ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

یکی از قدیمی ترین روش های پیشگویی یا الهام در تاریخ تاروت بود. در زمان‌های قدیم، تاروت مورد علاقه اشراف و ثروتمندان بود، زیرا در زمانی که حاکمان آن را ممنوع می‌کردند، یافتن یک فال‌گوی گران و دشوار بود. حتی امروزه، افرادی که تاروت می دانند کمیاب هستند یا پول زیادی می طلبند.

تاروت دسته‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌هایی از اروپا برای انجام بازی‌هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و کونیگروفن اتریشی استفاده می‌شود که بسیاری از آن‌ها هنوز هم انجام می‌شوند. در پایان قرن هجدهم، برخی از انواع تاروت به عنوان روشی برای فالگیری و دستیابی به اهداف غیبی و مرموز از طریق کارتخوانی و فال گرفتن با کارت استفاده می شد. فال روزانه تاروت امروز پنجشنبه ۲۳ آذر تو می بینی

♈ فال روزانه تاروت برای متولدین فروردین:

کارت ملکه: چیزهایی که برای شما ارزشمند هستند در حال تغییر هستند. آنچه قبلاً برای شما بسیار مهم بود دیگر چندان مهم نیست. متأسفانه، آنقدر افکار مختلف در سرتان می گذرد که نمی توانید تصمیم بگیرید به کدام سمت بروید. با این حال، قبل از اینکه بخواهید شخص دیگری را درگیر این موضوع کنید، باید کمی صبر کنید و جنبه های مختلف را خودتان در نظر بگیرید. در اینجا نیز همین امر صدق می کند: به خصوص در روابط خود با دیگران، اولویت های خود را بررسی کنید و به جای رقابت برای همکاری تلاش کنید. مراقب باشید زیاد به دیگران قول ندهید.

♉ طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت ارابه: شما عاشق سفر هستید و سفر به نقاط مختلف دنیا یکی از بزرگترین آرزوهای شماست. از رویاپردازی دست بردارید و برای آن سفرها برنامه ریزی کنید! اگر منابع، زمان و انرژی کافی برای رسیدن به رویاهای خود ذخیره نکنید، ممکن است هرگز آنها را محقق نکنید. امروز می تواند روز بسیار خوبی برای شروع و حرکت به جلو باشد زیرا در نگرش و رفتار خود انعطاف پذیرتر خواهید بود و این طرز فکر شما را در مسیر درستی برای رسیدن به خواسته هایتان قرار می دهد.

♊ فال روزانه تاروت برای متولدین خرداد:

کارت قدرت: خود را به عنوان یک پیشرو در نظر بگیرید که برای اولین بار مرزها را جابجا می کند. اهمیت خود را بپذیرید و تأیید کنید. به خود، به حقوق و عقاید خود ایمان داشته باشید، تردیدها و ناامنی ها تنها اثرات منفی و بازدارنده ای بر عملکرد شما خواهند داشت. به جای منفعل بودن، سعی کنید در هر موقعیتی نقش فعالی در زندگی خود داشته باشید و با جسارت با مشکلاتی که ممکن است امروز برایتان پیش بیاید، روبرو شوید تا به پاداشی که شایسته آن هستید، برسید.

♋ فال روزانه تاروت برای متولدین تیر:

کارت پاپ: ممکن است متوجه آن نباشید، اما امروز اطرافیان شما حساب دیگری برای شما باز خواهند کرد. شاید فکر می کنید بهتر است مسئولیت چیزی را به عهده نگیرید و برای اینکه دیگران متوجه نشوند، بدون هیچ حرفی از ماجرا کناره گیری کنید. اما واقعیت این است که همه شما را زیر نظر دارند و اگر به وعده‌های خود و انتظاراتی که از شما می‌شود عمل نکنید، متوجه خواهند شد.

♌ فال روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

کارت قضاوت: امروز در دنیای اطراف خود احساس تنش می کنید بدون اینکه دلیل آن را بدانید. این احساس تنش و چالش می تواند باعث نگرانی شما شود و بنابراین یافتن رویکرد منطقی به یک فرد یا موقعیت را برای شما بسیار دشوار می کند. اگر دیگران کار شما را تایید نمی کنند، فکر نکنید به این دلیل است که با شما دشمنی می کنند. واکنش آنها متوجه شما نیست، بلکه رفتار شماست و به احتمال زیاد ناشی از خیرخواهی آنهاست.

♍ فال روزانه تاروت برای متولدین شهریور:

کارت کیمیاگر: توانایی های خود را دست کم نگیرید. شما توانایی و استعداد زیادی برای موفقیت دارید، بنابراین رفتار و تفکر خود را بر اساس آن تنظیم کنید. اگر اجازه بدهید، خیلی خوب عمل می کنید. با افکار بیهوده این فرصت ها را از دست ندهید، گویی مهارت لازم برای موقعیت های پیش روی خود را ندارید. اگر فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست بدهید، به مرور زمان فرصت ها کمتر و کمتر می شوند.

♎ طالع بینی تاروت آینده فرد متولد شده را پیش بینی می کند مهر:

کارت مهارت: امروز چشمان خود را ببندید و به حس درونی خود اعتماد کنید تا به سمت هدفی که در ذهن دارید بپرید و تا آخر بپرید و به خودتان اعتماد کنید و مطمئن باشید که همه چیز درست خواهد شد. این روزها کسانی که به شما لبخند می زنند برای شما بسیار جذاب هستند. اینها افرادی هستند که اکنون باید آنها را نزدیک خود نگه دارید زیرا انرژی و نگرش مثبت ناخودآگاه شما را در مسیر درست قرار می دهد.

♏ طالع بینی تاروت آینده فرد متولد شده را پیش بینی می کند آبان:

کارت امپراطور: امروز که دیگران نمی توانند تصمیم بگیرند کدام مسیر را انتخاب کنند، شما باید به عنوان تصمیم گیرنده عمل کنید. در صورت لزوم کمی پرخاشگر باشید تا کارها به حرکت درآیند. اکنون شرایط برای پیشبرد اهداف شخصی و گروهی مساعد است. تنها چیزی که نیاز دارید کمی اراده و پشتکار است و خوشبختانه این ویژگی ها را دارید.

♐ طالع بینی تاروت آینده فرد متولد شده را پیش بینی می کند آذر:

مردی با کارت آویزان: امروز ذهن شما به جایی سرگردان است و هزاران فکر مختلف در سر دارید. زمان زیادی برای صبر کردن و فکر کردن در مورد حرکت بعدی خود نخواهید داشت. موقعیت های مختلف خیلی ناگهانی برای شما پیش می آید و باید خیلی سریع به آنها واکنش نشان دهید. هر چه سریعتر حرکت کنید، زمان کمتری برای واکنش دارید! مراقب باشید کیفیت کارتان را فدای افزایش سرعت نکنید.

♑ طالع بینی تاروت آینده فرد متولد شده را پیش بینی می کند دی:

کارت عشق: امروز از نظر عاطفی بسیار شجاع شده اید، پس از این احساس استفاده کنید و آن را به اطرافیان خود منتقل کنید. سعی کنید خیلی هیجان زده نشوید و از جایی که اکنون هستید لذت ببرید. اگر احساس می کنید باید کاری را انجام دهید، استرس نداشته باشید، اما از خودتان و عملکردتان راضی باشید، مهم نیست چقدر موفق هستید.

♒ طالع بینی تاروت آینده فرد متولد شده را پیش بینی می کند بهمن:

کارت Wheel of Destiny: بزرگترین رویای شما درست در مقابل شماست، اما یک مانع بزرگ در مسیر شما وجود دارد که باید از بین برود، و تنها با تمرکز، در حال حاضر قادر خواهید بود بخش هایی از هدف خود را از گوشه و کنار تشخیص دهید. از این مانع بزرگ در رویاهای خود به خوبی می دانید که تصویر بزرگ این هدف چگونه به نظر می رسد و آماده هستید تا برای تحقق این تصویر هر کاری که لازم است انجام دهید. پس برای رفع این مانع تلاش کنید.

♓ طالع بینی تاروت آینده متولدین را پیش بینی می کند اسفند:

نقشه ستاره ای: ثروت و ثروت اکنون در دسترس شما هستند. تنها مشکل این است که شما آنقدر در درام های احساسی مختلف گرفتار شده اید که چیز دیگری نمی بینید و تمام وجودتان روی آن متمرکز شده است. درگیر مسائلی که مستقیماً به شما مربوط نیست، نشوید. زمان و انرژی شما بسیار ارزشمندتر از این است که آنها را صرف چیزهایی کنید که هیچ ربطی به شما ندارند. روی بزرگترین اهداف خود تمرکز کنید تا فرصت هایی را که شما را به آنجا می رساند از دست ندهید.

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا