ترندهای روز

فال ابجد امروز پنجشنبه 7 دی ماه 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه ای که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعدی فال ابجد برای امروز هفتم است دی ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: سی بی سی

کمی صبر کنید، متوجه خواهید شد که از چه کلماتی باید استفاده کنید. اما در حین صحبت نباید زیاد هیجان زده شوید، در غیر این صورت تاثیر خود را از دست خواهید داد. افکار خود را با دقت هدایت کنید و اجازه ندهید که حواس شما پرت شود.

اردیبهشت:دی جی بی

خوشبختانه در صورت بروز هر گونه مشکل، چه کاری و چه شخصی، به زودی درها به روی شما بسته خواهد شد. به همین دلیل است که امروز فقط فرصت رسیدگی به شکایات و مشکلات خود را دارید. پس فرصت خود را از دست ندهید.

خرداد: جدی

وقتی همه چیز از کنترل خارج می شود ناراحت می شوید. اما امروز اتفاقات زیادی افتاد که به نفع شماست، پس بهتر است خود را به دست سرنوشت بسپارید و لذت ببرید.

تیر:DAB

متأسفانه وقتی نظرات دوستانتان با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه بحث با آنها خودداری می کنید. اما تو امروز اینطوری نیستی حتی اگر وسوسه شدید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید: اگر کسی تغییر نکند، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

مرداد: ب

هر چه رابطه شما با فردی که دوستش دارید صمیمی تر شود، بیشتر از او فاصله می گیرید. شاید ترس شما توجیهی برای این موضوع باشد. شاید این شخص شما را قبول نداشته باشد یا از ایجاد این رابطه راضی نباشید.

شهریور:CAC

شما مشکلاتی دارید و نمی خواهید با برخی مشکلات روبرو شوید. اما اگر اکنون مشکلات خود را به سرعت حل کنید، بسیار ساده تر از انتظار برای دیدن اینکه در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، خواهد بود.

مهر:دی

شاید امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید، اما بهتر است تا حد امکان کمتر کار کنید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. واقعاً چیزی وجود ندارد که بخواهید در حال حاضر آن را اصلاح کنید.

آبان: CCA

امروز می ترسید قلب خود را باز کنید زیرا ممکن است خاطرات قدیمی را به یاد بیاورید که شما را ناراحت می کند. اما خیلی تلاش نکنید تا آسیب پذیری خود را پنهان کنید. اگرچه صحبت در مورد این موضوع خاطرات قدیمی و ناخوشایند را برای شما زنده می کند، اما شما را آرام می کند.

آذر:DBC

این احتمال وجود دارد که به دستاوردهای مهمی دست پیدا کنید. شما در دانستن دقیق آنچه می خواهید بگویید بسیار خوب هستید و حتی به نظر می رسد که توانایی خواندن ذهن دیگران را دارید. ذهن شما بسیار توانا است، بنابراین سریع قضاوت می کنید و تصمیمات عجولانه می گیرید و به نظر می رسد اطلاعات زیادی دارید.

دی:b cb

اگرچه شما توانایی انجام عمل قبل از برنامه ریزی را دارید، اما این نوع کار برخلاف طبیعت متفکرانه شماست که امروزه نیز بسیار قوی است. شما نباید این تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. زیرا حتی پس از انجام اقدام، می تواند به شما در رسیدن به هدف کمک کند.

بهمن: اوه اوه

اگر یک مکالمه آرام و منطقی می تواند موثر باشد و باعث ناراحتی شما نشود، نیازی نیست انرژی خود را صرف طمع و عصبانیت کنید.

اسفند: به طور جدی

هر چه جلوتر می روید، کارتان را جدی تر می گیرید. تا زمانی که به اوج ناامیدی خود نرسیده اید و تصمیم جدی برای پایان دادن به کار ناتمام خود نگیرید، نمی دانید چه باید بکنید.

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا