ترندهای روز

فال ابجد امروز چهارشنبه 13 دی 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۲ اسفند دی ماه ۱۴۰۲; فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه ای که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعدی فال ابجد برای امروز سیزدهم است دی ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: به طور جدی

حتی اگر احساس می کنید در حال از هم پاشیدن هستید، سعی کنید خود را از نظر روحی کامل کنید. وقتی با یک مانع به ظاهر غیرقابل عبور روبرو می شوید، اغلب ایمان خود را از دست می دهید، اما اکنون آماده هستید که شجاعت داشته باشید و به همه نشان دهید که چه کسی هستید!

اردیبهشت: از د

امروز می توانید هر کسی را به نظر مثبت خود متقاعد کنید و بر آن پافشاری کنید. اما اشتیاق شما نمی تواند جایگزین کاملی برای کار سختی باشد که شما را به اهدافتان می رساند. اگر خیلی بلند پرواز نکنید، می توانید بر همه موانع غلبه کنید و به موفقیت برسید، اما نباید منتظر بمانید تا فوراً نتیجه را ببینید. این نتایج به زمان و انرژی بیشتری از آنچه انتظار دارید نیاز دارد.

خرداد: خیلی

حتی اگر ایده شما بهتر باشد، رسیدگی به مشکلات فرصتی را که به دنبالش بودید ایجاد نمی کند. این فقط باعث ایجاد موانع بیشتر در مسیر شما می شود. اما شما یک فرصت عالی برای نشان دادن هوش خود با تجدید نظر در کار خود، اصلاح برنامه های خود و تلاش مجدد در زمانی که همه آماده هستند دارید.

تیر: ACC

حتی اگر سیاره خوش شانس شما امروز شما را تشویق می کند که به خواسته های فوری خود تسلیم شوید، عاقلانه تر است که به جای ایجاد دوستی های جدید، دوستی های قدیمی را دوباره احیا کنید. اگر تنها هستید و دوست ندارید، بهتر است به جای اینکه به دنبال دوست باشید، ابتدا احساسات قلبی خود را تقویت کنید.

مرداد:bbd

در حالی که ترس و نگرانی شما را از برداشتن گام های بعدی باز می دارد، اما شما را نیز نابود می کند. اما زمانی که بتوانید بر محدودیت هایی که ایجاد کرده اید و دوست داشته اید غلبه کنید، همه چیز خوب خواهد شد. اگر نمی خواهید از قوانین خود پیروی کنید، آنها را تغییر دهید.

شهریور:ببب

شما واقع بین تر از همیشه هستید و همچنین می توانید مشکلات را تشخیص دهید. اکنون ممکن است برای شما دشوار باشد که بر تردید خود غلبه کنید. خوشبختانه، نگرش‌های منفی زیاد دوام نمی‌آورند، به‌خصوص اگر آنها را قبل از تأثیرگذاری بر زندگی واقعی‌تان از زندگی‌تان حذف کنید.

مهر: بد

اکنون می توانید همه چیز را با استدلال های منطقی توجیه کنید و از شما یک مذاکره کننده موثر تبدیل شوید. اما متاسفانه دیدن جنبه منفی یک مشکل برای شما بسیار سخت است و ممکن است خیلی دیر شده باشد. اگر از قبل متوجه شدید که یک فکر یا ایده خیلی خوب نیست، اصرار نکنید که خوب است. اگر این کار را انجام دهید، انرژی و زمان ارزشمند خود را هدر داده اید.

آبان:CDC

افراد دیگر در مورد آنچه اتفاق خواهد افتاد بسیار مثبت هستند، و حتی اگر شما شک دارید، احتمالا با آنها موافق خواهید بود. اما نباید در دام افکار جذاب و فریبنده بیفتید. هوشمندانه کار کنید و به تحلیل خودتان بیشتر از رویاهای زیبای دیگران اعتماد کنید.

آذر: آنجا

شما دوست ندارید کسی باشید که به دیگران خبر بد می دهید، اما به کسانی که لباس جدید امپراطور را ستایش می کنند هم نمی افتید! اصلاً چیزی نگویی بهتر از نه گفتن به همه چیز است. بحث کردن با افرادی که نمی خواهند آنچه را که در مقابل چشمانشان اتفاق افتاده است ببینند، فقط انرژی شما را تخلیه می کند.

دی: از ب

به خود اجازه دهید تحت تأثیر افکار و خیالات خود قرار بگیرید، ممکن است یک سرگرمی بی ضرر به نظر برسد، اما نتیجه بیشتر از آن چیزی است که تصور می کردید. حالا می توانید آسمان آبی را به دیگران بفروشید! حتی اگر اصلاً در دسترس نباشد. متأسفانه، حتی تلاش زیاد برای ایجاد یک تصویر زیبا برگرفته از واقعیت خود زندگی کافی نیست.

بهمن:CDC

شما می توانید کاملاً از ظرفیت مثبت خود آگاه باشید – یعنی پتانسیل مثبت را در هر موقعیتی بشناسید و دیگران را برای حرکت به سمت هدف خود تحریک کنید. اما ایده خود را خیلی بزرگ نکنید، زیرا اگر معلوم شود که نمی توانید به همه وعده های خود عمل کنید، خیلی سریع حمایت خود را از دست خواهید داد!

اسفند: اوه اوه

امروز می خواهید میانبری را امتحان کنید یا مشکلی را بپوشانید که دیگران زیاد به آن توجه نمی کنند. اگر این کار را انجام دهید واقعا خوشحال خواهید شد. البته فقط برای مدت کوتاهی! و حالا دنیا طبق برنامه پیش نمیره و نتیجه اعمالت به خودت برمیگرده! بنابراین قبل از اینکه شروع به انجام یک کار احمقانه کنید، یک طرز فکر منطقی به شما کمک می کند تا حقایق را وارد زندگی خود کنید.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا