اخبار اقتصاد ایران

فرسودگی شبکه‌ها و تاسیسات بزرگترین چالش شرکت توزیع برق گیلان است

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان گیلان در دیدار با مجمع نمایندگان استان به بررسی چالش ها، فرصت های موجود و تشریح اقدامات انجام شده از ابتدای سال تاکنون و همچنین برنامه های در دست اقدام این شرکت پرداخت.

افق میهن، مسعود صادقی خمامی در نشست با مجمع نمایندگان استان گیلان که با هدف ارتقای همکاری و هماهنگی لازم برای ارتقای خدمات برق رسانی به مشترکان برگزار شد، اظهار داشت: نگاه کارشناسی، برنامه ریزی مدون. و با رویکرد دانش محور اصلی توزیع برق گیلان و تلاش می کنیم مشکلات موجود در فرآیند خدمات رسانی را به حداقل برسانیم.

وی افزود: فرسودگی شبکه ها و امکانات این شرکت در کل استان بزرگترین چالش پیش روی شرکت توزیع نیروی برق گیلان است و مصمم هستیم در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین نحو این مشکل را برطرف کنیم.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان از این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های خدمات رسان در کشور یاد کرد و افزود: شرایط جوی، پراکندگی بالای شبکه در تمام نقاط استان، بحران های شدید جوی با میزان تخریب بالای تاسیسات، درهم تنیدگی ضعیف ها. شبکه های فشار با توجه با توجه به نوع شهرنشینی، افزایش جمعیت و افزایش مصرف برق به دلیل هجوم مسافران و صاحبان مسکن در استان به همراه بدهی بالای مشترکان در قالب قیمت برق. مصرف و غیره از دیگر چالش های ارائه خدمات هستند.

صادقی به برخی از اقدامات توزیع برق گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: جایگزینی بیش از ۶۰۰ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده با کابل خودنگهدار، راه اندازی ۱۸ فیدر فشار متوسط، کاهش چشمگیر زمان تحویل انشعابات، آزمایش و کنترل بیش از ۲۶۰ دستگاه اندازه گیری ۱۰۰۰ مشترک، نصب نزدیک به ۸۷۰۰ کنتور هوشمند، نوسازی ناوگان و تجهیزات خودروی شرکت، راه اندازی اتاق پایش مصرف برق استان به منظور کنترل وضعیت مصرف برق، نصب و راه اندازی ۴۷ سوئیچ فشار متوسط دستگاه های استان ارتقای ۳۰ رتبه ای توزیع برق گیلان از جمله اقدامات شاخص توزیع برق گیلان از ابتدای سال در اجرای برنامه های مدیریت مصرف و دریافت و تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ممکن از محل طرح عوارض برق روستایی بوده است. .

وی ضمن تشکر از همراهی نمایندگان مردم استان در شورای اسلامی با برنامه های توزیع برق گیلان تاکید کرد: مشکلات زیرساختی صنعت برق استان از جمله فرسودگی شبکه ها و تاسیسات با مشارکت مجمع نمایندگان استان به ویژه در امر جذب اعتبارات. سریعتر درست میشه

همچنین در این جلسه مهرداد گودرزوند چگینی رئیس مجمع نمایندگان گیلان به همراه سایر نمایندگان حاضر در این جلسه به بیان دغدغه ها و مشکلات موجود در حوزه تامین برق مناطق مختلف پرداخت و بر لزوم توجه ویژه به مناطق محروم

لازم به ذکر است این جلسه فرصت مناسبی برای تبادل نظر و همفکری مسئولان شرکت توزیع برق و نمایندگان مردم بود تا با همکاری مشترک بتوانند خدمات بهتری به مشترکان ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا