ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه 20 دی 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت کیمیاگر: امروز یک روز ایده آل برای شماست زیرا ایده های ناب و خلاقانه ای در ذهن دارید. زمان آن فرا رسیده است که اولین قدم را برداریم تا آنها را به واقعیت تبدیل کنیم. شما فردی با امتیازات فراوان هستید، اما روحیه دقیق و کارآمد شما کمی مانع شما می شود. اگر شجاعت لازم را داشته باشید، پیشرفت چشمگیری خواهید داشت. در چند روز آینده تغییرات بزرگی در زندگی شما رخ خواهد داد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

نقشه ستاره: جذابیت شما بسیار افزایش یافته است، بنابراین امروز توجه زیادی را به خود جلب خواهید کرد. اگر می خواهید توجه کسی را به خود جلب کنید، اکنون بهترین زمان است. مطمئن باش پشیمون نمیشی چیزی که امروز شما را خوشحال می کند نشستن در خانه و تماشای فیلم های عاشقانه است. اگر از دوستانتان بخواهید که شما را همراهی کنند، لذت بیشتری خواهید برد. محیط کار شما به زودی به طرز چشمگیری تغییر خواهد کرد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت ملکه: امروز می خواهید انرژی خود را صرف زیباسازی خانه و محیط اطراف خود کنید. شاید تغییر دکوراسیون یا خرید گلدان های رنگی بتواند حس کنجکاوی و هیجان شما را برآورده کند. امروز منتظر باشید تا کسی بی خبر به سراغ شما بیاید. با اینکه در اطراف او شلوغ و نامرتب هستید اما دیدن او و نوشیدن یک فنجان چای با او آرامش خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. پیشنهاد ما این است که از این پس زمان بیشتری را با دوستان خود بگذرانید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت کشیش اعظم: امروز با افراد زیادی آشنا خواهید شد. بد نیست بهترین لباس های خود را بپوشید و برای سورپرایزهای دوستان خود آماده باشید. دلتان را به روی خیلی ها بسته اید، اما اگر کمی مهربان تر باشید، می بینید که چه انرژی مثبتی از آنها دریافت می کنید. خبرهای خوبی از یکی از اعضای خانواده دریافت می کنید. بهتر است قبل از دادن پاسخ مثبت به آن فکر کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت شیطان: این روزها ممکن است به دلیل اختلاف نظر بر سر خرج کردن پول، بین شما و همسرتان تنش ایجاد شود و حتی منجر به مشاجره کوتاهی شود. شما فکر می کنید که چنین تلاشی در این زمان مناسب و ضروری نیست، اما طرف مقابل شما مصمم به انجام آن است. متأسفانه امروز توافق بر سر این موضوع کار آسانی نخواهد بود و هیچ یک از شما از موضع خود منحرف نخواهید شد. بهتر است تصمیم گیری در این مورد را چند روز به تعویق بیندازید تا حساسیت و لجبازی دو طرف تا حدودی فروکش کند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت داوری: امروز ممکن است به طور غیرمنتظره ای به هدفی برسید که مدت ها به دنبال آن بوده اید و شاید حتی از رسیدن به آن ناامید شده باشید. اما در کمال تعجب متوجه می شوید که خانواده و دوستان و حتی شریک زندگی تان آنطور که انتظار داشتید از این موضوع خوشحال نیستند. این واکنش آنها احتمالاً ربطی به شما ندارد و در واقع به دلیل مشکلات و سردرگمی های اخیر خودشان است و حتی ممکن است قبل از موفقیت شما، عدم موفقیت خودشان را به آنها یادآوری کند. با این حال، چنین رفتاری در فردی که مجاز به اشتباه است، بعید است.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

نقشه عملکرد: نه تنها قدرت تخیل شما، بلکه قدرت بدنی شما نیز افزایش یافته است و باعث می شود که نسبت به دیگران دوستانه تر از همیشه باشید. مطمئن باش روزی محبتت را جبران خواهند کرد. شما ایده ای در سر دارید اما احساس می کنید استعداد کافی برای آن ندارید. بهتر است خودتان را قضاوت نکنید. روی Start کلیک کنید و خواهید دید که چگونه همه چیز همانطور که می خواهید پیش می رود.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت امپراتور: شما تصمیمات جدی در مورد رابطه عاطفی خود گرفته اید و دلی برای پیگیری آنها ندارید. توصیه می کنیم قبل از انجام کار خوب با دیگران مشورت کنید. از این گذشته، آنها قبلاً چند پیراهن بیشتر از شما پاره کرده اند، شخصی باعث ناراحتی شما در محل کار شده است، اما بهتر است برای مدت طولانی با او صحبت نکنید. با این رفتار او متوجه اشتباه خود می شود و به سمت شما باز می گردد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت عشق: امروز بهترین زمان برای تقویت روابط عاطفی تان است. اگر با همسرتان مشکل دارید جای مناسب پیدا کنید و با او صحبت کنید. اگر شما هم مجرد هستید، پیشقدم شوید و از فرد مورد علاقه خود خواستگاری کنید. روزهای جاری از نظر کاری روزهای خوبی برای شما خواهد بود. افزایش حقوق قابل توجهی دریافت خواهید کرد که شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. برای دستیابی به موقعیت های بهتر ادامه دهید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت مرد حلق آویز: خبری که امروز از یکی از دوستان یا همکاران خود دریافت می کنید ممکن است برای شما کمی تکان دهنده باشد. شاید آنچه شنیده اید باعث می شود برای مدت طولانی یا حتی در کل زندگی تان به آنچه معتقد بودید درست است شک کنید. این می تواند شما را گیج کند و حتی باعث شود احساس خطر کنید. همه ما باید هر از چند گاهی در برخی از ارزش های خود تجدید نظر کنیم. وقتی کمی آرامتر شدی، جدی به آن فکر کن و تصمیم نهایی خود را بگیر.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

نقشه جهان: شما به طور بالقوه فردی مهربان هستید، اما امروز این روحیه دوستانه فراتر از خانواده و دوستان شما است زیرا از کمک به همه لذت می برید. اما مراقب باشید تا دچار مشکل نشوید. نوشتن و به اشتراک گذاشتن افکارتان می تواند شما را آرام کند. امروزه مردم زمان زیادی را بیرون از خانه می گذرانند. احساس می کنید با دیگران متفاوت هستید و در یک کهکشان گم شده اید. اگر شما را ناراحت کرد، او را به حال خود رها کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت اعتدال: امروز بودن در کنار خانواده برای شما بسیار هیجان انگیز است، اما هنوز چیزهای کوچک زیادی وجود دارد که ابتدا باید به آنها رسیدگی کنید. شاید این مشکل شما را کمی ناراحت کند و بخواهید هر چه زودتر از شر این چیزهای آزار دهنده خلاص شوید. اجازه ندهید این کار روی عملکرد شما تاثیر منفی بگذارد و به جای نگرانی آستین ها را بالا بزنید و در سریع ترین زمان ممکن کارتان را انجام دهید تا بتوانید زودتر به سراغ عزیزانتان برگردید.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا