ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز دوشنبه 2 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت عشق: امروز احساس می کنید شاید بد نباشد که کمی مسائل را جدی تر بگیرید و از منظر دیگری به آنها نگاه کنید. عدم تمرکز شما می تواند بزرگ ترین دشمن شما در این روزها باشد، بنابراین زمان بیشتری را برای خود اختصاص دهید. وقتی به دنبال راهی برای غافلگیری عشق زندگی خود هستید، تخیل قوی شما می تواند به شما کمک کند. اگر اخیراً در روابط عاطفی خود با مشکلاتی مواجه شده اید، این موضوع تأثیر مثبتی روی هر دوی شما خواهد داشت تا بعد از آن همه چیز خوب شود. پس هر چه زودتر این کار را انجام دهید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت ملکه: روابط عاطفی شما آشفته است و کمی نگران به نظر می رسید، اما بهتر است صداهایی که مدام در سرتان تکرار می شود را آرام کنید. یک نفس عمیق بکش و یادت باشد که هیچ چیز در این دنیا ارزش سوگواری ندارد و همه چیز موقتی است. این مشکل هم موقتی است و به زودی به روزهای شادی خود باز می گردی و دوباره به زندگی می خندی. اگر به کسی علاقه دارید، بهتر است از خیال پردازی دست بردارید و احساسات خود را در واقعیت بیان کنید. نگران نباش همه چی درست میشه

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت عدالت: مشکلات عاطفی حتی اگر سخت باشد، ذهن شما را به خود مشغول کرده است، اما اجازه ندهید این احساس بر شما غلبه کند. یکی از دوستانتان با شما تماس می گیرد تا کمک کنید. فقط سعی نکنید تجربیات خود را در این موقعیت به او بگویید، بلکه به او فرصت دهید تا تخلیه کند. وفاداری و همکاری کلید موفقیت امروز شماست. اگر برای اولین بار با شخصی قرار می گیرید، سعی نکنید خود یا شریک زندگی تان را مجبور به انجام کاری کنید، فقط منتظر بمانید تا همه چیز به طور طبیعی اتفاق بیفتد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت پاپ: درگیری بین شما و یکی از دوستانتان به وجود آمده است که شما را در مورد پیشرفت شغلی آینده تان نگران می کند. از آنجایی که در حال حاضر نمی توانید در مورد این موضوع اظهار نظر کنید، سعی کنید خود را کنترل کنید و وقت خود را با نگرانی ها و افکار غیر ضروری تلف نکنید. مشکلات مالی شما به زودی حل خواهد شد و همه چیز طبق انتظار پیش خواهد رفت. البته این کاملا به شما و تصمیمات شما بستگی دارد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت امپراتور: شما همیشه به دنبال تجزیه و تحلیل هستید و به خوبی می دانید چگونه از قلب خود کمک بگیرید، اما تلاش یک طرفه همیشه جواب نمی دهد. بد نیست گاهی اوقات از اطرافیان خود بخواهید نظرات خود را بیان کنند. امروز روز بسیار خوب و فوق العاده ای برای شما خواهد بود تا ایده ها و احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و عشقی را که شایسته آن هستید دریافت کنید. خودتان را در شرایط سختی قرار ندهید که در آن احساس خوبی ندارید. ممکن است هزینه آن بیشتر از چیزی باشد که بخواهید بپردازید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت مرد حلق آویز: دور خودت حصار کشیده ای، اما محدودیت های همیشگی را پشت سر می گذاری و آنچه دلت می خواهد انجام می دهی. دلیلی برای ایستادن وجود ندارد، پس جلوی احساسات خود را نگیرید و از لحظه لحظه زندگی لذت ببرید، حتی امواجی که شما را به این طرف و آن طرف پرتاب می کنند. ممکن است شروع کردن برایتان سخت باشد، اما وقتی اولین قدم را بردارید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. آنگاه خواهید فهمید که چگونه ترس مانع پیشرفت انسان می شود.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

نقشه ستاره: امروز روز شماست، پس کنترل خود را به دست بگیرید و کمی فراتر از حد خود فشار بیاورید. مطمئن باش پشیمون نمیشی آنها چنان می درخشند که نور شما توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می کند. نگرانی هایی که در مورد رابطه عاطفی خود دارید غیرضروری است و فقط باعث می شود به مسائل بی اهمیت فکر کنید و باعث می شود تمرکز خود را روی چیزهای دیگر از دست بدهید. وقت آن است که با خوش بینانه به اطراف نگاه کنید و زندگی لبخندهای بیشتری به شما هدیه می دهد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت کشیش اعظم: خودتان را دست کم نگیرید. یافتن راه حل آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست، فقط باید به خود و توانایی هایتان ایمان داشته باشید. شاید چیزی که به دنبالش هستید چندان دور نباشد. بنابراین بد نیست دیدگاه خود را کمی تغییر دهید و عمیق تر به محیط اطراف خود نگاه کنید. اخیراً اتفاقی برای شما افتاده است که بر روحیه شما تأثیر منفی گذاشته است. نادیده گرفتن آن مشکل شما را حل نمی کند. بهتر است این واقعیت را به عنوان بخشی از گذشته خود بپذیرید و سعی کنید از آن درس بگیرید تا آینده روشنی برای شما باز شود.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت کیمیاگر: به زودی یک پیشنهاد کاری خوب دریافت خواهید کرد. آن را از دست ندهید زیرا تاثیر مثبتی بر وضعیت مالی شما می گذارد و شما را به ایده آل هایتان نزدیک می کند. اگر در رابطه عاطفی خود شک دارید، گفتگو بهترین راه است. راهی که انتخاب می کنید ممکن است متفاوت از مسیری باشد که شریک زندگی شما طی کرده است. با این حال، اگر می خواهید یک رابطه ایده آل داشته باشید، باید زمینه های مشترک پیدا کنید. این بار به جای استفاده از منطق برای تصمیم گیری، به قلب خود تکیه کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

نقشه ماشین: امروز شما در یک دوراهی گیر کرده اید. شاید این بار بدتان نیاید راهی را انتخاب کنید که قبلاً جرات قدم زدن در آن را نداشتید. مسیر خود را تغییر دهید و به جای افتادن در چاله ها و جستجوی مسیری که برای شما مناسب است، وقت خود را صرف بالا رفتن از تپه ها و رسیدن به قله کنید. برای یک گفتگوی جدی با شریک زندگی خود آماده شوید. مراقب کلمات خود باشید زیرا این امر می تواند وضعیت را حتی بدتر از آنچه که هست کند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

کارت ساختگی: هر لحظه ای که دارید ارزشمند است. پس آن را با بحث کردن در مورد چیزهایی که دیگران نمی فهمند هدر ندهید. از گفتگوهای طولانی اما بی نتیجه بپرهیزید و انرژی خود را برای کارهای مهمتر بگذارید. شما توانایی دیدن عمیق چیزها را دارید، اما دلیلی وجود ندارد که دیگران مانند شما باشند. مدیتیشن یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به آرامش است، آن را امتحان کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت داوری: این روزها اعتماد به نفس زیادی ندارید و مدام فکر می کنید دیگران می خواهند از اعمال و رفتار شما انتقاد کنند، اما در این شرایط فقط به آرامش و سکوت نیاز دارید و دوست ندارید درگیر مشکلات شوید. به یاد داشته باشید که شما به دنیا آمده اید که فقط برای خود زندگی کنید و نه برای دیگران. پس تا می توانید از زندگی لذت ببرید و قوانین و مرزهای آن را هر طور که می خواهید تعیین کنید.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا