ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز دوشنبه 16 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

نقشه عملکرد: امروزه شما توانایی بسیار بالایی در حل هر نوع معما دارید و می توانید دلایل اصلی مشکلات و مشکلات مختلف را بیابید و راه حلی برای آنها بیابید. این به شما کمک می کند تا در پروژه مهمی که روی آن کار می کنید عملکرد خوبی داشته باشید و همچنین مسئولیت ها و وظایفی را که بر عهده دارید انجام دهید. ایده هایی که به ذهنتان می رسد را اجرا کنید و فقط با رویارویی با مشکلات کوچک میدان را خالی نکنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت شیطان: امروز می تواند روزی پر از جنجال برای شما باشد. دیگران دائما با آن مخالفت می کنند و مشکلاتی ایجاد می کنند و این مشکل می تواند منجر به مشکلات جدی در حفظ برنامه روزانه شما شود. شما هم مثل دیگران سرسخت و سرسخت هستید و هیچ یک از شما تسلیم نمی شوید. برای یک روز پرماجرا آماده شوید. امروز هیچ چیز از چشم تیزبین شما دور نخواهد ماند و به همه چیز توجه خواهید کرد. حس ششم شما سخت تر از همیشه کار می کند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت پاپ: انعطاف پذیری شما امروز مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. خوشبختانه شما قادر خواهید بود با مهارت فراوان خود را با شرایط مختلف تطبیق دهید، تغییرات لازم را به موقع در برنامه های خود ایجاد کنید و مانند یک موج سوار باتجربه بر موج تغییرات سوار شوید. این به شما کمک می کند بیشتر کارهای خود را با موفقیت انجام دهید. آرام و منطقی باشید و اجازه ندهید احساسات دیگران بر شما تأثیر بگذارد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت اعتدال: امروز نمی توانید بفهمید که چرا همه اینقدر خسته و بی حوصله به نظر می رسند. وقت خود را با فکر کردن به این سوالات تلف نکنید. بهتر است به کار خود فکر کنید و شرایط را همانطور که هست بپذیرید. مهمترین کاری که امروز باید انجام دهید حفظ تعادل شرایط است. شما در حال حاضر با مشکلات سختی دست و پنجه نرم می کنید و ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد، اما واقعاً کاری وجود ندارد که نتوانید انجام دهید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت ملکه: اگر فقط یک نفر بتواند انرژی هیجانی شدید جاری را کنترل کند، آن شما هستید. دیگران ممکن است بیش از حد عصبی یا احساساتی باشند و ممکن است به مشکلات واکنش خشونت آمیز و غیر منطقی نشان دهند یا نتوانند به موقع و درست به مسائل حساسی که پیش می آید پاسخ دهند. البته رفتار آنها روی شما و برنامه هایتان تاثیر می گذارد و با رفتارشان شما را به دردسر می اندازند. در هر صورت می توانید از موقعیتی که برایتان پیش آمده چیزهای زیادی یاد بگیرید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت چرخ ثروت: این روزها، اتفاقات غیرمنتظره برنامه های روز شما را به هم می زند و به شما یادآوری می کند که گاهی اوقات همه چیز از کنترل ما خارج است و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که خود را با جریان رویدادها هماهنگ کنیم. دوستان و اعضای خانواده از شما انتظار دارند در فعالیت های گروهی آنها شرکت کنید، اما شما زمان کافی برای آن ندارید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

کارت داوری: امروزه به نظر می رسد همه فکر می کنند که بهتر از شما می دانند چه کاری باید انجام دهند و مدام در مورد این موضوع اظهار نظر می کنند، اما شما به خوبی می دانید که هیچکس بهتر از شما نمی تواند در مورد زندگی و کار شما نظر دهد. پس کاری را انجام دهید که فکر می کنید برای شما خوب است و نگران حرف های مردم نباشید، آنها همیشه چیزی برای گفتن دارند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت مرد حلق آویز: امروز یکی از آن روزهایی است که یا باید خودتان کنترل امور را به دست بگیرید یا تسلیم شوید و بگذارید دیگران وظایفی را برای شما تعیین و تنظیم کنند. مثل این است که نیرویی در جهت مخالف جریان دارد و شما را از دستیابی به اهدافتان باز می دارد و اگر تمرکز نکنید، شکست خواهید خورد. اعتماد به نفس داشته باشید و وقتی مطمئن شدید که چیزی درست است، اجازه ندهید نظرات دیگران در مورد آن شما را در آن شک کند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت کیمیاگر: امروز روز خوبی برای شروع پروژه هایی است که برنامه ریزی کرده اید یا ایده های بزرگی را که در ذهن دارید اجرا کنید. برای رسیدن به رویاهای خود هر کاری می توانید انجام دهید، زیرا امروز می توانید به خوبی روی کاری که می خواهید انجام دهید تمرکز کنید. امروز بسیار پرانرژی و سرحال هستید و می خواهید به مهمانی بروید و خوش بگذرانید، اما متاسفانه به دلیل ناشناخته بودن احساسات اطرافیانتان شبیه خودتان نیست و به نظر می رسد کمی حوصله شان سر رفته است. شاید بهتر باشد شما هم به آنها بپیوندید و فعلا این حس را نادیده بگیرید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت عشق: امروز احساسات شما به طور ناگهانی بسیار شدیدتر از قبل شده و احساس عشق، نفرت، غم و شادی در وجود شما بسیار قوی تر و موثرتر از همیشه شده است. آن‌ها می‌دانند که دیگران می‌توانند در هر موقعیتی بسیار خشن واکنش نشان دهند و عصبی به نظر برسند. با توجه به شرایط امروز از آن روزهایی است که باید به احساسات خود توجه کنید و کارهایی انجام دهید که هیجان بیشتری را امروز می طلبد. البته باید به احساسات دیگران توجه کنید و پا به پا نگذارید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

کارت اعتدال: امروز به نظر می رسد که یک نیروی بازدارنده وجود دارد که می خواهد با شما مخالفت کند و شما را متوقف کند. افکار و ایده های تعصب آمیز اطرافیان شما را از انجام کاری که می خواهید و رسیدن به هدفی که می خواهید بکنید باز می دارد. بهتر است سریع عکس العمل نشان ندهید و سعی کنید از دید آنها به شرایط نگاه کنید تا نقاط مشترکی پیدا کنید و روی آنها کار کنید تا بین دو طرف تعادل ایجاد شود.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت کشیش اعظم: امروزه ممکن است ترجیح دهید از گردهمایی ها و گفتگوها دوری کنید زیرا دیگران بحث را به جایی می برند که شما را آزار می دهد و نمی خواهید در مورد آن صحبت کنید. برای فرار از چنین چیزی لازم نیست به زندان بروید. اگر در یک گروه احساس ناراحتی می‌کنید، یا از دیگران فاصله بگیرید یا خیلی مؤدبانه بگویید که نمی‌خواهید در مورد موضوع صحبت کنید.

تاریخچه فال

از قدیم الایام، بسیاری از مورخان ریشه فال و جادو را با سرزمین های شرقی مرتبط دانسته اند و ریشه کلمه جادو از کلمه Magi (مگ برای کشیش زرتشتی) گرفته شده است. نکته مشترکی که در تمام تمدن های باستانی ایران، مصر، هندی ها، بابلی ها و… به چشم می خورد، پیوند این تمدن ها با عناصر چهارگانه و تلاش آنها برای استفاده از این عناصر برای پیش بینی آینده است.

امروزه نیز از برخی علوم طالع بینی و نجوم که علمی کاملاً اثبات شده و به دور از خرافات هستند برای پیش بینی وقایع آینده استفاده می شود. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط بینندگان بزرگی مانند نوستراداموس (نوستراداموس) انجام شد و چندین دهه بعد رخ داد، بسیاری از مردم را به نبوت و طالع بینی باور کرد. فالگیرها ادعا می کنند که وقتی فال می گویند، ذهنشان متوقف شده و آماده دریافت الهام از کائنات است.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا