ترندهای روز

فال ابجد امروز چهارشنبه 2 اسفند 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال ابجد امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲; فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

در زیر فال ابجد امروز ۱۱ اسفند ماه را برای متولدین هر ماه و همراه با ما گردآوری کرده ایم:

فروردین: ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اگر قصد انجام کار اشتباهی دارید یا فکر بدی در ذهن دارید، آن را متوقف کنید. اگر کسی از شما صدمه دیده، باید او را دلداری دهید. آرزویی داری که انشاالله ده روز دیگه بهش میرسی. از مال و درآمد حرام دوری کنید و به خدا توکل کنید.

اردیبهشت: AJB

شما در دل خود قصدی دارید که به آن خواهید رسید. اگر با کسی بحث کنید، نتیجه به نفع شما خواهد بود. نگران نباشید اگر چیزی ارزشمند را از دست دادید، آن را پس خواهید گرفت. فعال باشید و برای رسیدن به هدف قلبی خود کارهای نیک انجام دهید.

خرداد: شکل

ولش کن این فکر شیطانی تو سرت صبر کنید تا نقشه باز شود. بیهوده تلاش نکنید و تسلیم حکمت خدا شوید. دروغ نگویید و تهمت نزنید. تا دوازده روز دیگر کار شما انجام می شود. به خدا توکل کن و از کارهای بد دوری کن.

تیر: bd

الان بهتره کاری نکنی چون وضعیت خوبی نداری. به زودی این وضعیت تغییر خواهد کرد. مراقب اطرافیان خود، چه دوست و چه دشمن باشید تا در نقشه شما فتنه ایجاد نکنند. اگر کسی به شما توصیه می کند، آن را بپذیرید.

مرداد: بد

شما به آنچه در نظر دارید و آرزو دارید خواهید رسید زیرا فال مشخص است. از بزرگان و علما خدمات خوبی دریافت می کنند. از داشتن دوستان وفادار خوشحال خواهید شد. اگر قصد خرید خانه یا ساختن ساختمان دارید، این کار را انجام دهید. برای شما خوب خواهد بود.

شهریور: آاااااا

شما به آنچه در نظر دارید دست خواهید یافت، اما باید کمی بیشتر صبر کنید. عجله نکنید، از کارت خود پشیمان خواهید شد. با کسی دعوا نکن راز دلت را به کسی نگو و همیشه به خدا توکل کن که از غم و اندوه در امان باشی.

مهر:BDC

نباید از کسی انتظار خوبی داشت. مشکلت حل میشه اگر می خواهید اقدام کنید، چند روز صبر کنید و سپس اقدام کنید. طالع بینی شما پیش بینی می کند که به زودی در تجارت خود به موفقیت خواهید رسید و به اوج خواهید رسید.

آبان: اوه آره

غم و تاریکی از تو رخت بربسته و شادی به سوی تو رفته است. شما از آسیب افراد بدبخت در امان هستید. آرامش را در دوست، همکار یا همسر خود می یابید. مدتی می ترسید و نگران می شوید، صبور باشید، اوضاع برایتان خوب می شود و به هدفتان می رسید.

آذر: بابا

نیتی که در دل دارید برآورده می شود، اما در هیچ کاری عجله نکنید، بلکه صبر کنید تا موقعیت به خواسته های شما برسد. اگر منتظر خبری از کسی باشید، به زودی از او خواهید شنید و خوشحال خواهید شد. در آینده نزدیک همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد.

دی: به نظر می رسد

حدود دو سال است که کار و ریش خوب نیست. صبور باشید، افتتاحیه نزدیک است. فال خوب است، اما از نیت قلبی خود دوری کنید زیرا پشیمان خواهید شد.

بهمن: اوه اوه اوه

به زودی گره نقشه باز می شود و به آنچه می خواهید می رسید. به زودی یک نفر به خانواده شما اضافه خواهد شد. در چند روز آینده خبرهای خوبی خواهید شنید. اگر دوستان خوبی دارید، در مورد فعالیت های خود با آنها مشورت کنید. راز خود را به کسی نگو و مراقب باش.

اسفند: ABA

ایمان خود را تقویت کنید. آنچه را که می خواهید از خدا بخواهید. به زودی کارتان منظم می شود و به هدفتان می رسید البته با قدرت و اراده خودتان. از آنچه می ترسی در امان هستی، بر خدا توکل کن.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا