ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

یکی از قدیمی ترین روش های پیشگویی یا الهام در تاریخ تاروت بود. در زمان‌های قدیم، تاروت مورد علاقه اشراف و ثروتمندان بود، زیرا در زمانی که حاکمان آن را ممنوع می‌کردند، یافتن یک فال‌گوی گران و دشوار بود. حتی امروزه، افرادی که تاروت می دانند کمیاب هستند یا پول زیادی می طلبند.

تاروت دسته‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌هایی از اروپا برای انجام بازی‌هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و کونیگروفن اتریشی استفاده می‌شود که بسیاری از آن‌ها هنوز هم انجام می‌شوند. در پایان قرن هجدهم، برخی از انواع تاروت به عنوان روشی برای فالگیری و دستیابی به اهداف غیبی و مرموز از طریق کارتخوانی و فال گرفتن با کارت استفاده می شد. فال روزانه تاروت امروز پنجشنبه ۱۶ اسفند دی تو می بینی

♈ فال روزانه تاروت برای متولدین فروردین:

کارت مهارت: بهتر است امروز برای جبران اشتباهات گذشته وقت بگذارید. به عنوان مثال، اگر با خانواده یا دوستان خود مشکلی داشتید، از آنها عذرخواهی کنید یا به دنبال اشتباهاتی باشید که در محل کار مرتکب شده اید. به جای احساس پشیمانی و اندوه، به سراغ افرادی بروید که می توانند به شما کمک کنند تا جبران کنید. به زودی با شخصی در یک مهمانی ملاقات خواهید کرد و رابطه شما در جایی که انتظارش را نداشتید ادامه خواهد داد. سعی کنید در برقراری ارتباط با این فرد کمی مراقب باشید. کلمات بدون فکر می توانند تمام برنامه های شما را خراب کنند.

♉ طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت خورشید: امروز تمام دغدغه های زندگی تان را کنار بگذارید و دلتان را به طبیعت بسپارید. عزم شما برای انجام وظایفی که بر عهده می گیرید عالی است، اما اگر استراحت نکنید، نه تنها به ذهن، بلکه به بدنتان نیز آسیب می رسانید. با وجود مشکلاتی که برای شما پیش آمده، به زودی آرامش را تجربه خواهید کرد. حتی اگر دیگران جلوی شما را گرفتند، آنچه را که باید بگویید بگویید. شما چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن با شریک زندگی خود دارید، نیمه پر لیوان را در نظر بگیرید تا همه چیز طبق خواسته شما پیش برود.

♊ فال روزانه تاروت برای متولدین خرداد:

نقشه جهان: رویاهای خود را جدی بگیرید. با کمک آنها می توانید به اولویت های زندگی، خاطرات از دست رفته، علایق و دغدغه های زندگی خود پی ببرید و در کمال ناباوری به خودشناسی برسید. اگر کسی می تواند در این راه به شما کمک کند، دریغ نکنید که بپرسید. مدت زیادی است که رابطه خوبی با عشق زندگی تان ندارید، اما امروز فرصت خوبی برای حل مشکلات است، آن را از دست ندهید. با او به یک گشت و گذار کوچک بروید زیرا هر دوی شما از کار زیاد خسته شده اید.

♋ فال روزانه تاروت برای متولدین تیر:

کارت ملکه: امروز انرژی بیشتری برای برقراری ارتباط با دیگران به دست می آورید، بنابراین بهترین زمان برای صحبت در مورد استرس خود است. نگرانی، عصبانیت و ترس تاثیر بسزایی بر سلامت جسمی و روانی شما دارد. برای کاهش استرس، ورزش را توصیه می کنیم. به دنبال بهترین راه برای بهبود وضعیت خود باشید. امروز شما دوستانه‌تر از همیشه هستید، بنابراین می‌توانید روی دیگران تأثیر مثبت بگذارید، اما در این کار زیاده‌روی نکنید، زیرا ممکن است افراد سودجو از این موقعیت سوء استفاده کنند.

♌ فال روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

کارت اعتدال: انرژی مثبت خود را در همه جا پخش می کنید و به دیگران نشان می دهید که چقدر وجود آنها در زندگی شما اهمیت دارد. امروز زمان خوبی برای سورپرایز کردن عزیزانتان است. اگر خواهان تعادل در زندگی خود هستید، به همان اندازه که به منطق اهمیت می دهید به احساسات خود نیز توجه کنید. بهتر است امروز بهترین لباس های خود را بپوشید و از خانه خارج شوید. اگر مجرد هستید، بیشتر به محیط اطراف خود توجه کنید. افرادی هستند که سعی در ایجاد رابطه با شما دارند. آنها را جدی بگیرید.

♍ فال روزانه تاروت برای متولدین شهریور:

کارت امپراطور: اگر امروز با مشکلی مواجه شدید، به دنبال ساده ترین راه حل باشید و از پیچیده شدن آن اجتناب کنید. واضح ترین و واضح ترین راه حل همیشه بهترین نیست، اما امروزه این راه حل جواب می دهد. به طور موقت احساسات خود را کنار بگذارید تا منطق و افکارتان بهترین تصمیم را بگیرند. گاهی اوقات احساسات شما را از واقعیت دور می کند و آن روز برای شما خوب نیست. شما به یک مهمانی دعوت شده اید، بهتر است عزیزتان را دعوت کنید، در این صورت روحیه شما تغییر می کند و آرام می شوید.

♎ طالع بینی تاروت آینده فرد متولد شده را پیش بینی می کند مهر:

کارت مرد: امروز سعی کنید مخاطبین خود را گسترش دهید. ابتدا گفتگو را با افرادی که با آنها مشکل دارید شروع کنید. نگران نباشید، با اعتماد به نفس و انرژی فراوان می توانید تمام مشکلات خود را به سرعت و بدون ناراحتی یا ناامیدی حل کنید. شاید تا امروز احساس حبس کرده اید، اما به زودی تمام زنجیرهایی که مدت هاست به پای شما بسته شده است، پاره می شود و آزادی را تجربه خواهید کرد. شما در مورد چیزی مردد هستید، شاید بهتر باشد کمی بیشتر وقت بگذارید تا حقایق برای شما واضح تر شود.

♏ طالع بینی تاروت آینده فرد متولد شده را پیش بینی می کند آبان:

کارت کیمیاگر: ذهن شما مشغول ایده های جدید در زمینه های حرفه ای، خانوادگی و عاطفی است. شما دائماً به این فکر می کنید که چگونه می توانید وضعیت را بهتر از آنچه هست کنید، اما هر چه تلاش کنید، در واقع با روش زندگی شما سازگار نیست. شاید بهتر باشد در مسیری که می خواهید بروید، تحقیق و برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید. به زودی یک رابطه عاطفی ایده آلی را آغاز خواهید کرد که مدت ها به دنبال آن بودید. با دقت پیش بروید تا همه چیز مطابق میل شما پیش برود.

♐ طالع بینی تاروت آینده فرد متولد شده را پیش بینی می کند آذر:

کارت قضاوت: انتظار نداشتید موقعیتی که در آن قرار گرفته اید. از دور ممکن است همه چیز متفاوت به نظر برسد، اما وقتی نزدیک تر می شوید همه چیز تغییر می کند. بهتر است ظواهر را کنار بگذارید و با دید عمیق تری به موضوع نگاه کنید و قبل از تصمیم گیری به جوانب مختلف آن فکر کنید. برای حفظ امنیت به جای سوال از دیگران به منبع اصلی مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید. وقتی برای اولین بار با کسی قرار می گذارید، با خیال راحت در مورد هر چیزی که در ذهنتان است صحبت کنید.

♑ طالع بینی تاروت آینده فرد متولد شده را پیش بینی می کند دی:

کارت قدرت: اگر کسی باعث ناراحتی شما شده است، امروز بهترین روز برای حذف او از زندگیتان است. با انرژی ای که امروز به دست آورده اید، بیشتر با دوستانتان ارتباط برقرار می کنید، حتی اگر دوستان، رئیس، عشق یا نزدیکانتان مخالفت کنند، افکار و احساسات خود را روی صندلی می گذارید. اگر می خواهید با کسی قرار ملاقات بگذارید، درنگ نکنید زیرا امروز بهترین فرصت است، شما مرکز توجه و در هر مکالمه ای موفق خواهید بود. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید، فردی که دوست دارید جذب شما می شود.

♒ طالع بینی تاروت آینده فرد متولد شده را پیش بینی می کند بهمن:

کارت کشیش اعظم: شما فردی درونگرا هستید که معمولا از بیان احساسات خود اجتناب می کنید، اما امروز یک استثناست و توانایی لازم برای برقراری ارتباط با افراد مختلف را به دست خواهید آورد. از فرصت ها و فرصت هایی که برایتان پیش می آید استفاده کنید و احساسات خود را با زبان مهربانانه بیان کنید. صحبت کردن آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست و مشکلی که مدتی است با آن دست و پنجه نرم می کنید بالاخره حل خواهد شد.

♓ طالع بینی تاروت آینده متولدین را پیش بینی می کند اسفند:

نمودار ستاره: به زودی این فرصت را خواهید داشت که کاری را انجام دهید که برای مدت طولانی برای شما جالب بوده است. ترس و دودلی ممکن است در ابتدا شما را از حرکت به جلو باز دارد، اما اجازه ندهید چیزی شما را از حرکت به جلو باز دارد. کافی است به خود و توانایی های خود ایمان داشته باشید، آنگاه خواهید دید که چگونه با کمی تلاش همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت. وقتی برای اولین بار با کسی قرار می گذارید، با خیال راحت در مورد هر چیزی که در ذهنتان است صحبت کنید.

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا