ترندهای روز

فال ابجد امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه 1403/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

در ادامه این مطلب: فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را برای متولدین هر ماه بخوانید

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعد فال ابجد امروز ۲۶ اردیبهشت ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: CCA

اولین قدم شما این است که برای چیزی که می خواهید بجنگید، صرف نظر از اینکه چقدر برای شما ارزش دارد. اما نباید نسبت به حریفان واکنش تندی نشان دهید. صبر بهتر از عمل بی پروا است.

اردیبهشت:CDC

زمانی برای فکر کردن به مشکلات گذشته ندارید. اکنون باید کارهایی را که در نیمه راه انجام داده اید و کارهایی را که برای آینده برنامه ریزی کرده اید سازماندهی کنید.

خرداد: اوه آره

ممکن است بخواهید این روزها رابطه نزدیک تری با اعضای خانواده خود داشته باشید. ممکن است فکر کنید که در تصمیمات خود شکست خورده اید زیرا زندگی مطابق انتظارات شما نیست. اما این اشتباه است که رویاهای گذشته خود را با واقعیت فعلی مقایسه کنید. این دو دسته کاملاً متفاوت هستند.

تیر:DAC

فقط باید مراقب باشید که مسئولیتی بیش از توان خود بر عهده نگیرید. اگر بتوانید تعهدات و کارتان را با دقت هر چه بیشتر متعادل کنید، به بزرگترین موفقیت دست خواهید یافت.

مرداد:ب آآ

اگر امروز یکی از دوستانتان شما را به مهمانی دعوت کرد، دعوت او را بپذیرید، حتی اگر نمی خواهید بروید و فکر می کنید به آن خوش نمی گذرد. شبکه سازی با دیگران ممکن است فرصت های شغلی خوبی به شما بدهد.

شهریور:DAC

پیام های مهمی که از ضمیر ناخودآگاه خود دریافت می کنید می تواند پاسخی برای سوالاتی باشد که مدت ها به دنبال آن بودید. اما اگر در این مسیر مشکلات زیادی وجود داشته باشد، دریافت این پیام ها اصلا راحت نخواهید بود.

مهر:adc

این روزها شاید دیگران فکر کنند تو در کارت دست و پا چلفتی هستی؟! در حالی که کاملاً کنترل رفتار خود را دارید و اصلاً نیازی به تغییر چیزی ندارید. شما باید بدانید که قدرت استفاده از مهارت های خود و تمرکز موثر روی اهداف آینده خود را دارید.

آبان:dbb

به جای اینکه کلمات خود را سبک و سنگین کنید، آنها را طوری بیان کنید که مهربانی و انعطاف خود را به دوستانتان نشان دهید. آنها بیشتر از شنیدن حرف های شما هیجان زده هستند، اما اگر متوجه شوند که شما با آنها مخالف هستید اهمیتی نمی دهند.

آذر: بابا

برخی از ایده های جدید شما مهم هستند، اما تا زمانی که آنها را پرورش ندهید، به واقعیت تبدیل نمی شوند. قبل از آمدن روزهای آرام پیش رو، باید از کارهای کوچکی که باید انجام شود آگاه شوید.

دی: AD B

احساس وظیفه شما امروز بسیار قوی است، بنابراین وقت ندارید قبل از دادن پاسخ مثبت به پاسخ خود فکر کنید. با این حال، این کار درستی است که قبل از هر اقدامی یک برنامه محکم داشته باشید.

بهمن: ABA

شما وسوسه می شوید که به جای انجام وظایف حرفه ای خود، کاری زیباتر انجام دهید. اما خودتان می دانید که رفتن به باشگاه بعد از کار مشکلاتی را به همراه دارد. بنابراین به کار خود ادامه دهید و از زندگی خود لذت ببرید، اما در این روند کسی را ناراحت نکنید.

اسفند: dba

اگر مهلتی برای کار شما وجود دارد، رعایت آن بسیار مهم است، زیرا اگر به این موضوع توجه نکنید، زیردستان از اعمال شما تعبیر نادرست می کنند. شما نباید در حال حاضر با رئیس خود بحث کنید، فقط کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

*توجه: این مقاله به منزله تایید توصیه های ارائه شده در فال نیست و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا