ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز جمعه 22 دی 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت پاپ: امروز ممکن است مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که دیروز می خواستید انجام دهید اما موفق به انجام آن نشدید. خوشبختانه امروز شانس با شماست و می توانید کمبودهای دیروز خود را جبران کنید و وظایف محوله را انجام دهید. محکم نگه دارید، شاید این آخرین فرصت شما برای انجام این کارها باشد. امروز کمی بیشتر در مورد رفتار خود فکر کنید، اینکه کمی صبورتر بودن چه تاثیری بر شما و زندگی شما خواهد داشت و چقدر احساس بهتری در شما ایجاد می کند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت ساختگی: شما معمولاً فردی سرسخت هستید و پیشنهادها را به راحتی نمی پذیرید و ترجیح می دهید هنگام پذیرش چیزی آماده باشید. اما امروز بد نیست به پیشنهاداتی فکر کنید که حتی کمی عجیب به نظر می رسند. امروز می خواهید احساسات خود را با فردی که دوست دارید در میان بگذارید، اما این کار به این راحتی که در فیلم ها دیدید نخواهد بود. اگر کوچکترین واکنش منفی از طرف مقابل خود مشاهده کنید، بدون فکر کردن به این واکنش، کنار کشیده و ناامید خواهید شد. به این راحتی میدان را ترک نکنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت امپراتور: شاید مدت زیادی است که به چیزی فکر کرده اید و حتی به آن فکر کرده اید. وقت آن است که دست از تعلل بردارید و شروع کنید زیرا ماهی هر بار که آن را از آب بیرون می آورید تازه است! اگر واقعاً می خواهید این کار را انجام دهید، باید در برنامه روزانه خود برای آن وقت بگذارید. شما در حال حاضر انرژی و هیجان فوق العاده ای دارید. هیجان به مقدار مناسب می تواند بسیار مثبت و سازنده باشد، اما زمانی که از کنترل خارج شود می تواند اثرات بسیار مخربی داشته باشد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت ماه: امروز روز توست تیر این ماهی است! هر کاری که می توانید انجام دهید تا اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار دهید، به خصوص کسانی که عزیزترین و نزدیکترین شما هستند. حتی اگر خودتان هم نخواهید، طبیعتاً توجه دیگران را به خود جلب خواهید کرد و در نظر دیگران بسیار جذاب و فریبنده خواهید بود. این ویژگی وجودی شماست و امروز این ویژگی چند برابر شده است. اگر ناگهان عاشقان شادی را در اطراف خود دیدید تعجب نکنید!

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت چرخ ثروت: یک روز فوق العاده در پیش روی شماست. در حالی که تا دیشب آینده برای شما مبهم و غم انگیز به نظر می رسید، ناگهان درهای جدیدی به روی شما باز می شود و افق پیش روی شما گسترده می شود. اگر اخیراً مشکلات خانوادگی که برای مدت طولانی شما را آزار می‌دادند دوباره ظاهر شده‌اند، ممکن است امروز به‌طور غیرمنتظره راه‌حلی برای این مشکلات پیدا کنید. در هر صورت امروز فرصت بسیار خوبی برای یافتن پاسخ سوالات و راه حل مشکلاتتان است.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت کشیش اعظم: در روزهای اخیر روابط بسیار نزدیکی با عزیزان خود داشته اید. شما با هم در مورد نگرانی ها، برنامه ها و امیدهای خود برای آینده صحبت کردید. امروز به دلیل صحبت هایی که در چند روز اخیر داشته اید، افکار جدید و برنامه های جدیدی برای آینده خود دارید. از این افکار الهام بخش استفاده کنید! معمولاً در روابط عاطفی خود محتاط هستید، اما امروز می خواهید بدون ترس احساسات خود را بیان کنید. شاید این برای شما هیجان‌انگیز باشد، اما اگر مراقب نباشید، تغییر ناگهانی شما می‌تواند طرف مقابل را مبهوت کند و نتیجه معکوس شما را داشته باشد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

نقشه جهان: امروز سورپرایزهای شگفت انگیزی در انتظار شماست. این اتفاقات خوب می تواند به شکل یک شغل جدید یا فرصتی برای یافتن شریک زندگی خود باشد. با توجه به شرایط کیهانی موجود، چه در مسائل شخصی یا حرفه ای، می توانید بهترین مسیر را برای رسیدن به رضایت پیدا کنید. به یاد داشته باشید که به خودتان وفادار بمانید و اصالت وجودتان را حفظ کنید. این ویژگی بهترین کیفیتی است که به شما کمک می کند برنده شوید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت امپراتور: شما با یادگیری توانایی کنترل صراحت و بیان خود بر اطرافیانتان تأثیر جدی گذاشته اید و امروز می بینید که دوستانتان از رفتار شما حمایت می کنند و به دلیل این رفتار با اشتیاق به حرف های شما گوش می دهند و به راحتی به شما اعتماد می کنند. این کاری است که آنها انجام می دهند. انگار واقعیت خودت را پیدا می کنی! امروزه دوست ندارید با شریک عاطفی خود در مورد اینکه حق با چه کسی است و چه کسی راه حل های بهتری برای حل مشکلات ارائه می دهد بحث کنید، اما این رفتار را از طرف شریک زندگی خود تحمل نخواهید کرد و اگر خود را کنترل کنید، ممکن است هر لحظه دعوا شروع شود. .

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

نقشه خورشید: بعد از فضای متشنج و جنگ طلبانه ای که چند روز اخیر بر شما حاکم شده بود، امروز بالاخره همه چیز در هماهنگی و آرامش قرار می گیرد و می توانید با خیال راحت کمی استراحت کنید. اگر احساس خستگی می کنید حق با شماست. بهتر است کمی خود را از زیر باری که دیگران سعی می کنند بر دوش شما بگذارند رها کنید. شما امروز رفتار بسیار دوستانه ای دارید و همین امر باعث می شود با ظاهر جذاب خود به راحتی دیگران را به خود جذب کنید، هرچند به حرف های دیگران خیلی با دقت گوش نمی دهید و ذهنتان درگیر کار و مشکلات خودتان است.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت داوری: روزی می رسد که مافوق شما به خاطر زحماتی که انجام داده اید و کار و تحقیقاتی که انجام داده اید تشویق می کنند و آن وقت متوجه می شوید که در مورد اطرافیان خود اشتباه کرده اید. برخلاف آنچه شما فکر می کنید، دیگران سعی نمی کنند مانعی بر سر راه شما قرار دهند یا به شما ظلم کنند، فقط تا زمانی که خودتان را ثابت نکنید، شما را خیلی جدی نخواهند گرفت.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

نقشه عملکرد: ممکن است احساس کنید که برخی از ارزش‌ها به شما اجازه نمی‌دهند تا فعالیت‌های خاصی را در حرفه خود انجام دهید. اما آیا در این مورد مطمئن هستید یا فقط می خواهید با چنین بهانه ای خود را راحت کنید و از تجربیات جدید فرار کنید؟ شاید وقت آن رسیده باشد که کمی جسورتر باشید و محدودیت هایی را که برای خود ایجاد کرده اید کنار بگذارید و شرایط را برای موفقیت خود فراهم کنید. مطمئن شوید که نتیجه ارزش ریسکی را دارد که شما مایل به انجام آن هستید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت کیمیاگر: تعدادی طرح و ایده های خلاقانه پولساز در سر شما می چرخد. خلاقیت شما در حال حاضر در اوج خود است، اما این ایده های عالی فقط اتفاق نمی افتد. متأسفانه امروز دیگر نمی توانید منطقی و روشمند فکر کنید و به سادگی از این شاخه به آن شاخه می پرید. فعلاً بهتر است از این موج خلاقیت لذت ببرید و در مورد آینده این ایده های درخشان خیال پردازی کنید. بعداً برای برنامه ریزی و اجرای این ایده ها وقت خواهید داشت.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا