ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز شنبه 21 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت چرخ ثروت: امروز خبرهای خوبی را از طریق تلفن دریافت خواهید کرد که انتظارش را نداشتید. این پیام بخشی از زندگی شما را تغییر خواهد داد. اگر می خواهید تمام زندگی خود را بازسازی کنید، باید از این فرصت استفاده کنید و درهای بسته باقی مانده را باز کنید. در مورد چیزی شک دارید. قلب شما یک طرف است و نظر دیگران در طرف دیگر. برای گرفتن بهترین تصمیم، به حرف های دیگران با دقت گوش دهید و سپس تصمیم بگیرید که قلبتان چه می گوید. در این صورت هرگز از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت ملکه: بهتر است امروز تنها نباشیم. اکنون به کسی نیاز دارید که کنار شما بنشیند و با شما خیال پردازی کند تا کمی احساس بهتری داشته باشید. بنابراین از شخصی که بیشتر به آن اعتماد دارید بخواهید امروز شما را همراهی کند. هفته آینده اتفاقات مختلفی برای شما رخ می دهد که زندگی شما به خصوص زندگی عاطفی شما را تغییر می دهد. از امروز جرقه هایی در محیط کاری شما ایجاد می شود که فرصت های جدیدی را برای شما باز می کند. تا حد امکان از آن نهایت استفاده را ببرید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت ساختگی: امروز با یکی از اقوام خود ملاقات خواهید کرد. او می خواهد از شما برای منافع خود استفاده کند، پس مراقب باشید. پذیرش درخواست او استرس زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. پس قبل از پاسخ دادن به او خوب فکر کنید. فرصت های زیادی پیش روی شماست، اما چشمانتان را بسته اید. فقط دستت را دراز کن تا آرزوی دلت را برآورده کنی. شخصی در محل کار مراقب رفتار شماست. سعی کنید سرتان را در محل کار نگه دارید تا نتواند کاری به ضرر شما انجام دهد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت کشیش اعظم: شما فردی هستید که اول به جای خود به دیگران فکر می کنید به عبارت دیگر عادت دارید خود را فدای اطرافیانتان کنید اما امروز همه چیز فرق کرده است. در واقع، خود بودن قبل از هر چیز برای شما مهم است و این به شما احساس آزادی داده است. بهتر است این احساس را در درون خود نگه دارید تا زندگی شادتری داشته باشید. یکی از دوستان نزد شما می آید و پیشنهادی برای شما دارد. اگر قبول کنید به نفع شما خواهد بود.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

نقشه جهان: آیا تا به حال کسی را به عنوان الگو داشته اید؟ امروز برعکس است. این بدان معناست که شما الگوی دیگران خواهید بود. مردم برای مشاوره نزد شما می آیند و از شما کمک می خواهند. آنها همچنین به راحتی راه حل های مناسبی را ارائه خواهند کرد، بنابراین هرگز خود را دست کم نگیرید. امروز دنیا مال توست حتی یکی از رویاهای کوچک شما که برای مدت طولانی گیر افتاده است توسط کسی باز خواهد شد. زمان برگزاری یک مهمانی کوچک است.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت عدالت: امروز همه چیز خوب و آرام است، اما این شما هستید که استرس و هیجان ایجاد می کنید. بهتر است خود را با فضا تطبیق دهید و از موضوعاتی که ارزش بحث و گفتگو ندارند پرهیز کنید. شما فردی بسیار صادق هستید به این معنا که دیگران از ویژگی های شما شگفت زده می شوند. گاهی ممکن است از صداقتی که نشان می دهید پشیمان شوید اما در نهایت نتیجه مثبت آن را در زندگی خود خواهید دید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

کارت پاپ: امروز باید برخی از قوانین قلب خود را زیر پا بگذارید. شما به خوبی به وظیفه خود واقف هستید، اما اکنون زمان آن است که با دیگران متحد شوید. اگرچه این مشکل شما را نگران می کند، اما مطمئن باشید که سرنوشت بهتری در انتظار شماست. اگر احساس پنهانی در درون دارید، در اسرع وقت آن را با کسی که به او اعتماد دارید در میان بگذارید. شاید وقت آن رسیده باشد که اجازه دهید توصیه های دیگران به شما کمک کند تا اتفاقات بهتری برایتان بیفتد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت کیمیاگر: زندگی شما مملو از افرادی است که علاقه زیادی به برقراری ارتباط با آنها ندارید. شما یک ایده آلیست هستید و نمی خواهید یک لحظه شبیه او شوید. برعکس، از ملاقات با افراد خاص و یادگیری چیزهای جدید از آنها لذت می برید. شاید لازم باشد برای برآورده شدن خواسته قلبی خود محیط اطراف خود را ساکت کنید. سپس فضا برای افراد جدید و چیزهای خوب باز می شود. به زودی در محل کار فرصتی خواهید داشت که باید بهترین تلاش خود را به کار بگیرید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت امپراتور: شما فکر می کنید که همه چیز را می دانید، بنابراین از مشورت با دیگران خودداری می کنید. اما به یاد داشته باشید که هیچ فردی کامل نیست. ممکن است مهارت های زیادی داشته باشید، اما تعامل با دیگران دیدگاه های جدیدی به شما می دهد. امروز روزی است که تا حد امکان با دیگران مشورت کنید و از آنها ایده بگیرید. در این سفرها با شخصی آشنا می شوید. با وجود اینکه اولین بار است که او را می بینید، دوستی پایدار بین شما شکل می گیرد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

نقشه عملکرد: همه می دانند که شما فردی قدرتمند هستید. شما نه تنها مهارت دارید، بلکه اراده و انگیزه بالایی برای غلبه بر هر مانعی که در مقابل خود دارید، دارید. دیگران نیز از کمک شما بسیار سود می برند. اکنون وقت آن است که از این مهارت برای پیشرفت و درخشش در کار حرفه ای خود استفاده کنید. بین شما و یکی از دوستانتان درگیری وجود دارد و بهتر است هر چه زودتر آن را حل کنید وگرنه پیچیده تر از قبل خواهد شد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

کارت مرد حلق آویز: شما تعهدات خانوادگی زیادی دارید که تمام وقت شما را می گیرد. اگرچه از باری که بر دوش خود دارید خسته شده اید، اما در نهایت خواهید فهمید که چقدر برای دیگران ارزشمند خواهید بود. این روزها بهتر است از هیجانات اطراف خود دوری کنید. باورهای غلطی وجود داشت که اگر خودتان را گیج کنید، پایتان هم گیر می کند. به همین دلیل بهتر است فاصله خود را حفظ کنید و آرام باشید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

نقشه خورشید: شما فردی قدرتمند هستید. شما از ناشناخته ها نمی ترسید و تمایل زیادی به ریسک دارید. شما دوست دارید زندگی ها و فرهنگ های جدیدی را تجربه کنید و حتی از ایجاد تغییرات در زندگی خود لذت می برید. امروز یک اتفاق غیرمنتظره برای شما رخ می دهد که شما را راضی می کند و زندگی شما را به سمتی که می خواهید هدایت می کند. پس خود را برای یک زندگی ایده آل و هیجان انگیز آماده کنید.

تاریخچه فال

از قدیم الایام، بسیاری از مورخان ریشه فال و جادو را با سرزمین های شرقی مرتبط دانسته اند و ریشه کلمه جادو از کلمه Magi (مگ برای کشیش زرتشتی) گرفته شده است. نکته مشترکی که در تمام تمدن های باستانی ایران، مصر، هندی ها، بابلی ها و… به چشم می خورد، پیوند این تمدن ها با عناصر چهارگانه و تلاش آنها برای استفاده از این عناصر برای پیش بینی آینده است.

امروزه نیز از برخی علوم طالع بینی و نجوم که علمی کاملاً اثبات شده و به دور از خرافات هستند برای پیش بینی وقایع آینده استفاده می شود. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط بینندگان بزرگی مانند نوستراداموس (نوستراداموس) انجام شد و چندین دهه بعد رخ داد بسیاری از مردم را به نبوت و طالع بینی باور کرد. فالگیرها ادعا می کنند که وقتی فال می گویند، ذهنشان متوقف شده و آماده دریافت الهام از کائنات است.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا