ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز چهارشنبه 4 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت اعتدال: امروز احساسات شما با منطق شما در تضاد است و نمی توانید به راحتی این دو را با هم آشتی دهید. در شرایط فعلی، احتمال اینکه دنبال قلب خود باشید، بسیار بیشتر است، اما باید مراقب باشید که دچار افراط در احساسات خود نشوید. هنگام برخورد با غریبه ها مراقب باشید و سعی کنید دریابید که شخصیت واقعی آنها در پشت ماسکی که می پوشند چیست. این در مورد روابط عاطفی شما نیز صدق می کند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

نقشه جهان: دنیای رویایی که برای خود ساخته اید واقعاً شادی را به ارمغان می آورد و می توانید آن شادی را به دیگران منتقل کنید. برای او بودن در کنار شما بسیار خوشایند است و حضور شما مایه دلگرمی است. اما امروزه واقعیت های خشن دنیای واقعی این دنیای درونی را تحت تاثیر قرار داده و آن را در معرض خطر قرار داده است. برای دفاع از آنها آماده شوید. سعی کنید انتقاد سازنده دیگران را به دل نگیرید و به جای ناراحت شدن از آنها به آنچه دیگران سعی در آموزش به شما دارند گوش دهید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت پاپ: امروزه با تمام احساساتی که شما را احاطه کرده و موجی از اطلاعات در اطراف شما جاری است، نشان دادن رفتار صحیح و منطقی دشوار به نظر می رسد. سعی کنید مسائل را خیلی جدی نگیرید زیرا تنها راهی است که امروز می توانید به آرامش درونی دست یابید. اگر احساس می کنید تحقیقات لازم است، تمام اقدامات لازم را انجام دهید. اگر در مورد چیزی نیاز به اطلاعات دارید، امروز می تواند روز بسیار خوبی باشد زیرا می توانید این اطلاعات را از منابعی که حتی انتظار ندارید به دست آورید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت امپراتور: این روزها دیگران خستگی ناپذیر سعی می کنند شما را متقاعد کنند که دیدگاه آنها را بپذیرید و شاید فکر کنید بهتر است آنها را به حال خود رها کنید و هر چقدر می خواهند صحبت کنید، اما نباید اجازه دهید به این راحتی فکر کنند. بنابراین آنها بالا می آیند. نظرات خود را بیان کنید و از آنها دفاع کنید و به آنها نشان دهید که آنها نیز موظفند به عقاید و عقاید شما احترام بگذارند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

نقشه عملکرد: امروز موجی از انرژی به سمت شما هجوم آورده و اعتماد به نفس شما را تقویت می کند. سعی کنید از این انرژی غیرمنتظره نهایت استفاده را ببرید زیرا به آن نیاز خواهید داشت. انگار یک نیروی قوی می خواهد بین شما و اهدافتان با تمام ماندگاری فاصله بیندازد و شما برای مقابله با آن به تمام انرژی و اراده و اعتماد به نفستان نیاز دارید. امروز سعی کنید از تمام انرژی و اعتماد به نفسی که در درون خود احساس می کنید استفاده کنید و با تمام وجود کار کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت کشیش اعظم: امروز باید سعی کنید ترس های خود را به انگیزه ای برای اقدام مثبت تبدیل کنید. شما در حال حاضر انرژی زیادی دارید، پس آن را هدر ندهید و از آن نهایت استفاده را ببرید. امروز از آن روزهایی است که کوچکترین حرف یا سخنی می تواند واکنش های تند اطرافیان را برانگیزد. همه بسیار احساساتی می شوند، پس مراقب باشید که چگونه پیش می روید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

کارت مرد حلق آویز: این روزها به احتمال زیاد حرف های ضد و نقیضی از اطرافیانتان خواهید شنید. دلیل این امر این است که احساسات و منطق در تضاد با یکدیگر هستند. به همین دلیل باید به خوبی تمرکز کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. در غیر این صورت در گوشه ای گیر می افتید که اصلاً نمی خواهید در آن باشید. به هشدارهای داخلی که دریافت می کنید توجه کنید و قبل از هر اقدامی تا آنجا که لازم است تحقیق کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

کارت شیطان: امروز ممکن است با وعده های وسوسه انگیزی که به شما داده شده و پاداش های بزرگی که به شما ارائه می شود وسوسه شوید. اما بهتر است مراقب باشید و چشمانتان را باز نگه دارید زیرا بیشتر حرف هایی که زده می شود فقط حرف های زیبا و دلنشین است و در عمل چنین خبری نخواهد بود. امروز از نظرات دیگران و توصیه های آنها در مورد اینکه چگونه باید زندگی کنید شگفت زده خواهید شد. فراموش نکنید که رئیس کیست! شما مدیر زندگی خود هستید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت ساختگی: امروز مراقب گفتار و رفتار خود نسبت به دیگران باشید، زیرا آنها سعی می کنند ظاهر خود را تا حد امکان زیبا کنند، اما آنچه در درون آنها می گذرد با آنچه شما می بینید بسیار متفاوت است. شما باید بتوانید شخصیت واقعی او را در پشت این ظاهر جذاب و مدرن و رفتار ظاهری دوستانه ببینید و فریب آنها را نخورید. دارایی های شخصیت شما امروز به شما احساس امنیت می دهد و فکر در دسترس بودن آنها به شما آرامش می دهد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت ملکه: امروز مراقب برنامه های خود باشید زیرا دیگران تحت تاثیر برنامه های غیرواقعی شما قرار نخواهند گرفت. سعی کنید کارها را تا حد امکان منطقی و ساده انجام دهید. برای این کار باید قبل از هر اقدامی به دقت فکر کنید. این روزها اطرافیانتان به راحتی با شما ارتباط برقرار می کنند، اما شما آنقدر درگیر دیگران و تاثیری که روی آنها می گذارید، از خود و مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید غافل شده اید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

کارت عدالت: شما در حال حاضر از نظر عاطفی در مرحله حساسی هستید و احساس می کنید که بدون دلیل در مقابل شما مقاومت می کنند. شما با لجبازی و لجبازی زیاد پیش می روید و باید توجه داشته باشید که هر چه لجبازتر باشید، یافتن راه حل برای این شرایط دشوارتر می شود. این روزها همکاری و تعامل با دیگران بسیار مهم است. درست است که برای اتفاقی که افتاده بسیار متاسفید، اما به خوبی می دانید که نمی توانید در گذشته زندگی کنید، فقط می توانید از گذشته درس بگیرید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت داوری: امروز مراقب باشید زیاد شوخی نکنید و نخندید. عاقلانه تر از حد معمول است. ممکن است منظور خاصی نداشته باشید، اما دیگران سخنان شما را به دل می گیرند و فکر می کنند که شما دقیقاً همان چیزی را که می گویید منظور می کنید، پس همین کار را انجام دهید و چیزی نگویید مگر اینکه منظورتان باشد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا