ترندهای روز

فال ابجد امروز یکشنبه 20 خرداد ماه 1403/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

فال امروز یکشنبه ۲۰ ابجد خرداد ماه ۱۴۰۳; فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما مرتب شده اند.

انسان همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده است. در ایران این عمل از قدیم الایام با پذیرفتن انواع فال ها رواج داشته است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. گاهی اوقات از این روش برای شماره گذاری عناصر یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای تطبیق اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» «۱۱۰» و «یا علی» «۱۲۱» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که چگونه ۴ حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال، حروف ابجد برای هر ماه فال تعیین شده است و نام این ماه ها عبارتند از:

حمل

گاو نر

دوقلوها

سرطان

اسد

قله

مرحله

عقرب

قوس

به طور جدی

سطل

نهنگ

بعد فال ابجد امروز ۲۰ خرداد ما هر ماه برای متولدین ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: بد

در حالی که دوستان نزدیک و خانواده شما به شما اجازه نمی دهند کاملا از واقعیت فرار کنید، آنها هنوز نمی توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما باید زندگی خیالی خود را با واقعیت های دنیای بیرون تطبیق دهید و منطقی تر رفتار کنید.

اردیبهشت:دی

هنگامی که به شکاف بین رویاهای ایده آل خود و موقعیت جدید خود پی ببرید، این احساس می تواند شما را نیز پایین بیاورد. امسال شما دو راه پشت سر دارید و دو نگرش پیش روی شماست و می توانید یکی را انتخاب کنید. گزینه های خود را با دقت در نظر بگیرید. شما با واکنش به اتفاقات آینده خود را تعیین می کنید.

خرداد: cbb

می توانید با فکر کردن به زندگی که انتخاب می کنید از رویاهای خود نهایت استفاده را ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال نو کشیده اید را تصور کنید، اما فعلاً در مورد آن با کسی صحبت نکنید. در حین کار، قدم به قدم روی هدف و نتیجه تمرکز کنید.

تیر: بابا

شما می خواهید امسال کارهای مهم زیادی انجام دهید و مهارت کافی برای انجام این کارها را داشته باشید. اما قبل از تصمیم گیری، با دقت در مورد آن فکر کنید، زیرا شما کسی نیستید که کاری برای جلب رضایت دیگران و جلب توجه انجام می دهید.

مرداد:bbd

برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر آنقدر مشتاق هستید که به جایی که می خواهید برسید، ناامیدی و ترس به سراغتان می آید. در عوض، انتخاب کنید که در سال جدید راحت باشید و از تجربیات در طول مسیر لذت ببرید.

شهریور: cbb

اکنون زمان آن نیست که به آینده فکر کنید، در عوض به حال فکر کنید و دیدگاه خود را تغییر دهید. البته در سال جدید همچنان باید با وظایف و مسئولیت‌های خود روبرو شوید، اما می‌توانید این کار را همزمان با اهمیت دادن به رویاها و خواسته‌های قدیمی که به خاطر کارتان کنار گذاشته‌اید و همچنین به خودتان انجام دهید. نقش خود در خانه و بیشتر به خانواده توجه کنید.

مهر: dcc

شما نمی توانید عمیق ترین احساسات خود را به راحتی بیان کنید زیرا امروز نه تنها باید در مورد عشق خود صحبت کنید بلکه باید عشق خود را در عمل ثابت کنید. از انجام کارهای جدید برای نشان دادن علاقه خود نترسید! و در سال جدید در رفتار خود تجدید نظر کنید.

آبان: cba

اگر کنترل برنامه های خود را از دست بدهید، ناامید و ناامید خواهید شد. با انکار و نادیده گرفتن حقایق زندگی، فقط امر اجتناب ناپذیر را به تأخیر می اندازید. با هوش و آگاهی می توانید نگرش های منفی را در خود بشناسید و آنها را به افکار مثبت تبدیل کنید.

آذر: سی سی سی

به جای پوشاندن ناامنی های خود با پوشاندن، سعی کنید صادق باشید و وضعیت خود را به درستی برای دیگران توصیف کنید. این استراتژی به تلاش زیادی از جانب شما نیاز ندارد. یکی دیگر از مزایای این کار این است که وقتی صداقت و اعتماد شما را به آنها می بینند، شما را بیشتر دوست خواهند داشت.

دی:ب آآ آآ

خوشبختانه، اکثر افراد اطراف شما خوش بین و مثبت هستند، گاهی اوقات حتی الهام بخش. از ارتباط با آنها سود خواهید برد. زیرا آنها شما را تشویق می کنند تا با ایده های بزرگ مقابله کنید و با ایمان خود به شما انگیزه می دهند. اما به یاد داشته باشید که می توانید با به اشتراک گذاشتن افکار مثبت خود با آنها نقش موثری در زندگی آنها داشته باشید.

بهمن:DCA

به جای بیان خواسته های خود، آنها را درونی کنید. با این وجود، امروز اگر محدودیت هایی از سوی منبعی قدرتمند بر شما تحمیل شود، از دستیابی به آرامش درونی ناامید خواهید شد. طغیان و نافرمانی فقط اتلاف وقت و انرژی است. زیرا بعید است بر فشار خارجی که به شما وارد می شود غلبه کنید. پس جبهه خود را عاقلانه انتخاب کنید و سعی کنید با بدیهیات مبارزه نکنید.

اسفند: سی بی سی

پنهان کردن احساسات منفی می تواند واکنش های بد را به تعویق بیندازد، اما این تاخیر در درازمدت اثرات بدتری خواهد داشت. بهترین کار این است که تغییرات درونی خود را بپذیرید و قلب خود را تا حد امکان به آرامی باز کنید.

*توجه: این مقاله به منزله تایید توصیه های ارائه شده در فال نیست و صرفا جنبه سرگرمی دارد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا