ترندهای روز

فال ابجد امروز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد راهی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی تنظیم شده اند. گاهی از این روش در شماره گذاری آیتم ها یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» برابر «۱۱۰» و «یا علی» برابر با «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که ۴ حرف A، B، C، D با توجه به ماه تولد شما چگونه چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعدی فال ابجد امروز ۱۱ خرداد; ما برای متولدین هر ماه آورده ایم، با ما همراه باشید:

فروردین: CDC

شما به شدت از خود انتقاد می کنید. همین امروز تمرین کنید و آن منتقد درونی را نادیده بگیرید یا حتی ثابت کنید که اشتباه می کنند!

اردیبهشت: بد

بزرگترین ویژگی شما سخاوت است. این طبیعت شما نیست که چیزی بدهید تا در ازای آن چیز دیگری دریافت کنید. بلکه شما فقط به دنبال لذت هستید.

خرداد: از ب

چقدر با افراد دیگر وقت می گذرانید؟ چرا به کسی که هم سلیقه شماست و می تواند در کنار شما باشد، جدی فکر نمی کنید؟ در مورد آن فکر کنید!

تیر: دا

چند روز گذشته ممکن است برای شما سخت بوده باشد. این شما را کمی بداخلاق کرده است. اما اکنون شما نیاز به سرگرمی و شادی دارید. آیا برای کمی تفریح ​​وقت دارید؟ جدی بهش فکر کن

مرداد: اوه اوه

امروز ممکن است به جنبه ای از زندگی خود فکر کنید که برای شما مشکلات زیادی ایجاد کرده است! به عنوان مثال، شاید شریک عاشقانه شما از شما دور است و می خواهید او اکنون در کنار شما باشد. این ممکن است باعث تنش در روابط شما شود. آیا با شریک زندگی خود در مورد احساسات خود صحبت کرده اید؟ اگر نه، واقعا باید.

شهریور: CDC

بدن شما ممکن است نیاز به تجدید انرژی داشته باشد. به زودی کارهای زیادی بر سر راه شما قرار خواهد گرفت و به این نوع انرژی نیاز خواهید داشت.

مهر: اب د

شاید دو نفر از افراد نزدیک شما با هم مشکل داشته باشند و شما سعی کنید مداخله کنید و آنها را به آرامش دعوت کنید. حتما این کار را انجام دهید؛ زیرا این روزها دیگران بیش از هر چیز دیگری به شما نیاز دارند.

آبان: به طور جدی

شما زندگی خود را بر اساس قوانین جامعه انجام نمی دهید. آزادی شما چیزی است که برای شما مهم است. اما با وجود این استقلال، روزهایی هست که ناگهان احساس می کنید در این دنیا تنها هستید.

آذر: ACC

ممکن است در طول روز احساس تنش کنید. خستگی به جا مانده از روزهای گذشته شما را خسته کرده است. شما مجبور شده اید با یکی از نزدیکان خود وارد بحث شوید، اما این یک دلیل دارد. سعی کنید از تنش ها فاصله بگیرید.

دی: خیلی

شما این استعداد را دارید که ایده های عالی خود را به دیگران منتقل کنید. در خانواده خود شما فردی هستید که به فرزندان خود در مورد زندگی و مسئولیت های آن آموزش می دهید.

بهمن:ببب

ممکن است امروز کمی احساس خستگی کنید. زمان خوبی است که زندگی خود را مرور کنید. ممکن است خبری در مورد کسی دریافت کرده باشید که باعث درد شما شده است.

اسفند:bbd

این امکان وجود دارد که شما قبلاً راه حلی برای این مشکل پیدا کرده باشید. آنچه را که می خواهد بشنود به همسرتان بگویید تا بتوانید بعداً آنچه را که می خواهید انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا