ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز سه شنبه 24 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت پاپ: این قابل تحسین است که سعی می کنید انسان بهتری شوید، اما تلاش برای اثبات برتری خود به دیگران در محل کار بهترین راه برای نشان دادن رشد شما نیست. برای اینکه به دیگران نشان دهید که بهتر از دیگران می توانید از پس هر مشکل و موقعیتی بر بیایید، لازم نیست جنجال راه بیندازید. در عوض، سعی کنید با افرادی که به کمک شما نیاز دارند، چه در خانه و چه در محل کار، مهربان باشید و از آنها حمایت کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت داوری: مطمئن هستید که برنامه بلندپروازانه ای که دارید در نهایت به نفع همه کسانی است که درگیر هستند، اما متأسفانه ممکن است به دلیل خودخواه بودن و عدم توجه به دیگران مورد انتقاد و قضاوت قرار بگیرید. خوشبختانه شما مهارت های لازم برای تضمین موفقیت خود را دارید، اما رسیدن به هدف پس از مشاجره با یک نفر چندان خوشایند نخواهد بود. فردی که از شما انتقاد کرده قصد ندارد بین خود و شما وضعیت ناخوشایندی ایجاد کند و تنها واکنش شما می تواند این مقاومت را به یک بحث جدی تبدیل کند. سعی کنید نقاط مشترکی پیدا کنید و مشکل خود را بر اساس آن حل کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت کیمیاگر: شما در مسائل حرفه ای بسیار انعطاف پذیر هستید، اما باید مراقب باشید که این انعطاف به گمنامی شما منجر نشود. این روزها روابط عاطفی بسیار مهم هستند، اما شما انتظار یک سازش عادلانه را در این رابطه دارید. شاید بهتر باشد در رابطه خود حد و مرزی را مشخص کنید و قبل از جدی گرفتن این رابطه، تعهدات خود و طرف مقابل را در بسیاری از زمینه ها مشخص کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

نقشه عملکرد: امروز امور کاری طبق برنامه ریزی شما پیش خواهد رفت و مشکلی که در چند روز گذشته شما را آزار می دهد بالاخره حل خواهد شد. یک بحث اجتناب ناپذیر در مورد مسائل عاطفی می تواند شما را احساس درماندگی و تنهایی کند. اما خوشبختانه امروز این قدرت را دارید که از احساسات منفی برای ایجاد تغییرات مثبت استفاده کنید. نگاه کردن به دنیای درونی می تواند مسیر درست را به شما نشان دهد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت شیطان: امروز احساسات شما آنقدر شدید است که به سرعت عصبانی می شوید، حتی اگر یک مکالمه کاملاً عاشقانه به نتیجه نرسد. اگرچه قصد ندارید عصبانیت خود را به یک مشکل بزرگ تبدیل کنید، اما به نظر می رسد که موضوع کاملاً از کنترل شما خارج شده و واکنش های شما بسیار سریعتر از آنچه می خواهید است. با این حال، تلاش برای پنهان کردن احساسات راه حل خوبی نخواهد بود و حتی اگر تصمیم به سکوت بگیرید، نتیجه برعکس چیزی خواهد بود که انتظار دارید و در نهایت انفجار قوی تری را تجربه خواهید کرد!

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت ملکه: ممکن است فکر کنید که نباید امروز در مورد احساسات خود صحبت کنید، به خصوص اگر فکر می کنید آنچه می گویید خاطرات بد گذشته را به شما یادآوری می کند. متأسفانه امروز قلب شما آرام نخواهد گرفت و تا زمانی که به یکی از دوستان نزدیک و مورد اعتماد خود نگویید در سر و قلب شما چه می گذرد، نمی توانید روی چیزی تمرکز کنید. شاید قبلاً خیلی منطقی با این موضوع برخورد می کردید، اما امروز عقل و منطق شما دیگر کمکی به شما در مواجهه با این شرایط نمی کند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

کارت ساختگی: همه از شما انتظار دارند به قول هایی که اخیراً داده اید عمل کنید و تا زمانی که به تعهدات خود عمل نکنید، فرصتی برای آرامش و رها شدن از زیر بار مسئولیت نخواهید داشت. بدون شک حجم کاری که در انتظار شماست بسیار زیاد به نظر می رسد و همچنین امروز در انجام کارها و وظایف خود به طرز عجیبی بی تاب هستید، اما اجازه ندهید چیزی شما را از مسیر اصلی خود منحرف کند و مانع از انجام این کار برای رسیدن به اهدافتان شود. . که قبلا برای خودت تصمیم گرفته بودی

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت کشیش اعظم: امروز از آن روزهایی است که دیگران قصد ندارند حتی یک دقیقه از وقت خود را برای شما تلف کنند و به نظر می رسد خواسته ها و انتظارات آنها بی پایان است. این باعث شده برنامه هایی که از قبل برای روزتان برنامه ریزی کرده بودید به هم بخورد و اوضاع به قدری پیچیده شود که فکر می کنید هرگز به حالت عادی باز نمی گردد. با این حال تسلیم نخواهید شد و فکر می کنید به زودی راه حلی پیدا خواهید کرد و ماجراهای زیادی در انتظار شماست.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت مرد حلق آویز: زمان آن فرا رسیده است که با کمبود اعتماد به نفس و ترس های خود در مواجهه با وضعیت آشفته ای که یک رابطه مهم را به خطر می اندازد، روبرو شوید. وضعیت فعلی شما مانند ماهی است که در قلاب ماهیگیری گرفتار شده و هر چه بیشتر برای رهایی خود تلاش کند، بیشتر گیر می کند. البته دوست دارید از این وضعیت فرار کنید و این مشکل را نادیده بگیرید، اما به شما توصیه می شود قبل از اینکه به سراغ هر چیز دیگری بروید این مشکل شخصیتی را حل کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

نقشه عملکرد: شما به دلیل توانایی عجیب و غریب خود در ادامه دادن کارها تا زمانی که آنها تمام شده اند، مهم نیست که چه باشد، شناخته شده اید. اما امروز میل شما برای به پایان رساندن کارتان قوی تر از همیشه است و تقریبا هیچ چیز نمی تواند شما را از رسیدن به هدفتان باز دارد. خوشبختانه عزم شما سنگ بنای موفقیت شماست و خود شما حاضرید تا جایی که لازم است بجنگید و تلاش کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

کارت عدالت: امروز باید کاملاً و ۱۰۰% با خود صادق باشید، در غیر این صورت مطمئناً دچار مشکل خواهید شد. اگر وقایعی که برای شما اتفاق می افتد ارزش ها و باورهای قدیمی شما را به چالش می کشد که دیگر واقعاً برای شما کارساز نیستند، از ارزیابی مجدد آن باورها و در صورت لزوم آنها را دور نریزید. اولویت ها و اهداف خود را بر اساس افکار و باورهای فعلی خود تعیین کنید. و بر این اساس برنامه هایی را که برای زندگی خود دارید مشخص کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت امپراتور: این روزها ممکن است در برخوردهای اجتماعی خشن‌تر و پرخاشگرانه‌تر رفتار کنید، زیرا از وضعیت و نقش خود در گروه‌های مختلفی که به آن تعلق دارید مطمئن نیستید. حتی اگر نقش بسیار مهمی ایفا کنید، احساس طرد شدن می کنید و هیچکس به شما اهمیت نمی دهد. ممکن است تصمیم بگیرید که بی سر و صدا و بدون واکنش کناره گیری کنید، اما نمی توانید بدون اینکه دیگران متوجه شوند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید. همیشه آرام ماندن و همکاری با دیگران عاقلانه تر از جنگیدن و جنگیدن با آنهاست.

تاریخچه فال

از قدیم الایام، بسیاری از مورخان ریشه فال و جادو را با سرزمین های شرقی مرتبط دانسته اند و ریشه کلمه جادو از کلمه Magi (مگ برای کشیش زرتشتی) گرفته شده است. نکته مشترکی که در تمام تمدن های باستانی ایران، مصر، هندی ها، بابلی ها و… به چشم می خورد، پیوند این تمدن ها با عناصر چهارگانه و تلاش آنها برای استفاده از این عناصر برای پیش بینی آینده است.

امروزه نیز از برخی علوم طالع بینی و نجوم که علمی کاملاً اثبات شده و به دور از خرافات هستند برای پیش بینی وقایع آینده استفاده می شود. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط بینندگان بزرگی مانند نوستراداموس (نوستراداموس) انجام شد و چندین دهه بعد رخ داد، بسیاری از مردم را به نبوت و طالع بینی باور کرد. فالگیرها ادعا می کنند که وقتی فال می گویند، ذهنشان متوقف شده و آماده دریافت الهام از کائنات است.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا