اخبار اقتصاد ایران

فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار برای دو پروژه در مجتمع بندری انزلی

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان اعلام کرد:

مجتبی نظری معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از فراخوان شناسایی و جذب سرمایه گذار برای ساخت و راه اندازی مخازن روغن خام خوراکی و احداث مجتمع گردشگری دریایی در انزلی خبر داد. مجتمع بندری

ایران تحلیل، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از فراخوان شناسایی و جذب سرمایه گذار برای ساخت و راه اندازی مخازن روغن خام خوراکی و ساخت کشتی دریایی خبر داد. مجموعه گردشگری در مجموعه بندر انزلی.

مجتبی نظری با اعلام این خبر گفت: این اداره کل در نظر دارد در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع مخازن روغن خوراکی خام و همچنین مجتمع گردشگری دریایی به مساحت ۵۰ احداث و راه اندازی کند. هزار متر مربع مساحت آب و ۲۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین پس از تماس و شناسایی شرکت های متقاضی و ارزیابی توانایی انجام کار بر اساس ضوابط تعیین شده و ضوابط جذب سرمایه گذاری و فرآیندهای بنادر به سرمایه گذار منتخب واگذار می شود. و سازمان دریانوردی

وی افزود: دو پروژه مذکور در قالب قرارداد BOT خواهد بود.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خاطرنشان کرد: اداره امور اقتصادی و مناطق این اداره کل در ماه جاری از طریق فراخوان و شناسایی شرکت های متقاضی و ارزیابی توانایی انجام کار در رابطه برای انتخاب سرمایه گذار مناسب برای ساخت و بهره برداری. سیلوهای غلات درست کرد.

نظری ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع به سرمایه گذار واگذار می شود و هم اکنون مراحل انعقاد قرارداد را طی می کند.

لازم به ذکر است از ابتدای سال ۱۴۰۲ اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان موفق به انعقاد دو قرارداد سرمایه گذاری در زمینه ساخت مخازن روغن خام خوراکی در زمینی به مساحت ۱۲۲۰۰ متر مربع گردیده است. همچنین احداث مجتمعی برای ساخت و تعمیر انواع شناورها در زمینی به مساحت ۶ هکتار نیز اعمال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا