ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز جمعه 6 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت مرد حلق آویز: امروز ممکن است کمی مضطرب و نگران باشید و نتوانید یک جا بنشینید. در حال حاضر شما با خیلی چیزها به طور همزمان دست و پنجه نرم می کنید و به نظر می رسد همه این موارد همزمان وارد دوره های حساس و بحرانی می شوند. متأسفانه دیگران به وضعیت فعلی شما توجه زیادی نمی کنند یا حساسیت زیادی نسبت به نیازهای شما نشان می دهند. پس سعی کنید تمرکز کنید و فقط به خودتان تکیه کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

نقشه خورشید: امروز شما قلبی سخاوتمند دارید و کمک به دیگران و آوردن لبخند بر لبان آنها برای شما یک ضرورت است. بگذارید خورشید در درون شما بدرخشد و درخشندگی وجودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، در این روز قطعا اعمال شما مورد تحسین و توجه دیگران قرار خواهد گرفت. با تشویق دیگران و انرژی مثبتی که از آنها دریافت می کنید، احساس بسیار بهتری خواهید داشت. سعی کنید روی جنبه های مثبت دیگران تمرکز کنید، خواهید دید که این کار باعث رشد جنبه های مثبت شخصیت شما نیز می شود.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت کیمیاگر: امروز آماده حرکت به سمت اهداف خود هستید و یک نیروی درونی شما را به ایستادن و حرکت به جلو دعوت می کند. به آن غریزه توجه کنید و دست به کار شوید. شما انرژی زیادی برای اجرای کار و برنامه های مربوط به پروژه های در دست اجرا دارید. البته کلید اصلی موفقیت شما اولویت بندی کار و تکمیل کار و پروژه هایی است که از قبل شروع کرده اید. تا حد امکان از شروع پروژه های دیگر از قبل خودداری کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت عدالت: امروزه، به خصوص در مورد مسائل عاطفی، ممکن است با مقاومت دیگران مواجه شوید. دیدن رفتار پرخاشگرانه طرف مقابل باعث ایجاد احساسات ناخوشایند در شما می شود و باعث می شود احساس ضعف و بی اهمیتی کنید. این که بر خلاف آنچه برخی فکر می کنند به دنبال صلح، عدالت و هماهنگی هستید، به این معنا نیست که شما ضعیف هستید و چیزی از ارزش های شما کم نمی کند. این ویژگی ها در واقع نقاط قوت شما هستند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت داوری: شما در پیگیری و تکمیل پروژه ها و وظایف محول شده به شما مهارت دارید، اما عملکرد شما در مراحل اولیه چندان چشمگیر نیست. امروز فرصتی عالی برای اثبات اشتباه دیگران است. شما قدرت زیادی دارید که به شما کمک می کند هر کاری را با موفقیت کامل شروع کنید. از این انرژی که در اختیار دارید استفاده کنید و روی کاری که مدت ها می خواستید شروع کنید اما هنوز فرصت انجام آن را نداشتید کار کنید. شروع است

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

نقشه عملکرد: امروز اعتماد به نفس شما در سطح بالایی قرار دارد و احساس می کنید چیزی در درونتان به شما انرژی می دهد تا با روز پیش بروید. می‌توانید پروژه‌هایی را که به نظر می‌رسد هرگز تکمیل نمی‌شوند، بپذیرید و آنها را به نتیجه موفقیت‌آمیز برسانید. البته به یاد داشته باشید: اگر می خواهید کاری به خوبی انجام شود، باید از استعدادها و مهارت های خود استفاده کنید و خودتان آن را انجام دهید، نه اینکه آن را به دیگران بسپارید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

کارت ساختگی: امروز ممکن است برای شما پر از چالش ها و تنش ها باشد. مراقب باشید با بی احتیاطی های خود یک رابطه نسبتا دوستانه را به جنگی همه جانبه تبدیل نکنید. بیش از حد سخنانی را که می شنوید و اعمال و کردار افراد اطرافتان را قبول نکنید. به بحث‌هایی که در جریان است به عنوان چالش‌هایی نگاه کنید که غلبه بر آنها شما را قوی‌تر می‌کند. سعی نکنید از موقعیتی که برایتان پیش آمده فرار کنید. فرار از مشکلات و مشکلات به درد شما نمی خورد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت ملکه: امروز تنشی در قلب شما وجود دارد که رهایی از آن آسان نیست. احساس می کنید دیگران به خوبی به شما گوش نمی دهند و نمی توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر می خواهید دیگران افکار و عقاید شما را درک کنند، باید سعی کنید توضیحات بیشتری ارائه دهید تا بتوانید پیام خود را به گوش دیگران برسانید. سعی کنید در برقراری ارتباط با دیگران ذهن باز و انعطاف پذیر باشید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت کشیش اعظم: امروز سعی کنید صبورتر باشید و بر بی قراری درونی خود غلبه کنید. امروز از آن روزهایی است که بی قرار هستید و به نظرتان می رسد همه چیز خیلی بیشتر از حد لازم طول می کشد و می توانید آن را تحمل کنید. تمام تلاش خود را برای هماهنگی با جریان رویدادها انجام دهید. در مورد انجام به موقع کارها آنقدر حساس نباشید. کیفیت کار بسیار مهمتر از سرعت آن است و یک ذهن آرام بسیار بهتر از یک ذهن پر استرس و عصبی عمل می کند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت شیطان: دعوا کردن یا نبردن مسئله این است! امروز یک درگیری سخت در درون شما بین یین و یانگ وجود دارد. از طرفی جنبه آرام طبیعت شما یک چیز می گوید اما از طرف دیگر جنبه مردانه و جنگجوی شما همین را می گوید. برای غلبه بر این تعارض، باید از اقدامات عجولانه پرهیز کنید و از تحریک دیگران وسوسه نشوید که رفتار تهاجمی انجام دهید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

نقشه برج: امروزه شما همیشه می توانید اسلحه خود را بردارید و بی جهت به دیگران حمله کنید. مراقب باشید انرژی درونی خود را کنترل کنید. یک قدم اشتباه می تواند همه چیز را برای شما خراب کند. شما سعی می کنید احساسات خود را از دیگران پنهان کنید زیرا نمی خواهید آنها شما را در موقعیت ضعیف قرار دهند و از احساسات شما علیه شما استفاده کنند. اما به یاد داشته باشید که هر چه بیشتر واقعیت خود را از دیگران پنهان کنید، بیشتر رنج خواهید برد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت اعتدال: استفاده بهینه از زمان و انرژی امروز می تواند روز شما را بسیار پربار بسازد. شما انرژی اضافی دارید که به شما اجازه می دهد هر کاری را که می خواهید انجام دهید. شما اهداف خود را با تهاجمی دنبال می کنید و آماده هستید تا امروز هر کاری را که در لیست کارهایتان قرار دارد به بهترین شکل انجام دهید. به نظر او، هیچ چیز در رابطه آینده شما به اگرها و اگرها بستگی ندارد، فقط باید چیزی بخواهید و برای به دست آوردن آن تلاش کنید. با این حال مراقب باشید زیاد خود را خسته نکنید.

تاریخچه فال

از قدیم الایام، بسیاری از مورخان ریشه فال و جادو را با سرزمین های شرقی مرتبط دانسته اند و ریشه کلمه جادو از کلمه Magi (مگ برای کشیش زرتشتی) گرفته شده است. نکته مشترکی که در تمام تمدن های باستانی ایران، مصر، هندی ها، بابلی ها و… به چشم می خورد، پیوند این تمدن ها با عناصر چهارگانه و تلاش آنها برای استفاده از این عناصر برای پیش بینی آینده است.

امروزه نیز از برخی علوم طالع بینی و نجوم که علمی کاملاً اثبات شده و به دور از خرافات هستند برای پیش بینی وقایع آینده استفاده می شود. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط بینندگان بزرگی مانند نوستراداموس (نوستراداموس) انجام شد و چندین دهه بعد رخ داد، بسیاری از مردم را به نبوت و طالع بینی باور کرد. فالگیرها ادعا می کنند که وقتی فال می گویند، ذهنشان متوقف شده و آماده دریافت الهام از کائنات است.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا