ترندهای روز

فال ابجد امروز چهارشنبه 9 اسفند 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال ابجد امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲; فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه ای که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعدی فال ابجد امروز نهم است اسفند ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین:ب آآ

استرس زندگی را با فعالیت های آرامش بخش کاهش دهید. شما مسائل را جدی نمی گیرید و از کارهای مهم غافل می شوید، اجازه ندهید این روحیه کاری به دست شما برسد. دلتنگ هستید و دلتنگ یکی از دوستان یا آشنایان خود هستید. در اسرع وقت با این دوست تماس بگیرید و جلسات را تمدید کنید. اجازه نده تلاش هایی که در زندگی انجام داده ای به این سرعت از بین برود. همسرتان یا عشق زندگیتان امروز به شما ثابت خواهد کرد که شما را بیشتر از همیشه دوست دارد.

اردیبهشت:CDC

روز پرمشغله ای را شروع کرده اید و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما اجازه ندهید غم و اندوه وارد قلب شما شود، زیرا کار امروز به خوبی و خوشی انجام می شود و در پایان روز فرصتی برای استراحت کمی پیدا خواهید کرد. . شما بیش از ۹۰ سال پیش از شخصی پول قرض کرده اید، اما امروز حتی اگر زیر سنگ باشد، آن پول را فراهم می کنید زیرا اگر به آن شخص پول ندهید، آبروی شما می رود. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی دست یافته است و اکنون به خاطر این موفقیت برای او ارزش قائل هستند.

خرداد: سی سی سی

عینک بدبینانه زده اید و دنیا را پر از مشکلات منفی و نگران کننده می بینید. این رویکرد نه تنها شما را از نظر حرفه ای پشت سر گذاشته است، بلکه از نظر روحی نیز به فردی افسرده تبدیل شده اید. بنابراین امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را برداریم و با نگاهی مثبت و آینده نگر به زندگی ادامه دهیم. به یاد داشته باشید که حسادت شما را به فردی منفور در خانواده تبدیل می کند. شما قصد خرید یک کالای مهم را دارید. امروز برای خرید این کالای مهم پول دریافت خواهید کرد. شما افکار بی شماری در سر دارید و هیچ شبی وجود ندارد که بتوانید خوابی آرام را تجربه کنید. ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. در اولین فرصت، به فکر فرورفتن و تجربه شب‌های آرام و خواب عمیق باشید. با همسر یا عشق زندگی تان در مورد عشق و آرامش صحبت کنید و نگرانی ها را فراموش کنید.

تیر: آنجا

شما روحیه ای عبوس و غمگین دارید و احساس می کنید که این حالت مانع پیشرفت و موفقیت شما می شود. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت به این وضعیت فکر کنید و نگرانی ها را زمین گیر کنید و با روحیه ای شاد و بشاش خود را برای موفقیت های بیشتر آماده کنید. مدتی است که به پس انداز فکر می کنید، اما پولی برای پس انداز ندارید. به یاد داشته باشید که مسیر موفقیت نیازمند تلاش شبانه روزی است. شما این فرصت را پیدا خواهید کرد که با خود خلوت کنید و از طریق کار مذهبی یا مراقبه به آرامش برسید.

مرداد: در، درب

شما انرژی و سلامتی لازم برای انجام کارها را در طول روز حفظ می کنید. به لطف این انرژی، می توانید کارهای روزانه را به خوبی انجام دهید. امروزه شرایط برای زنده کردن خاطرات زیبا با دوستان قدیمی فراهم شده است. از چیزهای بد دوری کنید. در غیر این صورت دیری نمی‌گذرد که تخلفات شما را فرا می‌گیرد و گرفتار می‌شوید. خبرهای فرخنده و غیرمنتظره به شما خواهد رسید، این خبر را با اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی را برای خانواده خود رقم بزنید.

شهریور: ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شما فردی جذاب هستید و اطرافیان خود را مانند آهنربا جذب می کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دایره دوستان خود را گسترش دهید. مشکلات مالی زیادی دارید اما این مشکلات تمام می شود و پس از مدت ها پول به حساب های بانکی شما واریز می شود. از این حادثه درس بگیرید و از همین امروز مقداری از پول خود را پس انداز کنید. همسرتان یا عشق زندگیتان امروز ناراحت است و اصلا شما را دوست ندارد. او را به حال خود رها کنید و مطمئن باشید که پس از مدتی دوباره عشق زندگی خود را جذب خواهید کرد.

مهر:

شما روحیه مسئولیت پذیری دارید و هرگز لحظه ای را برای رسیدن به اطرافیان خود از دست نمی دهید. این روحیه اشکالی ندارد، اما گاهی اوقات زیاده روی می کنید و نیازهای خود را بالاتر از انتظارات اطرافیان قرار می دهید. بنابراین از امروز جانب اعتدال را بگیرید و مراقب خود و اطرافیانتان باشید. شما باید پول زیادی را برای تحصیل خود یا برای یکی از نزدیکان خود خرج کنید. غم و اندوه را در دل خود جا نگذارید، زیرا در آینده ای نزدیک پول دریافت خواهید کرد و جای خالی خرج امروز به زودی پر خواهد شد.

آبان: ccb

خطر ابتلا به مسمومیت غذایی زیاد است. بنابراین، بیش از هر زمان دیگری مراقب غذای خود باشید. شما این فرصت را دارید که درآمد خود را افزایش دهید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود قابل توجهی به دست آورید. شما به دیدار یکی از اقوام نزدیک خود می روید، در این مهمانی خوش می گذرانید و فرصت ملاقات با اعضای خانواده را خواهید داشت. خبرهای شاد و غیرمنتظره به شما خواهد رسید. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

آذر: ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

با خیالی آسوده روز را ادامه دهید و مطمئن باشید از نظر سلامتی و شادابی چیزی کم نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و بر سر برنامه ای برای گذراندن اوقاتی خوش با دوستان و آشنایان خود توافق کنید. این فرصت را به شما می دهد که با دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و در مورد خاطرات خوش صحبت کنید. شما بیشتر اهل صرفه جویی هستید و همیشه به فکر پس انداز هستید، این روحیه امروز به شما کمک می کند و با کمک پس انداز هایی که قبلا کنار گذاشته اید از مشکل مالی که در راه است خلاص خواهید شد.

دی: AD B

مشکلی که امروز با آن روبرو هستید را با کمک اعتماد به نفس زیاد خود از بین ببرید. پول زیادی دریافت خواهید کرد و بهتر است مقداری از آن را برای آینده پس انداز کنید. شما فردی خودپسند هستید و فکر می کنید که همیشه حق با شماست. خلق و خوی خود را تغییر دهید و به نظرات دیگران احترام بگذارید قبل از اینکه این خلق و خوی شما را به فردی سلطه گر تبدیل کند. در اوقات فراغت خود به کارهای خلاقانه ای بپردازید که به قلب شما نزدیک است. این احتمال وجود دارد که هر یک از سخنان همسر یا زندگی عاشقانه خود را نامناسب درک کنید.

بهمن: از ج

احتمال مشاجره بین شما و همسرتان یا عشق زندگی شما وجود دارد. در چنین شرایطی بیشتر مراقب رفتار خود باشید و عشق زندگی خود را ناراحت نکنید. شما روز خوبی را برای رابطه شروع نکرده اید. به نفع شماست که از تجارت دوری کنید و مسائل مالی مهم را به آینده بسپارید.

اسفند: به نظر می رسد

شما روحیه خود را از دست داده اید و دیگر انرژی و نشاط قبلی را ندارید اما جای نگرانی نیست زیرا خستگی مفرط کار شما را به اینجا رسانده است و برای بهبود این روحیه امروز کمی به خود استراحت دهید و بهبود پیدا کنید. خستگی و کسالت را از خود دور کنید. راه بروید شما قصد خرید جواهرات یا یک کالای گران قیمت را دارید، اما در خرید شک دارید و می ترسید که با این خرید ضرر کنید.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا