ترندهای روز

فال ابجد امروز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۳

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

فال ابجد سبکی از فال است که در آن هر حرف از حروف الفبا معنی یا پیام خاصی دارد. این روش معمولاً برای پیش بینی آینده یا درک وضعیت فعلی به ترتیب با استفاده از حروف الفبا استفاده می شود. به عنوان مثال، برای فال ابجد، هر حرف از حروف الفبا با پیام یا تفسیر خاصی همراه است و برای بررسی مسائل یا سوالات مختلف استفاده می شود.

فال ابجد امروز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه به شرح زیر است:

فروردین: BAC

ای صاحب فال! این نیتی که کردی خیلی خوبه و از غم رها میشی. قومی بودند که به شما حسادت می کردند، حق تعالی به لطف خود شما را از شر آنها باز داشت و خداوند متعال روزی به روی شما باز شود. زخم خوردی اما به خیر گذشت و از شر دشمن در امان باش و به مقصود دلت برس و همیشه خیالت را آرام کن که به خواسته دلت خواهی رسید.

اردیبهشت:ببب

ای صاحب فال! مشکل شما به لطف و رحمت پروردگار حل می شود و حال شما را راحت می کند. هرگز نگران و ناامید نباشید و به لطف خداوند ایمان داشته باشید.

خرداد: ADA

ای صاحب فال! نیت خیلی خوبی داری اگر چیزی را از دست دادی دوباره به دست می آوری و اگر قصد رفتن به سفری را داشته باشی که برکات زیادی برایت به همراه دارد و اگر بترسی در امان هستی و اگر بدهی داشته باشی پرداخت می شود. و امید شما ثروت است، پس به زودی به آن خواهید رسید. با همه یک دل داشته باش که همه به تو نیکی کنند. روز شما باز است حسودان و مکرها بر شما پیروز نخواهند شد و انشاالله به آرزوی دلتان برسید.

تیر: BCB

ای صاحب فال، در زندگی با مشکلاتی روبه رو می شوی و با افراد بد و نالایق برخورد می کنی و رنج و عذاب می کشی. باید مراقب دیگران باشید تا افراد بدخواه نتوانند برای شما مشکل ایجاد کنند. یک سفر در طالع بینی شما دیده می شود که اگر انجام شود برای شما مفید خواهد بود.

مرداد: بیا دیگه

ای صاحب فال! کسی زبان شما را گرفته است (با زبان چاق شما را راضی می کند) اما دوست شما خواهد بود. در این دو سه روز کار تو زیاد می شود و از گناهان گذشته توبه کن و رازت را به کسی نگو و با کسی دعوا و دشمنی مکن. پیش از این رنج کشیدی و اثر آن بر تو ماند که دلیل عمر طولانی و رهایی از اندوه و سختی است.

شهریور:

ای فال، به نظر می رسد تو فردی متواضع با خرد و صداقت هستی. اگر از آسیب یا مشکلی رنج می برید، خوب است و حکمتی در آن نهفته است. چیزهایی را که از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد. از مشکلت رهایی خواهی یافت، باید به خدا توکل کنی. چشم تو به دنبال مال مردم نباشد. در عین حال کینه به خرج ندهید تا سالم باشید و آرامش داشته باشید. اگر کسى به شما ظلم کرد، او را ببخش، اینگونه عزت خواهى یافت.

مهر: بد

ای صاحب فال تو در جایی هستی که روحت در عذاب است و مرتب عذاب میکشی اما به یاری ذات الهی به زودی روحت از هر گونه افکار نادرست رها می شود و از گرفتاری های موجود خلاص می شوی.

آبادان:

مژده برای شما صاحب فال که به زودی به هدف خود خواهید رسید و به آنچه می خواهید خواهید رسید. اگر برای خواهشی نزد کسی رفتید و او بی ادبانه صحبت کرد، بهتر است از رفتن پشیمان شوید، زیرا به شما آسیب می رساند. گروهی به شما حسادت می کنند و می خواهند شما را نابود کنند، اما کاری از دستشان بر نمی آید، ترس. سفری در پیش است که سفر تسکین این چند روز در طالع شما را از سر می گذراند و آنگاه در چشم موجودات شیرین می شوید. این هفته با کسی صحبت نکنید زیرا ستاره شما منفی است و بعد از آن شادی به سمت شما خواهد رفت. اگر حاجتی داشته باشی می آورند و در صورت غیبت می آید.

آذر: بابا

خداوند شما را از غم و اندوه نجات دهد و به هدف دلتان برساند. رنج های زیادی کشیده اید، اما با نیتی که در دل دارید، به هدف خود خواهید رسید. ستاره تو روشن است و غمی نیست که عمر طولانی خواهی داشت. در صورت غیبت به سلامت به دست شما می رسد و بر دشمنان پیروز می شوید و خوشحال می شوید.

دی: بی بی سی

مژده برای شما صاحب فال که انشاءالله به زودی به نیت و آرزویی که مدتهاست در دل دارید خواهید رسید. عجله نکنید و منتظر بمانید تا همه چیز برای شما درست شود. چیزی از غیب به تو برسد که نور توست و از جایی که امیدی نداشته باشی انشاءالله به آرزوی دلت برسی. وضعیت اطرافیانتان را نادیده نگیرید و اگر می توانید در گره گشایی از کار یک نفر تردید نکنید.

بهمن: تاکسی

شما در موقعیت حساسی در زندگی قرار دارید. زیرا با گروهی سرکش و حیله گر روبرو هستید که باید آنها را راهنمایی و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضای خدا انجام می دهید، از شکست نترسید. اگر صبور و صبور باشید به نفع شما خواهد بود.

اسفند:داج

ای صاحب فال! بدان كه چيزى را از دست داده اى كه به خاطر آن غمگين هستى، ولى عاقبت كار را نمى دانى; اگر صبر کنی حتما به هدفت میرسی پس در سرگردانی با خدا باش تا عاقبت بخیر کنی. اگر قصد سفر دارید، بروید، خوب است. صدقه بدهید تا آنچه را که از خدا می خواهید به دست آورید. کارتان از آدمی آسان شود و از بزرگی آسایش پیدا کنید و کارها به میل دلتان شود و انشاءالله چیزی به شما برسد.

*توجه: این مطلب به معنای تایید توصیه های داده شده در فال نیست و صرفا جهت سرگرمی گردآوری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا