اخبار اقتصاد ایران

فرصت دوباره برای رتبه‌بندی بخشی از معلمان+ جزئیات مشمول ارزیابی مجدد

همه معلمانی که از ۱ تا کنون کار کرده اند خرداد ۱۴۰۳ حداقل یک سال از تایید نهایی مرحله اول پرونده ایشان می گذرد و سوابق رتبه بندی آنها دارای وضعیت: «عدم احراز صلاحیت/عدم رتبه بندی»، مورد ارزیابی مجدد قرار گرفتند.

افق میهن، وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای مبنی بر تجدید ارزیابی مشمولانی که پس از اولین ارزشیابی در وضعیت فاقد صلاحیت (بدون رتبه) قرار گرفته اند، منتشر کرد.

«به دنبال بخشنامه مورخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳، در اجرای ماده ۵ آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان (موضوع ارزیابی مجدد از مشمولانی که پس از اولین ارزشیابی در وضعیت عدم رتبه بندی قرار گرفتند) و با در نظر گرفتن شرایط زیر می باشند. در مراحل بارگذاری مدارک و ارزیابی مجدد جهت تعیین رتبه مستحق قرار می گیرد.

۱. طبق مقررات، مدت تجدید ارزیابی موضوعات ماده فوق یک سال پس از تایید نهایی مرحله اول پرونده آنها در هیأت حسابرسی می باشد.

۲. کلیه ذینفعانی که از تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ پس از گذشت حداقل یک سال از تصویب نهایی مرحله اول پرونده آنها و سابقه رتبه بندی آنها به حالت “عدم احراز صلاحیت/عدم رتبه بندی”، مشمول ارزیابی مجدد طبق ماده ۵ ق. آئین نامه.

۳. ملاک عمل، رتبه درج شده در گزارش رتبه بندی افراد در صفحه شخصی آنها در سامانه است. my.medu.ir بنابراین در صورتی که فرآیند رسیدگی به پرونده افراد طی شده و مشروط به تایید نهایی هیأت حسابرسی (طبق بند ۱) شده باشد، مشمول ارزیابی مجدد می باشند.

۴. تنها مشمولان این ماده مشمولان شاغل هستند.

۵. برای بارگذاری اسناد و مدارک. تاریخ صدور یا اجرای فعالیت باید تا پایان دوره یک ساله باشد و تاریخ های بعد از آن پذیرفته نمی شود (مثلاً شخصی که در تاریخ ۱ تیر در ماه ۱۴۰۳ مهلت یک ساله تمام شده است، مدارک تا این تاریخ معتبر است).

۶. زمان شروع بارگذاری مدارک یک ماه از تاریخ ورود به سامانه می باشد. دوره زمانی تخمینی قابل تمدید نیست.

۷. راهنمای بارگذاری مدارک قابل قبول و نکات مربوط به هر مدرک در سامانه گنجانده شده است. با توجه به اینکه پس از مدت ذکر شده امکان بارگذاری مجدد هیچ سندی وجود ندارد، توصیه می شود افراد ضمن مطالعه دقیق راهنما، اسناد را شخصا بارگذاری کنند.

۸. افرادی که قبل از اول خرداد ۱۴۰۳ مهلت یکساله آنها تمام شده بود و با توجه به اینکه مهلت یک ماهه نزدیک است باید تا ۲۰ مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد. تیر ۱۴۰۳ جهت تکمیل و بارگذاری مدارک در غیر این صورت طبق مقررات مهلت یک ماهه آنها به پایان می رسد.

۹. مسئولیت اطلاع رسانی به موقع، دقیق و جامع به ذی نفعان بر عهده مدیران کل استان ها می باشد لذا انتظار می رود تدابیر و راهکارهای مناسب جهت اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به کلیه ذی نفعان در سطح استان ها اتخاذ گردد. استان، مناطق و مدارس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا