اخبار اقتصاد ایران

فراخوان ایرانسل برای همکاری با شرکت‌های فناور داخلی در حوزه تجهیزات شبکه انتقال :: ایران تحلیل

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور از پژوهشگران و شرکت های دانش بنیان دعوت به همکاری کرد.

به گزارش ایران تحلیل، در پی توافق سه جانبه با موضوع «توسعه اکوسیستم نوآوری و بومی‌سازی زیرساخت‌های راهبردی و گلوگاه‌ها در حوزه ارتباطات و هوش صنعتی» بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، نوآوری. و صندوق شکوفایی و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف حمایت از تولید داخلی، بومی سازی و استفاده از ظرفیت های شرکت های پژوهشی و دانش بنیان، ایرانسل در نظر دارد نیازهای خود را در زمینه رادیو مایکروویو و آنتن های وابسته در E. باند (با محدوده فرکانس ۶۰ تا ۸۰ گیگاهرتز)» از شرکت های دانش بنیان و فناوران با رویکرد پژوهشی دعوت به همکاری می شود.

ایرانسل از تمامی شرکت های داخلی فعال در این زمینه از ۲۰ الی ۳۰ دعوت به همکاری می نماید دی ۱۴۰۲ با مراجعه و ثبت نام در سامانه مدیریت منبع یابی ایرانسل به آدرس sourcing.irancell.ir سوابق و اطلاعات پروژه ها و تحقیقات خود را تکمیل و بارگذاری کنند.

پس از پایان مهلت ثبت نام و اعلام آمادگی شرکت های فناور، مراحل اولیه ارزیابی توسط ایرانسل انجام می شود و شرکت های منتخب برای ارائه توانمندی های خود در جلسه ای با حضور تیم فنی و تحقیق و پژوهش دعوت می شوند. واحد توسعه ایرانسل در مرحله نهایی، قرارداد تولید یا قرارداد تحقیقاتی در قالب طرح های حمایتی و اعطای تسهیلات با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ایرانسل منعقد می شود.

توسعه اشتغال دانش بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه اکوسیستم نوآوری و افزایش عمق بومی سازی فناوری های کلیدی در این صنعت و همچنین به عنوان تجاری سازی، ایجاد یا توسعه بازار شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه، یکی از اهداف ایرانسل، حمایت از اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان همکاری و امضای تفاهم نامه با سازمان ها، آن را دنبال می کند. ، موسسات، دانشگاه ها و بنیادهای علمی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا