ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز جمعه 24 آذر 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در نقاط مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت ملکه: شاید به تازگی به فکر تغییر محل زندگی خود بوده اید، اما اتفاقاتی که امروز رخ می دهد شما را مجبور می کند که تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید. شاید همسایه هایی که دوستشان داشتید آپارتمانتان را ترک کرده باشند و دیگر هیچ دلبستگی به آن خانه نداشته باشید یا پولی به دست آورید و بخواهید به جای بهتری نقل مکان کنید. در هر صورت، جنبه های زیادی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

نقشه ستاره: امروز به طور غیرمنتظره ای خواهید دید که وضعیت اقتصادی شما بسیار بهتر از آن چیزی است که فکر می کردید. ممکن است به یاد داشته باشید که در یکی از حساب های خود پولی دارید که کاملا آن را فراموش کرده اید. ممکن است ناگهان استعداد جدیدی برای مدیریت امور مالی یا ارتقای شغلی پیدا کنید که انتظار داشتید درآمد بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت مرد حلق آویز: شاید امروز تصمیم گرفته اید خود را در خانه حبس کنید و به طور جدی به اتفاقات چند روز اخیر فکر کنید. این در واقع اساس برنامه ریزی آینده شما خواهد بود و هر هدفی را که تعیین کرده اید با انگیزه و انرژی مثبت زیاد دنبال خواهید کرد. شاید بد نباشد در این موضوع با یکی از دوستان نزدیک خود مشورت کنید و از نظر و حمایت آنها استفاده کنید. ممکن است احساس کنید وقت آن رسیده است که احساسات خود را با فردی که دوست دارید در میان بگذارید، اما متأسفانه اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار نیست.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت داوری: امروز می توانید روز خود را با دیدی مثبت به آینده و با اعتماد به نفس کافی شروع کنید و به سادگی اجازه ندهید چیزی شما را آزار دهد یا مانعی برای شما ایجاد کند. خود واقعی خود را در محل کار خود نشان دهید و افکار و احساسات خود را بدون نگرانی از قضاوت همکاران خود بیان کنید. مطمئن باشید نتایج بسیار بهتری خواهید گرفت و حتی محبوبیت شما افزایش خواهد یافت.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت کیمیاگر: گروهی که با آن در ارتباط هستید اما اخیرا نادیده گرفته اید امروز در ذهن شماست و می خواهید به تعهدات خود در قبال این گروه عمل کنید. همچنین به فکر از سرگیری یک پروژه کاری یا شخصی هستید که بنا به دلایلی دارید و حداقل تا حدی آن را تکمیل کرده اید. به طور خلاصه، تلاش برای جبران کاستی هایی که اخیراً ایجاد کرده اید، امروز زمان زیادی را می طلبد، اما باعث می شود احساس خوبی داشته باشید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت پاپ: امروز از طریق قرارداد می توانید مبلغی را دریافت کنید که اتفاق مثبتی برای شما خواهد بود. البته باید دقت ویژه ای داشته باشید که قبل از امضای هر قرارداد خط به خط را با دقت مطالعه کنید. امروز می تواند روز خوبی برای درخواست وام یا پر کردن فرم های لازم برای دریافت بورسیه تحصیلی، فرصت آموزشی یا سایر کمک های مالی باشد. پیشرفت این کار در شرایط فعلی بسیار راحت تر از آنچه فکر می کنید خواهد بود و همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

نقشه عملکرد: آیا گاهی از اینکه در چشم دیگران احمق به نظر برسید می ترسید؟ شاید همین ترس از افتادن در چشم دیگران دلیلی باشد که نتوانستید آنطور که انتظار داشتید پیش بروید. امروز باید با دقت بیشتری در مورد آن فکر کنید. از تمام مهارت ها و نقاط قوت تحلیلی خود استفاده کنید و به این فکر کنید که اگر این ملاحظات وجود نداشت و ریسک بیشتری می کردید به کجا می رسیدید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

نقشه جهان: به طور معمول شما رویکرد منطقی و علمی را به رویدادها و دنیای اطراف خود ترجیح می دهید، اما امروز حالتی عرفانی در پیش گرفته اید. شهود شما بسیار قوی تر و فعال تر از همیشه شده است، و ممکن است بتوانید قبل از صحبت کردن، حدس بزنید که طرف مقابل چه می گوید. شما عاشق خلاق بودن و انجام کارهای جدید هستید، و این حس ششم قدرتمند در این زمان از سال بسیار مفید خواهد بود، بنابراین تا می توانید از آن بهره ببرید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت عشق: از الان تا چند هفته آینده مدام به مهمانی ها دعوت می شوید و در فعالیت های اجتماعی مختلف شرکت می کنید و دائما تلفنتان زنگ می خورد. روابط شما با دیگران گرم و دوستانه خواهد بود و در هر گروهی که شرکت کنید، همه از حضور شما خوشحال می شوند و مورد توجه دیگران قرار می گیرید. حضور در این مجالس مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت، از جمله اینکه ممکن است نیمه گمشده خود را در یکی از این مهمانی ها پیدا کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت امپراتور: امروز به آینده حرفه ای خود فکر می کنید و اینکه چگونه می توانید آن را بهبود بخشید و به نظر نمی رسد که از وضعیت فعلی خود چندان راضی نباشید. شما هنوز هم می خواهید پیشرفت کنید و ترفیع بگیرید یا کار دیگری را شروع کنید و زمینه کاری خود را به کلی تغییر دهید. اکنون زمان خوبی برای فکر کردن به آن و برنامه ریزی جدی است. در شرایط فعلی، ذهن شما در این زمینه ها بسیار خوب عمل می کند و موفقیت به نظرتان قطعی می رسد، البته به شرط اینکه در این زمینه تلاش کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

نقشه خورشید: امروز می تواند روز بسیار خوبی برای استراحت و لذت بردن از زیبایی هایی باشد که در چیزهای کوچک و رویدادهای روزمره نهفته است. در حالی که از کنار بازار میوه رد می شوید، به میوه ها و سبزیجات فصل نگاه کنید و از آن لذت ببرید یا زیر آفتاب بایستید و از نور و گرمای آن لذت ببرید، به صدای گنجشک ها گوش دهید و با تمام وجود در هوای تازه نفس بکشید. اگر در طول روز نمی توانید این کارها را انجام دهید، پس از پایان کار به همراه خانواده به پارک نزدیک خانه خود سری بزنید و از طبیعت لذت ببرید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت کشیش اعظم: امروز قطعا نیاز خاصی به گذراندن وقت با فرد مورد علاقه خود احساس خواهید کرد. شما در چند هفته اخیر از نظر اجتماعی بسیار فعال بوده اید و دوستان جدید و همچنین دوستان و آشنایان قدیمی پیدا کرده اید. اکنون وقت آن است که کمی آرامتر باشید و در خانه با عزیزتان خلوت کنید و در کنار او استراحت کنید. شاید بتوانید در مورد برنامه های آینده خود و تغییرات احتمالی در وضعیت زندگی خود صحبت کنید.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا