ورزشی

فرار بزرگ پرسپولیس از شکست

تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس از ساعت ۲۰ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. شجاع خلیل زاده برای تراکتور و ایوب العمود برای پرسپولیس گلزنی کردند و سروش رفیعی در دقیقه ۷۶ از بازی اخراج شد.

ترکیب تراکتورسازی: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، دانیال اسماعیلی فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین زاده و تومیسلاو اشترکال

تیم پرسپولیس: الکسیس گاندوز، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی، عیسی آل کثیر، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گئورگی قلیسیانی، استون آرونوف، سینا اسدبیگی، ایوب المود

داور: سید وحید کاظمی

دقیقه ۱۴: حرکت انفرادی امیرحسین حسین زاده در بین مدافعان پرسپولیس با ضربه خطرناک مهاجم تراکتورسازی همراه شد که با برخورد به محمدحسین کنعانی زادگان به کرنر رفت.

دقیقه: مهدی ترابی پس از عبور از چند بازیکن پرسپولیس، پاسی عمیق به مهدی هاشمی نژاد داد. وینگر تراکتورسازی در ادامه موفق شد ایوب آلمود را دریبل بزند و شانس خود را برای گلزنی برای پرسپولیس امتحان کند اما واکنش الکسیس گوندوز مانع از باز شدن دروازه شد.

دقیقه ۱۸: ارسال ریکاردو آلوز از روی کرنر روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر شجاع خلیل زاده همراه بود که با اختلاف کمی از دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه ۳۰: محمد نادری با ارسالی که روی دروازه پرسپولیس فرستاد موقعیت خطرناکی برای تراکتورسازی ایجاد کرد و ضربه سر تومیسلاو اشترکال در آستانه رسیدن به دروازه پرسپولیس قرار گرفت. اما گندموز واکنش زیبای دیگری نشان داد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۲: مدافع الجزایری پرسپولیس باز هم ناجی تیمش شد. پاس ریکاردو آلوز روی سر عارف آغاسی فرود آمد اما ضربه سر مدافع تراکتورسازی با واکنش گندوز مهار شد.

دقیقه ۴۳: ضربه مهدی ترابی از پشت دروازه پرسپولیس با مهار ناقص گندموز به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۵۳: پرتاب ایوب آلمود با توپ و چرخش فرشاد احمدزاده با ضربه محکم او موقعیت خطرناکی را به همراه داشت اما توپ خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: حرکت پای حسین زاده به سمت توپ به سمت محوطه پرسپولیس با پاس روی او همراه شد که مدافعان توپ را دور کردند.

دقیقه ۵۷: موقعیت عالی برای آرونوف در محوطه تراکتورسازی که شجاع خلیل زاده با تکل خود توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۰: پاس بی نظیر ریکاردو آلوز روی یک شروع مجدد باعث شد شجاع خلیل زاده، مدافع تراکتورسازی با ضربه سر تمام کننده زهر خود را روی پرسپولیس بریزد تا ورزشگاه یادگار منفجر شود.

دقیقه ۶۵: ارسال بلند روی دروازه تراکتورسازی با اشتباه بیرانوند همراه شد و توپ از دست او خارج شد اما پرسپولیس نتوانست از آن استفاده کند.

دقیقه ۶۷: ضربه هاشم نژاد از پشت محوطه به وحید امیری نفس گیر برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه ۷۳: توپ عالی ترابی با پای گندوز برگشت داده شد و ضربه هاشم نژاد باز هم توسط این دروازه بان دفع شد و ضربه آلوز در توپ سوم در چارچوب نبود.

دقیقه ۷۶: داور پس از مشاوره VAR و بررسی صحنه، خطای خطرناک سروش رفیعی را تشخیص داد و این بازیکن را اخراج کرد.

دقیقه ۸۹: پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد و ارسال خوب سعید صادقی روی سر ایوب العمود فرود آمد و مدافع مراکشی به زیبایی دروازه را باز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا