اخبار اقتصاد ایران

فروش اقساطی 3 خودرو کرمان موتور+ قیمت و جدول فروش

شرکت کرمان موتور ۳ محصول خود را از شنبه ۱۶ به صورت اقساطی به فروش می رساند تیر مطلع. در این طرح فروش مهلت تحویل خودرو ۹۰ روز کاری می باشد.

ایران تحلیل، شرکت کرمان موتور قصد دارد سه خودروی خود را به صورت اقساطی به فروش برساند تیر ۱۴۰۳ برای شروع.

شرایط فروش این سه خودرو از ۱۶ تا ۲۴ تیر برقرار است و متقاضیان می توانند تا تکمیل ظرفیت برای خرید KMC T8، جک S3 و جک J4 به نمایندگان این شرکت مراجعه کنند. در این طرح فروش مهلت تحویل خودرو ۹۰ روز کاری می باشد. البته KMC T8 با موعد تحویل ۶۰ روز کاری به فروش می رسد. همچنین متقاضیان می توانند این سه خودروی کرمان موتور را با اقساط تا ۳۰ ماه خریداری کنند. سود تاخیر در تحویل ۳ درصد به صورت ماهانه است.

جک J4 با قیمت قطعی ۷۹۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می رسد. پیش پرداخت خرید اقساطی این خودرو ۴۹۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. قیمت نهایی جک اس ۳ ۹۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و پیش پرداخت آن ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. برای خرید این خودرو شرایط فروش اقساطی ۱۸ و ۲۴ ماهه به مشتریان ارائه می شود.

کرمان موتور قیمت نهایی KMC T8 را یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون اعلام کرده است. این خودرو با پیش پرداخت ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد و اقساط تا ۳۰ ماه برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین در برخی از طرح های فروش KMC T8 خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا