ترندهای روز

فرضیه قتل شهردار منطقه ۵ شیراز منتفی شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

افشین محمدی درشوری درباره آخرین وضعیت پرونده فوت شهردار منطقه ۵ شیراز گفت: علیرغم گمانه زنی های اولیه مبنی بر وجود درگیری و احتمال قتل، کشفیات جدید موضوع این حادثه را منتفی دانسته است. جرم و جنایت و اظهار داشت: مجموعه نظرات کارآگاهان، کارشناسان و پزشکی قانونی و کالبد شکافی جسد و بازجویی های دقیق از مظنون پرونده و بررسی محل حادثه در زمان های مختلف، فرضیه اولیه را منتفی دانسته است. که مرحوم مسعودی کشته شد.

وی با اشاره به اینکه به همراه بازپرس ویژه در محل حضور داشت و از لحظه دریافت گزارش بر تحقیقات نظارت داشت، تصریح کرد: در لحظه ورود به منزل مرحوم مسعودی برخی از اشیاء منزل به خصوص گلدان بزرگ و سنگین به پهلو افتاد. پنجره اتاق نشیمن و مشاهده زخمی که با یک شی وارد بدن متوفی شده بود، احتمالاً فرضیه درگیری و ارتکاب جرم را به ذهن متبادر می کرد. اما پس از انجام معاینات دقیق پزشکی مشخص شد که علت فوت مرحوم مسعودی ورود جسدی سخت و آهنی از سمت راست بدن بوده که باعث ایجاد زخم عمیقی به طول تقریبی ۴۷ سانتی متر و حدود یک سانتی متر شده است. در قطر به سمت بالا. له شدن اطراف زخم داخل بدن متوفی نشان داد که این وسیله یک میله آهنی بوده که در گلدان بزرگی به عنوان جا ساقه گل در منزل متوفی قرار داشته است.

معاون دادستان شیراز ادامه داد: با تحقیقات میدانی و کارشناسی از محل کشف جسد و کشف آثار تزئینات پرده شکسته در قسمت بالای گلدان و همچنین آثار خون متوفی بر روی میلگرد تعبیه شده در گلدانی که برای نگه داشتن ساقه گل استفاده می شد. جزئیات بیشتر تایید شد.

محمدی درهوری به تطبیق توالی و زمان وقوع حادثه با تماس های تلفنی مظنون قتل با مرکز اورژانس و پلیس اشاره کرد و افزود: اظهارات مظنون پرونده نیز نظریه قتل و وقوع حادثه را رد می کند. پرتاب شدن مرده از لبه گلدان و میله نگهدارنده گل در حال افتادن بدنش را تقویت می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع در روزهای اخیر، بازپرس ویژه و پزشکی قانونی و کارآگاهان آگاهی استان با بررسی دقیق همه جوانب، نظرات کارشناسی خود را به مرجع قضایی اعلام کردند. کمترین زمان و با تطبیق خون در معرض روی گلدان با خون متوفی و ​​آزمایش دی NA و اقدامات فنی و تخصصی و همچنین تکمیل تحقیقات قضایی و پلیسی و اطلاع رسانی و جمع بندی نتایج توسط بازپرس ویژه، نتایج نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

روز ۲۳ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۳۵ خبری مبنی بر فوت مشکوک شهردار منطقه ۵ شیراز در رسانه ها منتشر شد که بر اساس فرضیه های اولیه بر اساس دلایل موجود در صحنه حاکی از وجود درگیری و کمیسیون بود. از یک جنایت پزشکی قانونی مرگ مشکوک مسعودی شهردار منطقه ۵ شیراز را احتمالاً تصادفی و غیر کیفری دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا