ترندهای روز

فرمانده کل سپاه: امروز شعارهای ایران در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تکرار می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه ۱۳) خرداد) در نشست مسئولین بسیج دانشجویی کشور ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و یارانش گفت: خدا را شاکرم که در این لحظات نورانی و در آستانه سی و پنجمین سالگرد درگذشت. حضرت امام خمینی (ره) یکی از معجزات الهی را در دوره ای انجام داد که آزادی، آزادی، عزت و پیام آور روح عدالت از تمامی روابط بین الملل دور شده بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) به طور معجزه آسایی این مفاهیم را در قالبی سازمان یافته به واقعیتی عینی تبدیل کرد و ما را از بردگی مدرن نجات داد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: حضرت امام (ره) عظمت از دست رفته ما مسلمانان را زنده کرد و تمدن اسلامی را که غروب کرده بود از افق ایران دوباره ظهور کرد و خورشید اسلام در جهان ظاهر شد.

سرلشکر سلامی گفت: بنده در این آستانه این فرصت را داشتم که در کنار جوانان این سرزمین که هر یک مظهر کشور و عامل حرکت به سوی قله های رفیع و وارثان سربلندی هستند باشم. از یک انقلاب بزرگ و پرچمداران جنبش برای تسخیر آرمان ها. م.

وی در ادامه با تسلیت به شهدای خدمت گفت: این شهدا در مسیر خدمت به مردم در آن فضای مه آلود و جنگل های پیچیده و ارتفاعات به بهشت ​​رفتند تا در پیشگاه خداوند متعال رزق و روزی بخورند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ایران امروز یک قدرت شکست ناپذیر جهانی است، تصریح کرد: تمام امید ما به جوانان این سرزمین است که مصمم و اراده دارند از همه ثروت و قلب خود برای ساختن ایران مقتدر استفاده کنند. بهترین حالت ممکن

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ایران برای رسیدن به اهداف خود مصمم است و در حرکت است، ادامه داد: ایران دارای اعتبار و منزلت سیاسی در جهان است، امروز شعارهای ایران در دانشگاه های آمریکا و اروپا و در اقصی نقاط کشور تکرار می شود. جهان، و این شعارها بازتاب می یابد این فرهنگ قوی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا