ترندهای روز

فال ابجد امروز چهار شنبه 20 تیر ماه 1403/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال ابجد امروز چهارشنبه ۲۹ اسفند تیر ماه ۱۴۰۳; فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در این فال می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما مرتب شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرش انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

در زیر فال ابجد امروز ۳۰ تیرماه را برای متولدین هر ماه که همراه ما هستند گردآوری کرده ایم:

فروردین:بی بی سی

یادآوری خاطره ای از دوران کودکی، تصور شما را از آنچه امروز موفقیت می دانید تغییر می دهد. شاید یادآوری بخشی از خواب شما را به یاد هدفی بیاندازد که پشت سر گذاشته اید. حتی اگر نمی خواهید مسیر زندگی خود را تغییر دهید، خیالات غیر واقعی خود را با زندگی واقعی مخلوط کنید.

اردیبهشت: خیلی

تمایل شما به کشف رازهای درونی شما ممکن است منجر به یافتن گنج گرانبها شود. اما اگر آگاهی شما به درگیری های درونی منجر شود، چندان آسان نخواهد بود. نادیده گرفتن این نگرانی ها راه حل خوبی نیست. ملاقات با افرادی که شجاعت زیادی دارند می تواند منجر به تغییرات مثبت شود.

خرداد:ACB

زندگی با یک فرد سرسخت که سعی می کند شما را از وابستگی هایتان منصرف کند، سخت است، اما اگر او را مجبور کنید راه شما را بپذیرد، بهتر نمی شود. حتی اگر پاسخی که امروز می خواهید به کسی بدهید منفی است، پاسخ باز را ترجیح دهید. با پذیرش این واقعیت که برنامه های دیگران ممکن است با شما هماهنگ نباشد و راه خود را طی کند، ناامیدی خود را به حداقل برسانید.

تیر:

وقتی کسی شما را مجبور به انجام کاری خلاف اصول شما می کند، دوست ندارید. به اندازه کافی عجیب، هر چه بیشتر از انجام این کار امتناع کنید، بیشتر بر شما اصرار می کنند. متأسفانه با انجام همین کار نمی توانید این فشار را از خود دور کنید. به جای تلاش برای اثبات برتری خود به دیگری، محکم بایستید و به اعتقادات خود پایبند باشید.

مرداد:dbb

تضاد عجیبی بین کاری که دوست دارید انجام دهید و آنچه دیگران از شما انتظار دارند وجود دارد و این باعث می شود که شما احساس عدم تصمیم گیری کنید. شما نمی توانید به طور کامل تصور کنید که اگر انتقام بگیرید چه اتفاقی می افتد، اما وقتی به درستی فکر می کنید، بسیاری از چیزهای مهم را از دست می دهید. به یاد داشته باشید که تحلیل شما باید منطقی باشد. فقط اجازه دهید غرایزتان شما را راهنمایی کند و در مسیر درست هدایت خواهید شد.

شهریور: cbd

امروز با موانعی روبرو می شوید که تنها منبع شما هستند. مهم نیست که چقدر از این اتفاقات شگفت زده شده اید، نباید فقط از این وضعیت دشواری که در پیش است فرار کنید.

مهر: cbc

امروز باید مراقب رفتار خود باشید زیرا کلماتی که می گویید حتی اگر قصد آسیب رساندن به کسی را نداشته باشید می تواند باعث ایجاد مشکل شود. این امکان وجود دارد که شما نظر خود را با لحنی قوی بیان کنید زیرا فکر می کنید دیگران نمی خواهند به نظر شما گوش دهند. لازم نیست نگران باشی؛ بهترین راه حلی که می توانید پیدا کنید این است که ملایم تر باشید.

آبان: ACD

اگر احساس می کنید که خلاقیت شما کور شده است، سعی نکنید با آن مبارزه کنید زیرا عطارد به شما محدودیت داده است و باید خیلی آهسته پیش بروید. چند نفس عمیق بکشید و مکانی آرام برای ارزیابی عملکرد خود پیدا کنید. وقتی متوجه می شوید که مجبور نیستید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، کار شما بسیار آسان تر می شود.

آذر:ببب

احساس می کنید در زمینه کاری خود محدود هستید زیرا ممکن است تجربه حرفه ای در زمینه ای نداشته باشید یا اشتباهی در گذشته باعث این محدودیت شده است. برای پذیرش خود، ابتدا باید گذشته خود را بپذیرید. اگر نیاز دارید چیزی را که در مقابل شماست به دیگران توضیح دهید، بدون توجه به نظر دیگران این کار را انجام دهید. اگرچه آنها طرز فکر خود را دارند، اما ظاهر اخیر شما بهتر از هر چیز دیگری بیانگر شخصیت شماست.

دی: سی دی بی

مشکلی که شما دارید این است که اگر مجبور باشید به درخواستی “نه” بگویید، نمی توانید آن را انجام دهید و هر درخواستی را بپذیرید. این مشکل باعث شده است که از کارهایی که باید انجام شوند غفلت کنید. اکنون زمان آن است که رویکرد خود را تغییر دهید. بهترین مکان برای شروع، رویارویی با حقیقت است.

بهمن: ACA

پاک کردن سرتان خوب است، اما مجبور نیستید که حقیقت را نادیده بگیرید یا قضاوت‌های نادرست قبلی‌تان را مانند یک فاجعه جلوه دهید. فقط کار خود را با آرامش و فروتنی انجام دهید و نقش خود را به خوبی انجام دهید تا بتوانید مهارت های خود را نشان دهید.

اسفند: سی سی سی

دید خود را نسبت به زندگی محدود نکنید، زیرا این محدودیت هایی که برای خود ایجاد کرده اید ممکن است از ناخودآگاه شما سرچشمه بگیرد. حتی اگر این محدودیت‌ها موقتی به نظر می‌رسند، ممکن است به این دلیل باشد که در شرایط پیچیده‌ای قرار دارید که شما را ناامید می‌کند.

*توجه: این مقاله به منزله تایید توصیه های ارائه شده در فال نیست و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا