ورزشی

فردوسی‌پور برنامه میثاقی را هدف گرفت/ رمزگشایی از افشاگری تهدیدآمیز عادل از فساد در تلویزیون/ ویدئو

بدون شک افشای فساد در فوتبال ایران جنجالی ترین اتفاق این فصل بود. در همین راستا عادل فردوسی پور در اتفاقی نادر مدعی شد که فساد گسترده در فوتبال ایران به تلویزیون هم رسیده است.

هفته گذشته محمدحسین میشاقی مجری برنامه فوتبال تاپ اعلام کرد که هرکس سند یا مدرکی دال بر دخالت عوامل این برنامه در فساد دارد باید آن را برای این برنامه ارسال کند تا خود میشاقی آن را از شبکه خود پخش کند. نشان می دهد. بعدها مهدی توتونچی و محمد میر مجریان برنامه شب فوتبال نیز واکنش مشابهی از خود نشان دادند.

اما آخرین مورد واکنش عادل فردوسی پور است. مجری برنامه بسته ۹۰ حالا روی پلتفرم خودش کار می کند. وی همزمان با برگزاری لیگ برتر درباره پرونده مس رفسنجان نیز صحبت کرد. صحبت هایی که به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد و مورد توجه قرار گرفت.

فردوسی پور در جملاتی کوتاه با لحنی تهدیدآمیز مدعی شد که فساد گسترده ای در برنامه تلویزیونی رخنه کرده است و به زودی در برنامه ای ویژه به آنها خواهد پرداخت.

البته فردوسی پور به صراحت از کسی نام نبرده است، اما احتمالاً منظور عادل از فساد در تلویزیون، برنامه های ورزشی است. حال باید دید واکنش کسانی که فردوسی پور در این ویدئو به آنها اشاره کرده است چیست و چه پاسخی به مجری برنامه ۹۰ خواهند داد.

عادل فردوسی پور که خود اهل رفسنجان است قول ورود جدی به پرونده فساد در پرونده مس رفسنجان را داده است!

بیشتر بخوانید: فردوسی پور: فساد در همه جا و حتی صدا و سیما/فیلم نفوذ کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا