ترندهای روز

فال ابجد امروز پنجشنبه 28 دی ماه 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه ای که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعدی فال ابجد برای امروز ۷ اسفند دی برای متولدین ماه ۱۴۰۲ آورده ایم. هر ماه با ما می ماند:

فروردین:ب آآ

شما احساس می کنید که باید حقیقت را از میان انبوهی از اطلاعات انتخاب کنید، اما درست زمانی که فکر می کنید می دانید چه اتفاقی افتاده است، متوجه می شوید که اشتباه کرده اید. حتی اگر ناامید هستید تسلیم نشوید. به کار خود ادامه دهید، اما فراموش نکنید که برای دانستن حقیقت به زمان زیادی نیاز دارید.

اردیبهشت:CDC

در حال حاضر، شما سعی می کنید بر جزئیات زمان حال تمرکز کنید و برای رفتن به مرحله بعدی به غریزه خود تکیه کنید. اما یافتن تعادل دشوارتر از آن چیزی است که فکر می کنید. صبور باش؛ فردا به موفقیت های جدیدی دست خواهید یافت.

خرداد: سی سی سی

شما فکر می کنید که دیگران چندان پذیرای ایده های شما نیستند، اما خودتان هم در این عدم پذیرش شریک هستید. ممکن است هنگام توضیح دادن وظایف خود نتوانسته باشید به خوبی از عهده آنها برآیید. شما نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای انتظار، نقش و مسئولیت خود را برای خود و دیگران روشن کنید.

تیر: آنجا

اگر فردی با اطلاعات کافی به شما پیشنهاد داد که فرضیه یا ایده شما خیلی خوب نیست، سعی نکنید نقش سخنران و مشاور را بازی کنید. در عوض، سعی کنید از کلمات خود درس بگیرید. درست کردن یک بازی خیلی بهتر از دفاع از آن است.

مرداد: در، درب

به نظر می رسد شخصی با هدف و برنامه ای عمدا در برنامه های شما دخالت می کند، اما این دخالت همه جانبه و در همه چیز نیست. فقط به یاد داشته باشید که مشکلات کوچکی که اکنون با آن روبرو می شوید بازتاب مشکلات بزرگتری است که بعدا با آن روبرو خواهید شد.

شهریور: ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

زیاد از خود راضی نباشید، زیرا اعتماد به نفس بیش از حد نیز می تواند مشکلات خاص خود را به همراه داشته باشد. بهترین کار این است که در مورد آینده مثبت و واقع بین باشید، اما برای برنامه هایی که امروز و فردا اتفاق می افتد نیز آماده باشید.

مهر:

حالا ممکن است افرادی که به شما نزدیک می شوند نتوانند به شما اعتماد کنند، اما چون می خواهید مراقب خودتان باشید، به رفتار دیگران اعتراض نمی کنید. اگر امروز می خواهید کارتان را درست انجام دهید، فقط به خودتان تکیه کنید و روی پای خود بایستید.

آبان: ccb

متأسفانه، نشان دادن خشم شما را به اهدافتان نزدیک نمی کند، اما نمی خواهید خشم خود را مهار کنید. تلاش برای پنهان کردن احساساتتان باعث از بین رفتن آنها نمی شود، اما وقت گذاشتن به شما کمک می کند ترس های خود را به طور مناسب تر و مثبت تر بیان کنید.

آذر: ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

همانطور که امروز اطلاعات بیشتری جمع آوری می کنید، احساسات شما نیز تغییر خواهد کرد. به جای اینکه لجباز بمانید و بر نظرات خود پافشاری کنید، واکنش های شما در طول روز کمتر از گذشته قابل پیش بینی است. تا زمانی که لازم نیست تصمیمات بلندمدت نگیرید. پاسخی که اکنون می دهید لزوما آخرین پاسخ شما نخواهد بود!

دی: AD B

هرگز نمی دانید، یک تغییر ناگهانی باعث زمین خوردن شما می شود! از تنوع و غنای گزینه های خود لذت ببرید، اما تا زمانی که برای فکر کردن وقت ندارید به یک روش بسنده نکنید.

بهمن: از ج

کنار گذاشتن یک رویا، ایده یا برنامه در حال حاضر نشانه شکست نیست. اما این نشان دهنده تمایل شما به اجازه دادن پتانسیل جدید به زندگی شما است. شما حتی نمی توانید نظر خود را تغییر دهید اگر در تلاش برای پایبندی به دیدگاهی هستید که برای مدت طولانی به شما کمک نکرده است.

اسفند: به نظر می رسد

بهتر است به جای اعتراض و سرزنش دیگران، کار را شروع کنید و خودتان همه چیز را درست کنید. اما اجازه ندهید تمرکزتان شما را از موضوع اصلی منحرف کند، زیرا یکی از بزرگترین مهارت های شما این است که بتوانید با دقت و تمرکز به رویدادها در لحظه حال پاسخ دهید.

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا