ترندهای روز

فال ابجد امروز شنبه 9 دی 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در این فال می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما مرتب شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه ای که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعدی فال ابجد امروز نهم است دی ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین:DAC

تو زندگیت پشتوانه محکمی داری و خدا همیشه همراهت هست پس نگران هیچی نباش آینده خوبی در انتظارت هست. اگر خانمی در کار شما دخالت کرد، باید با احترام از او بخواهید که دست از کار بکشد.

اردیبهشت:CAC

اگر توصیه های بزرگترها را نادیده بگیرید به دردسر بزرگی خواهید افتاد پس از آن غافل نشوید. یک نفر چیز بدی در مورد شما می گوید، اما سریع آن را متوقف می کند. اگر به دنبال پول و سرمایه هستید باید به صورت قانونی این کار را انجام دهید.

خرداد: سی سی سی

فال مشخص است. به زودی زندگی شما مرتب می شود و مشکلات شما حل می شود، بهتر است. نگذارید ناامیدی وارد قلب شما شود. اگر قصد دارید معاملات تجاری مهمی انجام دهید، در اسرع وقت این کار را انجام دهید که برای شما سود زیادی خواهد داشت و برایتان خوش شانسی به همراه خواهد داشت.

تیر:دی

شما بسیار خوش شانس هستید. کار شما به زودی حل می شود و موفقیت و سربلندی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر بیمار باشید به زودی از بیماری رهایی خواهید یافت و در زندگی خود شادی و خوشی بهتر از زندگی خود خواهید داشت. تا رسیدن به آرامش به آب نزنید.

مرداد: به طور جدی

فال خوب نیست یک نفر در زندگی به شما حسادت می کند و می خواهد در آینده مشکلات بزرگی برای شما ایجاد کند، بهتر است. حواس تان را جمع کنید تا به دردسر بزرگی دچار نشوید و کارهای اشتباهی که در آینده شما را نابود می کند انجام ندهید.

شهریور: از د

فال خوب است. در زندگی به آرامش خاصی دست خواهید یافت و در آینده شادی و نشاط خواهید داشت. اگر قصد انجام کارهای مهم را دارید بهتر است. هر چه زودتر این کار را انجام دهید تا بتوانید احساس خوبی داشته باشید و زندگی خود را تغییر دهید.

مهر:CDC

شما بسیار خوش شانس هستید. خیر و برکت به زندگی شما سرازیر می شود و شادی در زندگی تان فراهم می شود، بهتر است; ناامیدی ها را از خود دور کنید، به زندگی خوشبین باشید تا اتفاقات ناخوشایندی برای شما رخ ندهد. ازدواجی در پیش دارید که برای شما خوشحال کننده است و برای شما خوشبختی می آورد.

آبان: G gd

چیزهای زیادی در زندگی شما وجود دارد که نباید آنها را فاش کنید وگرنه دچار مشکل خواهید شد. کسی سعی دارد شما را گمراه کند، اما شما نباید به او توجه کنید. به زودی زندگی عاشقانه شما تغییر خواهد کرد و شما خوب خواهید شد.

آذر: dba

آرزوی بزرگی دارید که به سختی می توانید آن را برآورده کنید، اما خدا همیشه با شماست، پس نگران نباشید. اگر تصمیم به شروع سفر یا وصلت گرفتید حتما استخاره کنید تا خدای ناکرده به بیراهه نروید.

دی:BDC

مشکلاتی که دارید به پایان می رسد و همه چیز کاملا به نفع شما خواهد بود، پس اصلا نگران نباشید. با مشکلات مالی روبرو خواهید شد پس بهتر است از زیاده خواهی پرهیز کنید، جاه طلبی های خود را کاهش دهید و کمی شادتر باشید.

بهمن: G gd

فالت خوبه به فضل الهی همه مشکلات و سختی ها از زندگی شما دور می شود و به سربلندی و مقام های عالی دست می یابید. این بهتر است؛ در زندگی به خود صدقه بدهید تا از نگاه دیگران در امان بمانید و تنی سالم داشته باشید.

اسفند: بابا

شما اهداف بزرگی دارید که می توانید به آنها برسید، اما متاسفانه ناامید هستید. اگر هنوز به مسیر عاشقانه خود امیدوار هستید، بهتر است از این کار اجتناب کنید وگرنه دوباره شکسته خواهید شد. در نماز خود سست نباشید که گمراه شوید.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا