ترندهای روز

فرار ۴ مرد مسلح بعد از تیراندازی شبانه در پایتخت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در آخرین دقایق شامگاه سه شنبه گذشته، ماموران یکی از واحدهای گشت کلانتری پایتخت هنگام گشت زنی در محدوده امنیتی خود به یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و سرنشینان آن مشکوک شدند. بنابراین ماموران بلافاصله شماره پلاک خودرو را از مرکز استعلام کردند و متوجه شدند خودروی مورد نظر ساعاتی قبل از مقابل منزلی در ولنجک به سرقت رفته است.

با مشخص شدن این موضوع ماموران پلیس به سرنشینان خودروی پژو دستور ایست و پیاده شدن دادند اما متهمان بدون توجه به اخطار اولیه پلیس متواری شدند. به این ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد و پژوس سواران که پلیس را در تعقیب دیدند به سمت ماموران تیراندازی کردند.

ماموران پس از شروع تعقیب و گریز متوجه شدند که هر چهار سرنشین خودرو پژو مسلح هستند. در ادامه تیراندازی چهار مرد مسلح، یکی از ماموران کلانتری و یک نفر پلیس افتخاری مجروح شدند و افراد مسلح با متشنج کردن فضای خیابان موفق به فرار شدند. پس از آن مجروحان برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

در حال حاضر تلاش ماموران پلیس پایتخت برای دستگیری این افراد مسلح آغاز و رسیدگی تخصصی به پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در عین حال ممکن است متهمان تحت تعقیب افرادی با سابقه باشند که برای ارتکاب جرم سنگین تری اقدام به سرقت خودروی پژو کرده اند. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا