ترندهای روز

فرزندکشی به خاطر اعتیاد/ از اذیت‌های پسر معتادم خسته شده بودم

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

این درگیری خانوادگی در ساعت ۳:۱۵ بعد از ظهر روز نوزدهم خرداد در این ماه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران اعلام شد. مردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از درگیری همسایه هایشان در طبقه سوم خبر داد. ماموران پس از گزارش این خبر به نزدیکترین واحد گشت کلانتری به محل رفتند و در حالی که پدر مجروحش در چند قدمی دراز کشیده بود با جسد نیمه جان پسر ۳۰ ساله مواجه شدند. لحظاتی بعد خبر رسید پسر جوانی که ۲۶ ضربه چاقو خورده بود جان باخته است.

به این ترتیب با گزارش مرگ پسر جوان به بازپرس محسن فتحکی، پرونده وارد مرحله قتل شد و تیم بررسی صحنه جنایت تحقیقات را آغاز کرد. خانواده مقتول در تحقیقات اولیه اظهار داشتند: گودرز اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت و ما را آزار می داد. او در روز حادثه دعوا را آغاز کرد و در نهایت پدرش او را ناخواسته کشت.

وی در ادامه تحقیقات و پس از بهبودی مرد میانسال به قتل اعتراف کرد و گفت: پسرم ۱۳ سال است که معتاد به مواد مخدر است. او از تریاک تا آمفتامین استفاده می کرد. اعتیاد به مواد مخدر و قرص های روانگردان باعث شده بود او دائماً خانواده را اذیت کند. در این ۱۳ سال ۳۰ بار او را در اردوگاه گذاشتم اما فایده ای نداشت.

وی ادامه داد: گودرز مدام ما را کتک می زد و برای تامین هزینه داروهایش پول می گرفت. من از او خسته شده بودم و واقعاً چاره ای نداشتم. روز حادثه هم مثل قبل درخواست پول کرد. به او گفتم چرا نمی روی، اما در جواب شروع به کتک زدن ما کرد. سپس چاقو برداشت و ما را تهدید کرد. چاقو را از دستش گرفتم و بعد نفهمیدم دارم چه کار می کنم. در درگیری که با پسرم داشتم من هم مجروح شدم.

با اعتراف مرد میانسال، به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم نوزادکشی برای ادامه کار در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیق و بررسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا