ترندهای روز

فرمان آماده باش فوری در تهران صادر شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع بارش باران و رعد و برق و همچنین طوفان لحظه ای در استان خبر داد.

دستور هشدار فوری در تهران صادر شد

بر اساس تحلیل الگوهای سینوپتیک و بررسی نقش های پیش بینی کننده آسمان استان تهران در امروز و فردا (۲۶ و ۲۷) خرداد) صاف تا نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر و سرعت باد پیش بینی می شود. در این مدت در برخی مناطق به ویژه نیمه شمالی استان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ و رگبار شدید، سیلاب و جاری شدن آب پیش بینی می شود. در شیب ها و ارتفاعات پیش بینی می شود. دور از انتظار نیست، همچنین گاهی وزش باد شدید تا بسیار شدید همراه با گرد و خاک همراه با احتمال طوفان لحظه ای، کاهش دید و کیفیت هوا به ویژه در نیمه جنوبی، مناطق غربی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

از دوشنبه تا چهارشنبه (۲۸ تا ۳۰ خرداد) آسمان صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر و شب گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات و وزش باد شدید تا بسیار شدید گاهی همراه با گرد و خاک در نیمه جنوبی و مناطق غربی استان پیش بینی می شود. .

افزایش محسوس دما فردا در استان پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ خرداد) کمی ابری، از بعدازظهر ابر و وزش باد گاهی پراکنده باران با احتمال رگبار و رعد و برق با کمینه دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. در روز دوشنبه (۲۸ ژوئن) تا نیمه های شب کمی ابری خواهد بود. ابری، در برخی ساعات افزایش باد، از بعدازظهر بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا