اخبار اقتصاد ایران

فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی :: ایران تحلیل

“آزمایشگاه های ایرانسل” با اعلام فراخوان و با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه از طرح های تحقیقاتی اساتید دانشگاه در زمینه های مرتبط با شبکه، مخابرات، اینترنت اشیا و … حمایت می کند.

به گزارش ایران تحلیل، در پی توافق سه جانبه با موضوع «توسعه اکوسیستم نوآوری و بومی‌سازی زیرساخت‌های راهبردی و گلوگاه‌ها در حوزه ارتباطات و هوش صنعتی» بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، نوآوری. و صندوق شکوفایی و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سال ۱۴۰۲ آزمایشگاه ایرانسل به عنوان بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل از پروژه های تحقیقاتی که نیازهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران را برآورده می کند، با هدف تقویت ارتباط بین صنعت و صنعت پشتیبانی می کند. دانشگاه ها و بهره مندی از ظرفیت اساتید دانشگاه های برتر.

برای شرکت در این فراخوان، اساتید و دانشگاه ها می توانند پروژه های تحقیقاتی خود را در زمینه های مرتبط با سطوح هوشمند قابل تنظیم مجدد (RIS)، اینترنت اشیاء مبتنی بر ماهواره (IOT)، شکل دهی پرتو با استفاده از مواد پلاسما، سیستم های MIMO عظیم بدون سلول، بی سیم ارسال کنند. مکان (ردیابی موقعیت مکانی بی سیم)، ارتباطات V2X، شبکه مبتنی بر ORAN (NFV، SDN،…) و… تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق ایمیل به [email protected] ارسال کنید.

پس از پایان مهلت ثبت نام و اعلام آمادگی از سوی اساتید و دانشگاه ها، مراحل اولیه ارزیابی توسط ایرانسل انجام می شود و طرح های برگزیده با حضور تیم فنی و واحد تحقیق و توسعه ایرانسل به جلسه ای دعوت می شوند. در مرحله نهایی، قرارداد تولید یا قرارداد تحقیقاتی در قالب طرح های حمایتی و اعطای تسهیلات با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ایرانسل منعقد می شود.

توسعه اشتغال دانش بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه اکوسیستم نوآوری و افزایش عمق بومی سازی فناوری های کلیدی در این صنعت و همچنین به عنوان تجاری سازی، ایجاد یا توسعه بازار شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه، یکی از اهداف ایرانسل، حمایت از اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان همکاری و امضای تفاهم نامه با سازمان ها، آن را دنبال می کند. ، موسسات، دانشگاه ها و بنیادهای علمی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا