در امان خواهید بود. در مورد همه چیز با خانواده او مشورت کنید. همیشه رضای خدا و خلق خدا را به یاد داشته باشید. شانس با شماست

اسفند: cba

فال خوب است و اگر به خدا توکل کنید به آنچه می خواهید خواهید رسید. به خدا توکل کن تا تغییرات را پیش رویت بگذارد تا بتوانید سریعتر به هدفتان برسید. به همه اعتماد نکن چیزی یا خبری به شما می رسد که ممکن است چندان ارزشمند نباشد، اما شما را خوشحال می کند. آینده روشنی دارید و چیز زیادی برای رسیدن به آن باقی نمانده است، اما باید مراقب اعمال و رفتار خود باشید.

*توجه: این مقاله به منزله تایید توصیه مندرج در فال نیست و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا