ترندهای روز

فال روزانه تاروت امروز 8 بهمن 1402/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

تاروت مجموعه‌ای از ورق‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم در بخش‌های مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای کارت‌های بازی گروهی استفاده می‌شد. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز، پیروان آن و علاقه مندان به دانش پنهان و اسرارآمیز، تاروت را وسیله ای برای پیشگویی یا حتی انتقالی در مسیر بعد ذهنی و معنوی می دانند.

کارت های تاروت شامل دو دسته می شود: آرکانا اصلی و آرکانای کوچک.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان فروردین:

کارت ملکه: امروز از کارهای غیر ضروری خودداری کنید. در اطراف خود آرام باشید و اجازه دهید ذهنتان باز باشد. لبخند بزنید زیرا لبخند شما بر دیگران تأثیر می گذارد. از به اشتراک گذاشتن احساسات خود با دیگران نترسید. گاهی اوقات دیگران نیز نیاز به شنیدن این کلمات دارند زیرا تجربیات شما برای آنها نیز مفید خواهد بود. این روزها زمان بیشتری را به فردی که دوستش دارید اختصاص دهید. از آنجایی که شعله های عشق در درون شما شعله ور شده است، زمانی که آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، رابطه شما قوی تر از قبل می شود.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اردیبهشت:

کارت عدالت: امروز روز حضور بیشتر در جمع است. حرف دلت را بزن و در عوض به درد و دل آنها گوش کن. به این ترتیب اطلاعات خوبی نیز به دست خواهید آورد. شاید این اطلاعات امروز کمک زیادی به شما نکند، اما به زودی می تواند بهترین راه ها را به شما نشان دهد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم آنچه را که امروز می شنوید به سادگی نادیده نگیرید. شما با عشق زندگیتان قراری ترتیب داده اید که مدام آن را به تعویق می اندازید. از آنجایی که موفقیت شما در مسیری که انتخاب کرده اید قطعی است، به نفع شماست که قدم اول را در سریع ترین زمان ممکن بردارید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان خرداد:

نقشه ماشین: زمان خوبی برای ماندن در خانه نیست. اگر می توانید یک سفر یک روزه داشته باشید و در غیر این صورت در شهر بگردید. سعی کنید چشمان خود را به روی واقعیت های اطراف خود باز کنید. وقت آن است که به بیرون بروید و منطقه را کشف کنید. این نه تنها بدن شما را شاداب تر می کند، بلکه ذهن شما را نیز شاداب تر می کند. اگر مجرد هستید، بیشتر به ظاهر خود توجه کنید و بیشتر در گروه جمع شوید. در این صورت شانس شما برای یافتن شریک زندگی نیز افزایش می یابد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان تیر:

کارت کیمیاگر: امروز ذهن شما پر از انرژی و آماده یادگیری است، پس آن را باز بگذارید تا همه اطلاعات را جذب کند. اگر احساس خستگی می کنید، یک چرت کوتاه بزنید و بقیه روز را طبق برنامه ای که از قبل انجام داده اید شروع کنید. اگر برای بیدار ماندن در روزها و شب‌هایی که مسئولیت‌های زیادی دارید به قهوه یا مواد دیگر متوسل می‌شوید، بهتر است هر چه سریع‌تر از مصرف آن‌ها اجتناب کنید زیرا این مواد فقط بدن شما را فریب می‌دهند و در دراز مدت به سیستم عصبی شما آسیب می‌رسانند. .

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مرداد:

کارت مرد حلق آویز: این روزها برقراری ارتباط برای شما دشوار است، اما تمام تلاش خود را بکنید تا پیوند خود را با دیگران قطع نکنید. زیرا تنها با برقراری ارتباط با دیگران می توانید اطلاعات خود را گسترش دهید. در جاهایی که تصمیم گیری برای شما سخت است و نمی توانید یکی از چندین مسیر را انتخاب کنید، از قلب خود کمک بخواهید و با اطمینان همان مسیر را طی کنید. اگر دائماً نگران آنچه پشت سرتان است باشید، سرعت شما کاهش می یابد و بعداً به مقصد خواهید رسید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان شهریور:

کارت اعتدال: امروز اطلاعاتی دریافت خواهید کرد که ممکن است کمی شما را سردرگم کند. اما مراقب باشید، زیرا احتمال بروز دعوا با اطرافیان شما زیاد است. سعی کنید در کلام خود بی طرف باشید تا بتوانید تعادل و آرامش را در فضای خود حفظ کنید. کلماتی که امروز به زبان می آورید و هر حرکت شما زیر نظر است، پس بسیار مراقب باشید. اگر نمی توانید احساسات خود را کنترل کنید و احساس بی قراری می کنید، دلیل آن را فقط در درون خود جستجو کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان مهر:

نقشه عملکرد: قدرت کلمات امروز شما باورنکردنی است. پس مراقب صحبت های خود باشید، در غیر این صورت بر تصمیمات دیگران تأثیر منفی خواهید گذاشت. اجازه دهید دیگران، حتی نزدیکترین افراد زندگی شما، تصمیمات خود را در مورد زندگی خود بگیرند. در عین حال، با آنها صادق و روراست باشید و تمام حقایقی را که در مورد آنها می دانید به آنها بگویید. به زودی یکی از دوستان قدیمی شما با انجام کاری مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد. منتظر هیجان جاده پیش رو باشید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آبان:

نقشه خورشید: سوالات زیادی در ذهن شما وجود دارد، اما امروز نمی توانید پاسخی برای سوالاتی که در ذهن دارید پیدا کنید. در این شرایط نباید ذهن خود را بیش از این درگیر کنید. دوستان خود را بیرون ملاقات کنید یا به دوچرخه سواری بروید که روحیه شما را بالا می برد. در باد بایستید و انرژی جاری آن را دریافت کنید. وقتی به خانه برمی گردید، متوجه می شوید که اوضاع آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده و سخت نیست.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان آذر:

کارت پاپ: امروز افکار قدرتمندی در ذهن خود دارید. اگر فکر می کنید ممکن است برای شما مفید باشند، حتما آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. رمز موفقیت امروز شما یادگیری از دیگران است. سعی کنید ایده های مختلفی را در ذهن خود پرورش دهید و پس از در نظر گرفتن جنبه های مختلف آن بهترین را انتخاب کنید. بازی های گروهی نوعی بازی هستند که می توانند در تمام زمینه های زندگی شما فواید زیادی را برای شما به ارمغان بیاورند.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان دی:

کارت ساختگی: به اطلاعاتی که در آن روز دریافت می کنید اعتماد نکنید. از آنجایی که منبع قابل اعتمادی ندارند، اعتماد به آنها و تصمیم گیری بر اساس آنها اشتباه است. به یاد داشته باشید که دیگران منتظر تصمیمات سرنوشت ساز شما هستند، پس باید در تصمیمی که می گیرید مراقب باشید. به زودی، زمانی که انتظارش را ندارید، خبرهای خوبی در مورد رابطه عاطفی خود دریافت خواهید کرد. درها را به روی خود باز بگذارید تا نشانه های ظهور او را دریافت کنید و خود را کاملا آماده کنید.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان بهمن:

نقشه برج: مراقب باشید که اجازه ندهید دیگران بر شما تأثیر بگذارند. ممکن است کسی چیزی را در دهان شما بیندازد، اما از گفتن آن اجتناب کنید. فقط در دام دیگران نیفتید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و برای زندگی خود تصمیماتی بگیرید که هیچ کس جز شما نمی داند. شما اخیراً حساس شده اید، اما نگران نباشید زیرا این حالت موقتی است. با خانواده خود صحبت کنید تا بخشی از انرژی خود را صرف کنید. به علاوه، از کسانی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشاوره خوبی دریافت خواهید کرد.

طالع بینی روزانه تاروت برای بومیان اسفند:

کارت امپراتور: شکست در زندگی هر کسی طبیعی است. پس از شکست نترسید زیرا ترس شما را از اهدافتان باز می دارد. گاهی اوقات ممکن است خسته شوید و فکر کنید که راحت ترین راه بهترین است، اما واقعیت چیز دیگری است. مسیرهای ساده اهداف ساده ای دارند. بنابراین اگر رویاهای بلندپروازانه ای دارید، تمام تلاش خود را برای رسیدن به آنها انجام دهید. به جای دنبال کردن دیگران، اجازه دهید دیگران شما را دنبال کنند. در این صورت اعتماد به نفس شما نیز تقویت می شود و می توانید با انرژی فراوان وارد نبرد سرنوشت شوید.

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا