ورزشی

فاینورد جهانبخش را حفظ نکند احمق است!‌

حتی به نظر می رسید که جهانبخش در ادامه جشن گل فاینورد با گلزنی در جشن صدمین بازی خود می تواند شب را به بهترین شکل به پایان برساند اما آیاسه اوئدا ژاپنی با قرار گرفتن در آفساید این فرصت را از علیرضا گرفت. را

دنیس ون ایرسل گزارشگر منطقه فاینورد شبکه آر تی وی می گوید هنوز از رد شدن گل جهانبخش در آن بازی مهم پشیمان است. وی گفت: یک دقیقه قبل از گل از دست رفته جهانبخش گفتم خیلی دوست دارم در صدمین بازی خود گل بزند و نتیجه را ۷-۰ کند.

وی در ادامه به بررسی احتمالات آینده جهانبخش در فاینورد پرداخت. یک هفته پیش بود که اعلام شد قرارداد او با باشگاهش به صورت رسمی فسخ شده است اما این بدان معنا نیست که دو طرف نتوانند برای امضای قرارداد جدید به توافق برسند.

ون ایرسل نیز از طرفداران همین عقیده است. وی گفت: جهانبخش دیگر بازیکن فیکس نیست اما همچنان برای فاینورد اهمیت زیادی دارد و علیرضا با ورودش به زمین تجربیات ارزشمندی را به تیم اضافه می کند و با توجه به همه جوانب اگر فاینورد او را حفظ کند بسیار خوشحال خواهم شد. البته من این را می دانم.” که علیرضا باید برخی از انتظارات خود را برای توافق جدید با باشگاه کنار بگذارد. او دیگر بازیکن فیکس نیست و مدتی است که نمی تواند به طور کامل آنچه از او انتظار می رود را نشان دهد. با این حال معتقدم جهانبخش بازیکن بسیار ارزشمندی است.

اما همکار این روزنامه نگار در برنامه RTV با او مخالفت کرد و گفت شک دارد که جهانبخش شخصا بخواهد در فاینورد بماند. دنیس کروننبورگ گفت: “تصور کنید ۳۰ ساله هستید، دیگر ثابت نیستید و باید با حقوق کمتری دست و پنجه نرم کنید. چنین بازیکنی احتمالا ترجیح می دهد به جای دیگری برود تا حقوق بیشتری دریافت کند. من فکر نمی کنم که او این کار را انجام دهد. با این شرط موافقت کنید.» را

اما فان ایرسل پاسخ داد: می گویم احمقانه است اگر فاینورد حداقل برای حفظ جهانبخش تلاش نکند. را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا