ترندهای روز

فروشنده داروی سمی به دختران جنایتکار دستگیر شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

به گفته متهم اصلی پرونده، متهم دستگیر شده از نیت مجرمانه آنان آگاه بوده و حتی در برخی اقدامات با آنان همراه بوده است.

متهمان این پرونده دخترانی هستند که پشت کنکوری بودند که قصد کشتن همه اعضای خانواده یکی از آنها را داشتند. آنها در اظهارات خود گفته اند که ۱۰ بار اقدام به کشتن کرده اند اما هر بار از سم اشتباه استفاده کرده اند تا اینکه در نهایت موفق به اجرای نقشه خود شده و توانسته اند مادر و خواهر متهم اصلی را بکشند اما پدرش جان سالم به در برده است.

رسیدگی به این پرونده در اواسط اردیبهشت ماه جاری به عنوان یک پرونده مشکوک به جنایت توسط بازپرس قتل بازپرس دادسرای جنایی تهران آغاز شد. در آن روز کارکنان حراست یکی از بیمارستان های غرب تهران از مرگ مشکوک یک مادر و یک دختر ۱۳ ساله بر روی تخت اورژانس به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خبر دادند که در پی اعلام این خبر، ماموران کلانتری با حضور در بیمارستان و با اطلاع بازپرس قتل دادسرای امور جنایی، در خصوص فوت مادر و دختر پرونده تشکیل شد.

تحقیقات اولیه حاکی از وجود سابقه مسمومیت در این خانواده بود و پدر خانواده از هر دو مسمومیت جان سالم به در برد. این مرد گفت: ما یک خانواده ۴ نفره بودیم اما اکنون و پس از این اتفاق ناگوار با دختر ۱۹ ساله ام به نام پریا زندگی می کنم. چند روز قبل از فوت همسر و دختر ۱۳ ساله ام خانواده ما مسموم شدند و به بیمارستان رفتند. آن زمان فکر می کردیم به خاطر ماهی تنی که شام ​​خورده بودیم مسموم شدیم و پیگیر موضوع نشدیم اما حالا که برای بار دوم مسموم شدیم مشکوک و عجیب است. شب حادثه یکی از دوستان نزدیک دختر بزرگم به نام الینا در خانه ما مهمان بود و با کمک دختر بزرگم غذا را سر سفره آوردند. بعد از آن شام بود که دوباره مسموم شدیم و خانوادگی به بیمارستان رفتیم، اما اقدامات کادر پزشکی برای نجات جان همسر و دختر کوچکم بی فایده بود و آنها را از دست دادم.

همچنین دختر بزرگ خانواده که پریا نام دارد در مورد حادثه ای که منجر به فوت مادر و خواهرش شد گفت: نوزدهم اردیبهشت آمدم خانه دیدم حال مادر و خواهرم خوب نیست. با فریاد از همسایه کمک خواستم و با کمک اورژانس آنها را به بیمارستان رساندم که هر دو فوت کردند.

در حالی که تحقیقات از پدر و دختر بزرگ خانواده ادامه داشت، پس از بررسی های اولیه، کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ مادر و دختر را مسمومیت با سیانور اعلام کردند. همین موضوع، فرضیه قتلی هولناک و برنامه ریزی شده را برای کارآگاهان جنایی اداره دهم پررنگ کرد.

کارآگاهان در اولین اقدام به منزل مقتولان رفته و در بازرسی های انجام شده مقداری سم آرسنیک کشف کردند. همچنین در ادامه تحقیقات از پدر خانواده مشخص شد که در شب مسمومیت، الینا (بزرگترین دوست دختر خانواده) به دلیل تهیه ماست اصرار داشت که همه اعضای خانواده مقدار زیادی ماست بخورند. با ادویه مخصوص همچنین با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که دختر بزرگ خانواده و دوست صمیمی اش چندین بار به ملاقات ناصرخسرو رفته اند. به دست آوردن این سرنخ کلیدی در کنار سایر نتایج تحقیقات کافی بود تا پریا و الینا به عنوان متهم پرونده دستگیر شوند.

در این شعبه تحقیقات، تیم جنایی از منزل الینا مقداری سم سیانور نیز کشف و پس از کسب مجوزهای قضایی، دو دوست صمیمی خود را به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر کردند. الینا در بازجویی های اولیه به ارتکاب جنایت تکان دهنده با کمک دختر خانواده اعتراف کرد.

این دختر جوان ماجرا را اینگونه توضیح داد: من با پریا همکلاسی و دوست صمیمی هستم و اخیرا به خاطر درس خواندن و کنکور زیاد به خانه آنها می رفتم. در همین حین با رویاهایی که با هم داشتیم تصمیم گرفتیم اعضای خانواده او را با زهر بکشیم و سپس تمام اموال را در اختیار بگیریم و در نهایت از ایران مهاجرت کنیم.

متهم گفت: به همین دلیل به خیابان ناصرخسرو رفتیم و آرسنیک خریدیم، اما پس از اینکه در اولین مرحله از طرح خود سم را به اعضای خانواده اش دادیم، فایده ای نداشت و فقط مدتی در بیمارستان بستری شدند. ما بودیم. به همین دلیل برای دومین بار سیانور خریدیم. شب حادثه با کمک پریا با ترفندهای مختلف و از پیش طراحی شده خانواده او را مسموم کردیم که باعث مرگ مادر و دختر شد اما پدر خانواده زنده ماند.

این متهم ادامه داد: پس از ارتکاب جنایت دچار عذاب وجدان شدید شدیم و به شدت ترسیدیم و در صدد عادی سازی اوضاع بودیم که توسط پلیس مظنون و دستگیر شدیم.

این متهم مسموم کردن اعضای خانواده دوستش را اشتباهی کودکانه و غیرقابل جبران دانست و گفت: بسیار متاسفیم.

در ادامه پریا به قتل اعضای خانواده اش با همدستی دوستش اعتراف کرد و گفت: دوستم مرا تشویق به مهاجرت کرد و گفت پدر و مادرم را بکش. او پیشنهاد کرد که آنها را مسموم کنیم. نقشه ای مثل فیلم جنایی کشیدیم و او پیشنهاد داد و من هم قبول کردم.

این دختر ادامه داد: هشت بار در غذای آنها آرسنیک ریختیم اما نشد. در شمال هم یک بار آرسنیک ریختیم و باز هم ناموفق بود. بعد از اینکه آرسنیک را امتحان کردیم و جواب نداد، تحقیقات بیشتری انجام دادیم و متوجه شدیم که بهتر است از سیانور استفاده کنیم و در نهایت طرح خود را اجرا کردیم.

با اعترافات دختر نوجوان، تحقیقات برای کشف تمامی جوانب این پرونده جنایی ادامه یافت و شناسایی فروشنده مواد سمی در دستور کار قرار گرفت.

دو دختر در این باره گفتند: این داروها و داروها را از پسری در ناصرخسرو خریدیم که دفعه بعد که به ملاقاتش رفتیم کم کم با او آشنا شدیم و قرار شد بعد از قتل ها با ما به خارج از کشور بیاید.

دختری که متهم به قتل اعضای خانواده اش است نیز گفت: حتی در یکی از سوءقصدها که در شمال بودیم و خرمای آلوده به اعضای خانواده ام خوردم، پسر فروشنده مواد مخدر برایم از تهران به شمال دارو آورد. .

این در حالی است که متهم تازه دستگیر شده که ۲۷ سال سن دارد، اظهارات دو متهم را رد می کند و می گوید: به من گفتند دارو را برای کارهای آزمایشگاهی می خواهند و می خواهند حشرات را با سم بکشند.

اما تمامی متهمان همچنان در بازداشت به سر می برند و تحقیقات ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا