ترندهای روز

فرار گانگسترهای مسلح بعد از قتل جوان پرایدسوار

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

عقربه های ساعت از ساعت ۲۳:۰۰ روز ۲۹ ام خرداد گذشت که ناگهان گانگسترهای مسلح سوار بر یک دستگاه پژو پارس خاکستری وارد خیابان امیرآباد در محدوده شهرک شهید رجایی شدند و به پراید سوارانی که در محل نیز حضور داشتند، چشم دوختند. آنها وحشت زده از خانه های خود بیرون آمدند و با صحنه وحشتناکی که در خیابان اتفاق افتاده بود روبرو شدند. راننده پراید که هدف تیرهای مهیب قرار گرفته بود، پدال گاز را فشار داد تا از صحنه درگیری با سرنشین خودرو که دوست او بود فرار کند اما پژو سواران در تاریکی شب به تعقیب پراید سواران پرداختند.

حالا ماجرای هولناک باندبازی در حال وقوع بود و دامنه تعقیب و گریز تا بلوار شهید عباسپور کشیده شد اما تیراندازان نقابدار دست از تلاش برنداشتند و با پیچ های ترسناک به تلاش برای کشتن خودرو ادامه دادند. پراید توقف دقایقی بعد در حالی که پراید سواران به ابتدای خیابان مشعل رسیده بودند، در میان اضطراب و ترس، پژو سواران مقابل واحد گاز موفق به برخورد فیزیکی خودرو شدند. پراید توقف در همین حین سرنشینان مسلح پژو با برداشتن شمشیر و قمه به سمت پراید سواران هجوم آوردند. آنها فقط در تاریکی شب راننده هستند پراید او را هدف ضربات هولناک خود قرار دادند و او را در حال خونریزی رها کردند.

با فرار گانگسترهای مسلح، رانندگان عبوری و ساکنان خیابان مشعل با اورژانس تماس گرفتند و به این ترتیب جسد غرق در خون راننده پیدا شد. پراید وی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شد اما تلاش کادر پزشکی برای نجات این جوان ۳۷ ساله بی نتیجه ماند و وی بر اثر عوارض این جنایت هولناک گانگستری جان باخت. این حادثه هولناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعلام شد. با توجه به اهمیت و حساسیت این جنایت شبانه، بلافاصله قاضی محمود اعرافی راد ضمن صدور دستور حفظ صحنه جنایت، به مرکز درمانی نیز مراجعه و به بررسی موضوع پرداخت.

جسد متعلق به مرد جوانی به نام «محمد جلیل یارجو» بود که زخم هایش روی بدنش مشهود بود. لحظاتی بعد و با مشخص شدن ماجرای تیراندازی این گانگستر که از خیابان امیرآباد آغاز شده بود، افسر قضایی به همراه گروه تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد راهی محل درگیری و صحنه جنایت شد. پراید ۱۱۱ مقتول که در حاشیه بلوار شهید عباسپور رها شده بود با دستور قضایی مورد بازرسی دقیق قرار گرفت و آثار خون زیادی داخل آن وجود داشت. بارد دستورات ویژه ای برای ردیابی عاملان این جنایت هولناک صادر کرد زیرا مقتول یکی از افراد سرشناس محلی بود که در فضای مجازی نیز فعال بود. بدین ترتیب، گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سروان اسماعیل عظیمی مقدم (افسر پرونده) تحقیقات تخصصی در این زمینه را آغاز و با سرنخ های مهمی که در اختیار داشتند، به رصد اطلاعاتی برای دستگیری عاملان فراری ادامه دادند. این جنایت گانگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا