ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز یکشنبه 1 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت چرخ ثروت: یک روز خوب در پیش است، اما نباید انتظار معجزه داشته باشید. اکنون زمان استراحت و شادابی ذهن است و باید رژیم غذایی و سبک زندگی خود را کمی تغییر دهید. رابطه عاطفی شما بهبود می یابد و پس از مدت ها می توانید مشکلات عاطفی خود را حل کنید. امروز سرشار از عشق و انرژی هستید، اما اگر می خواهید برای اولین بار با کسی ملاقات کنید، امروز وقت آن نیست. بهتر است آن را به روز دیگری موکول کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت ساختگی: این چند روز تحت فشار زیادی قرار گرفته اید که در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت، اما خوشبختانه پایان خوشی در انتظار شماست، تمام استرس ها به پایان رسیده و می توانید در نهایت مهم ترین تصمیمات زندگی خود را بگیرید. امروزه شما انرژی زیادی برای روابط عاشقانه خود خواهید داشت زیرا با کسی قرار ملاقات خواهید داشت. شما در نگاه اول آنقدر به او نزدیک می شوید که هر چه در ذهنتان است را می گویید. فقط مواظب حرف هایتان باشید و زیاده روی نکنید چون آبی که بیرون می آید به جو باز نمی گردد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

کارت پاپ: کارهای ناتمام زیادی دارید و وقت آن رسیده که نگاهی به گذشته بیندازید. برای اهداف خود کمی برنامه ریزی کنید، صورت حساب های پرداخت نشده را تسویه کنید و مسائل حل نشده را حل کنید، همچنین به تعهدات اخلاقی خود پایبند باشید. بله، کارهای زیادی در پیش رو دارید، اما مطمئن شوید که پس از تکمیل آنها، سریعتر و با انرژی بیشتر به جلو حرکت خواهید کرد. اگر تمایلی به ابراز عشق خود به خصوص به عزیزتان ندارید، نگران نباشید. همه ابهامات با گفتگو برطرف خواهد شد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

نقشه عملکرد: شما فردی حساس اما مصمم هستید که از پیشرفت دست نمی کشید. اگر چه مشکلاتی که در هفته گذشته پشت سر گذاشته اید کمی استرس شما را افزایش داده اند، اما قدرت شما را افزایش داده اند، پس از آنها برای کنترل بیشتر بر زندگی خود استفاده کنید. در محل کار کمی فعال تر باشید تا بیشتر متمایز شوید. ممکن است احساس کنید کسی شما را به سمت یک رابطه سوق می دهد، اما به نظر می رسد که هنوز برای آن آماده نیستید. برای رسیدن به آرامش بهتر است احساسات واقعی خود را به او بگویید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت ملکه: چند هفته گذشته یکی از منحصربه‌فردترین مراحل زندگی شما بوده است و حالا که آن را پشت سر گذاشته‌اید، به این نتیجه رسیده‌اید که قدرت احساسات بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کردید، یا به عبارت دیگر: برخاسته از قلب، قطعا قلب شما را لمس خواهد کرد. اکنون زمان آن است که به بدن و ذهن خود استراحت دهید. این هفته آرامش خوبی را تجربه خواهید کرد، آن را حفظ کنید، فعالیت های مورد علاقه خود را انجام دهید و از افرادی که انرژی منفی را به شما منتقل می کنند دوری کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت عشق: اخیراً با اطرافیان خود مشاجره های زیادی داشته اید. شاید دلیلش این باشد که به جزئیات مسائل توجه نمی کنید چون به آنها علاقه ندارید، اما اگر به اطراف نگاه کنید متوجه می شوید که جزئیات نیز نقش مهمی در زندگی شما دارند. بنابراین بهتر است عینک جدیدی روی چشمان خود بزنید. با عزیزتان تماس بگیرید و به دوچرخه سواری، پیک نیک یا فیلم بروید. در پایان هفته عشق آتشین را تجربه خواهید کرد و رویاهایتان به زودی محقق خواهند شد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

کارت اعتدال: امروز انرژی کافی برای انجام هر کاری دارید. شما می خواهید فعالیت های مورد علاقه خود را دنبال کنید و چیزهایی را که دوست ندارید در اسرع وقت از زندگی خود حذف کنید. رفتار شما طبیعی است، اما بدانید که همه چیز در زندگی ما به هم مرتبط است و باید به همان اندازه که کارهای مورد علاقه خود را انجام می دهیم، برای انجام کارهای ناخوشایند وقت بگذاریم. اگر می خواهید توجه کسی را به خود جلب کنید، کمی ملایم تر باشید و احساسات خود را صادقانه بیان کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

نقشه جهان: اگر به دنبال رشد هستید، روابط خود را با اطرافیان خود توسعه دهید تا به موفقیت بیشتری دست یابید. در این ارتباطات پیشنهادات جدیدی به شما ارائه خواهد شد. تخیل شما خیلی بزرگ است، بهتر است از دنیای فانتزی خود خارج شوید و در واقعیت زندگی کنید. امروز انرژی درونی شما را به سمت دوستان نزدیکتان می کشاند و از بودن در کنار آنها نهایت لذت را می برید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق هستید، فردی را که مدت هاست به او علاقه مند بوده اید دعوت کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت کشیش اعظم: امروز انرژی و تمایل شما برای ریسک کردن افزایش می یابد و فعالیت هایی را آغاز می کنید که از آنها می ترسیدید. برای خودت وقت بگذار و به اهداف زندگیت فکر کن. زندگی عاطفی شما پر از هیجان است. اگر می خواهید کمی فضا را تغییر دهید، ذهن خود را خالی کنید و به دنبال راه های عاشقانه برای برقراری ارتباط با عشق خود باشید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

نقشه خورشید: آیا احساسات جدیدی را در درون خود تجربه کرده اید؟ شما فردی انعطاف پذیر هستید و این کیفیت فقط در این هفته افزایش می یابد. حالا وقت آن است که کمی استراحت کنیم. هفته های آینده زمان خوبی برای استراحت است و آسمان زندگی شما دوباره آفتابی خواهد شد. روی زندگی عاطفی خود تمرکز کنید زیرا چیزی که نیاز دارید حمایت و ثبات ذهنی است. اگر هدفمند به فعالیت های خود ادامه دهید، به زودی به موفقیت های زیادی دست خواهید یافت.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

نقشه ستاره: انرژی فوق العاده ای که در این هفته دریافت می کنید شما را تشویق می کند تا کارهای جدید را شروع کنید، اما توجه داشته باشید که تغییر شغل یا محل زندگی سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید. ممکن است مجبور شوید زمان بیشتری را صرف خلاص شدن از شر موقعیت هایی کنید که دوست ندارید، اما در این کار زیاده روی نکنید و مقداری انرژی برای روز خاص پیش رو ذخیره کنید. به زودی یکی شما را با خبری غافلگیر خواهد کرد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت مرد حلق آویز: مدت هاست فکری آزارتان می دهد. شما تمایل دارید سبک زندگی خود را تغییر دهید یا رابطه ای را که در آن هستید ترک کنید زیرا از وابستگی می ترسید و احساس می کنید آزادی شما در زندگی محدود است. این یکی از نقاط قوت و ضعف شماست. ارتباط شما با دیگران در این هفته افزایش می یابد. امروز با فردی که برایتان بسیار مهم است قرار ملاقات می گذارید. هر چه بیشتر در مورد ایده های جدید خود با او صحبت کنید، برای او جذاب تر خواهید شد.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا