ورزشی

فرهاد مجیدی پاسخ نهایی را به استقلال داد

مدیران باشگاه استقلال این روزها و پس از قبول استعفای جواد نکونام، به دنبال انتخاب سرمربی جدید هستند و روز گذشته سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت به جای نکونام روی نیمکت آبی ها حاضر شد و آبی ها از صلاحیت عبور کردند. سد هوادار تهران با نتیجه ۲ بر ۱. در روزهای گذشته نام های مختلفی در اطراف نیمکت استقلال مطرح شده بود که یکی از چهره هایی که نامش بر سر زبان ها افتاده فرهاد مجیدی است. سرمربی سابق آبی پوشان پایتخت که با آبی پوشان در لیگ بیست و یکم قهرمانی تاریخی را تجربه کرد.

مدیران باشگاه استقلال بارها تاکید کرده اند که جانشین جواد نکونام قرار است سرمربی خارجی شود و در این بین حتی مذاکره با گزینه های داخلی را هم تکذیب کردند. اما پیگیری های بعدی نشان می دهد این تکذیبیه ها صحت ندارد و رایزنی هایی با فرهاد مجیدی انجام شده است. برای بررسی صحت این خبر به سراغ سرمربی سابق استقلال رفتیم و او در گفت و گو با فرهاد مجیدی درباره مذاکرات شفاف سازی کرد و توضیحاتش را داد.

اخباری مبنی بر مذاکره استقلال با شما منتشر شد و سپس احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که سرمربی جدید استقلال قطعا خارجی است و مدیران باشگاه قصد داشتند خبر مذاکره با شما را تکذیب کنند. . آیا ادعای جنجالی آنها را تایید می کنید؟

بعد از بازی با پرسپولیس آقای فرشید سمیعی و احمد شهریاری به دبی آمدند و من به احترام آمدن به دبی با آنها به جلسه رفتم و اتفاقا جلسه ما ۴-۵ ساعت طول کشید و آنجا بود. به آقای شهریاری اعلام کردم که چون دوست دارم برای شرکت در دوره مربیگری در دبی و کسب تجربه بیشتر در فوتبال امارات شرایط حضور و بازگشت را ندارم.

یعنی در مقطع فعلی حضور شما در تیم استقلال قطعا منتفی است؟

سرمربی استقلال برای من افتخار است و استقلال تیم بزرگی است و به آنها گفتم شرایط بازگشت را ندارم. دیدم خواسته هواداران استقلال سرمربی خارجی است و به نظرم هواداران این تیم لیاقت داشتن یک مربی خارجی بزرگ را دارند چرا که تیم تیم بزرگی در آسیاست و امیدوارم با حضور خارجی و داخلی نتایج خوبی بگیرند. سرمربیان

در حال حاضر البته به نظر هنوز تکلیف سرمربی خارجی مشخص نشده است و استقلال دیروز با هدایت سهراب بختیاری زاده مقابل هواداران قرار گرفت.

ما جوانان بسیار خوبی داریم و به نظر من نه تنها سهراب بختیاری زاده، افرادی مانند مجتبی جباری، میلاد میداوودی، پیروز قربانی و سیاوش اکبرپور افرادی هستند که می توانند کمک زیادی کنند زیرا با فضای باشگاه استقلال آشنا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا