اخبار اقتصاد ایران

فروش انواع ردیاب موتورسیکلت و موتور و دوچرخه برقی :: افق میهن

ردیاب موتور سیکلت که به عنوان دستگاه جی پی اس موتور سیکلت نیز شناخته می شود، سیستم کوچکی است که می تواند با ردیابی حرکت وسایل نقلیه، امکاناتی شبیه به دزدگیر سرقت را در اختیار کاربران قرار دهد.

البته به یاد داشته باشید که ویژگی های عملکردی ردیاب موتورسیکلت بسیار گسترده است و فقط به تعیین جهت افراد محدود نخواهد شد. به عنوان مثال با نصب این تجهیزات قادر به کنترل مصرف سوخت خودروها هستید. قابلیت خاموش کردن وسایل نقلیه سرقتی از راه دور یکی دیگر از مزایای جذاب ردیاب موتورهای برقی و بنزینی است. نصب این تجهیزات برای کمک گرفتن از خانواده یا تیم های امدادی در مواقع اضطراری نیز بسیار کارآمد خواهد بود. در ادامه با عملکرد، کاربردها و انواع این ردیاب ها آشنا می شویم.

مهمترین کاربردهای ردیاب موتور سیکلت

کاربردهای گسترده GPS موتور سیکلت باعث شده است که امروزه طیف وسیعی از سوارکاران وسایل نقلیه از آن استفاده کنند. در یک نگاه کلی می توان به موارد زیر از مزیت های اصلی ردیاب موتورسیکلت بنزینی اشاره کرد:

به خاطر داشته باشید که بسته به مدل دستگاه GPS اسکوتر و موتور سیکلت، برخی از سیستم های ردیاب فاقد برخی از ویژگی های فوق هستند. به عنوان مثال برای انتخاب ردیاب مناسب برای نصب روی اسکوترها (اسکوتر GPS) نیازی به امکاناتی مانند کنترل مصرف سوخت نخواهید داشت. حال با توجه به اهمیت آشنایی با انواع اپلیکیشن های ردیاب موتور سیکلت، در ادامه به بررسی برخی از موارد فوق می پردازیم.

ردیابی بلادرنگ انواع وسایل نقلیه در تمامی مسیرها

به لطف نصب GPS موتور برقی و بنزینی، شرایط کنترل لحظه ای موقعیت حرکت و ایستادن راکبان موتورسیکلت فراهم می شود. این دستگاه ها به طور کلی ابزار کنترلی مناسبی برای والدین نیز هستند. زیرا بسیاری از والدین برای اطلاع از مسیرهای حرکت و مکان هایی که فرزندانشان برای مدت طولانی در آن توقف می کنند به استفاده از این تجهیزات روی می آورند. بنابراین، آنها می توانند مکان فرزندان خود را تا حد زیادی کنترل کنند. ارگان های امنیتی کشور نیز از دیگر گروه هایی هستند که از ردیاب موتورسیکلت و خودرو استفاده می کنند. زیرا با قرار دادن نامحسوس این وسایل کوچک بر روی خودروهای متهمان و مجرمان، امکان کنترل مسیرهای تردد و یافتن مخفیگاه افراد را به دست می آورند.

جلوگیری از سرقت تجهیزات گران قیمت محل کار

بسیاری از مجتمع های شهری، فروشگاه های زنجیره ای و همچنین مجتمع های تفریحی ساحلی لوازم جانبی مانند اسکوتر برقی، موتور الکتریکی و موتور چهار چرخ را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند. این قبیل گروه ها با نصب انواع ردیاب دوچرخه چهارچرخ و اسکوتر جی پی اس دیگر نگران سرقت خودروهای خود نخواهند بود و به عبارتی هزینه های سنگینی را به دلیل سرقت تجهیزات خود متحمل نخواهند شد. زیرا امکان رهگیری تمام وسایل نقلیه را دارند. لازم به ذکر است بسیاری از مجتمع های اجاره خودرو و موتور سیکلت مستقر در شهرها و جزایر تفریحی کشور نیز به استفاده از ردیاب موتور برقی روی آورده اند.

کمک ردیاب موتور به تیم های امدادی برای یافتن محل دقیق قربانیان

بسیاری از موتورسواران حرفه ای برای تفریح ​​و انجام ورزش های خاص، در مسیرهای تابستانی خاص و مکان های صعب العبور حضور دارند. به طور کلی استفاده از انواع ردیاب های حرفه ای موتور سیکلت برای این افراد بسیار حیاتی خواهد بود; زیرا در صورت بروز تصادفات شدید یا گم شدن مسیرهای تردد در انواع شرایط پیچیده آب و هوایی، با ارسال پیام های اضطراری (یا SOS) می توانند محل دقیق خود را به تیم های امدادی اطلاع دهند. به یاد داشته باشید که اکثر دستگاه های GPS موتور سیکلت می توانند از سه شماره تماس مختلف که قبلاً در آنها تنظیم شده است پشتیبانی کنند. بنابراین در صورت وقوع حادثه، کاربر قادر است با هر یک از این شماره ها ارتباط برقرار کند.

خاموش شدن موتور از راه دور با دستگاه جی پی اس موتور سیکلت

یکی از مهم ترین ویژگی های ردیاب موتور سیکلت، قابلیت خاموش کردن موتور از راه دور است. به لطف این ویژگی جذاب، وقتی موتورسیکلت آنها به سرقت می‌رود، افراد می‌توانند لوله سوخت خودرو را قطع کنند و با خاموش کردن موتورسیکلت از راه دور جلوی ادامه کار سارق را بگیرند. پس از این حادثه افراد با ردیابی محل موتور به راحتی می توانند وسیله نقلیه سرقتی خود را پیدا کنند.

حمایت از زنان در مسیرهای تردد ناایمن

خانم هایی که مجبورند در مسیرهای ناشناخته یا نسبتا ناایمن با اسکوتر یا موتور برق حرکت کنند، می توانند با نصب ردیاب موتور برقی و ردیاب اسکوتر موقعیت خود را به عزیزان خود گزارش دهند. با این اقدام مطمئنا شرایط دریافت کمک از سایر کاربران در هنگام وقوع هر حادثه بهتر خواهد شد.

ردیابی خودرو در ماموریت های کاری با کمک GPS موتور

امروزه بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی و همچنین گروه هایی با استفاده از پیک موتور سیکلت اقدام به خرید انواع جی پی اس موتورسیکلت و خودرو می کنند. پس از نصب این تجهیزات، سازمان ها و واحدهای خدماتی می توانند از صحت انجام کارها و قرار دادن کارکنان خود در مسیر حرکت مجاز اطمینان حاصل کنند. همچنین کنترل فعالیت پرسنل با دریافت گزارش لحظه ای توقف خودرو در نقطه ای مشخص امکان پذیر خواهد بود. به طور کلی استفاده از انواع ردیاب موتورسیکلت و خودرو برای سازمان ها می تواند از تخلف کارکنان جلوگیری کند. زیرا پرسنل می دانند با حضور در مسیرهای مختلف تردد همواره تحت نظارت اپراتورهای مجموعه هستند.

قابلیت تولید ردیاب موتورسیکلت و خودرو در مدل های مختلف

باید بدانید که نحوه نصب و استفاده از انواع جی پی اس موتور سیکلت بسیار آسان خواهد بود. همچنین عمر عملکردی و مقاومت محیطی این تجهیزات نیز بسیار بالاست. قابلیت تولید در مدل های مختلف از دیگر مزایای سیستم های GPS می باشد. برخی از کارآمدترین مدل‌های جی‌پی‌اس اسکوتر و موتورسیکلت که در بین خودرو سواران محبوب هستند عبارتند از:

در ادامه به بررسی ویژگی های هر یک از مدل های ذکر شده می پردازیم.

جی پی اس موتور سیکلت مدل TS550

دستگاه جی پی اس موتور سیکلت TS550 یکی از مدل های کارآمد ارائه شده توسط پیام جی پی اس می باشد. از مهمترین کاربردهای این سیستم ها می توان به پارامترهای زیر اشاره کرد:

  • به لطف نصب این سیستم های ردیاب، می توانید مسیرهای حرکت و نقاط توقف خودروها را در هر لحظه کنترل کنید.

  • امکان استفاده از سیم کارت تمامی اپراتورهای تلفن همراه برای این دستگاه ها وجود دارد.

  • با نصب جی پی اس موتور الکتریکی TS550 کاربران می توانند به تمامی مکالمات داخل خودروها و روی موتورها گوش دهند. برای درک این موضوع کاربر باید با شماره سیم کارت مورد استفاده در ردیاب موتورسیکلت و خودرو تماس بگیرد. البته در نظر داشته باشید که میکروفون های شنود باید به صورت جداگانه روی تجهیزات GPS مورد نظر نصب شوند.

  • ردیاب موتور TS550 دارای بخش رله خواهد بود. بنابراین، علاوه بر مسیریابی مطمئن، شرط اطلاع از تمامی مسیرهای حرکت خودرو با ارسال گزارش های داده محور به کاربر در قالب پیامک فراهم می شود.

  • تمامی اطلاعات دریافتی از این نوع GPS بر روی سیستم های دیجیتالی مانند تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت قابل مشاهده خواهد بود.

به یاد داشته باشید که به دلیل تامین برق این تجهیزات از برق موتور و خودرو، دستگاه GPS مورد نظر باید به سیم کشی خودرو متصل شود.

اهمیت خرید بهترین دستگاه ردیاب موتور سیکلت از مراکز معتبر

به منظور اطمینان از کارایی ویژه دستگاه های جی پی اس باکیفیت در مواقع اضطراری، نیاز به خرید این سیستم ها از مراکز تولید و فروش معتبر بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. بنابراین با استفاده از جی پی اس موتورسیکلت باکیفیت، همیشه خیالتان از بابت کنترل مسیرهای تردد وسایل نقلیه سرقتی و البته قطع سوخت خودروی دزدیده شده را خواهید داشت. در این راستا شرکت معتبر PayamGPS (payamgps.com) با ارائه محصولاتی با کیفیت، بادوام و کارآمد، همواره توانسته لبخند رضایت را بر لبان مخاطبان خود بنشاند و ایمنی خودروهای آنان را تضمین کند. لازم به ذکر است که انواع ردیاب اسکوتر و موتور سیکلت ارائه شده توسط این شرکت از قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای بهره مند هستند.

نکته قابل توجه دیگر این است که کارشناسان پیام جی پی اس با پیاده سازی سیستم مدیریت ناوگان به مردم کمک کرده اند تا به یکی از بهترین کنترل پنل های امنیتی و مسیرهای تردد خودروها دسترسی داشته باشند. این مجموعه معتبر با بیش از ۱۶ سال فعالیت مستمر در زمینه ارائه انواع سیستم های ردیاب، علاوه بر امکان ارسال مدل های مختلف تجهیزات GPS به اقصی نقاط کشور، قادر به ارائه مشاوره فنی دقیق به کاربران آن؛ لذا جهت کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت مشاوره فنی در خصوص کارکرد جی پی اس موتور برق، ردیاب موتور چهار چرخ و اسکوتر جی پی اس می توانید با کارشناسان شرکت پیام جی پی اس تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا