اخبار اقتصاد ایران

فروش بلیت‌ پروازهای اربعین از هفته آینده

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از فروش بلیت پروازهای اربعین از هفته آینده خبر داد.

افق میهن، مقصود اسعدی سامانی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: از هفته آینده ایرلاین ها به تدریج دسترسی برای خرید بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب را برای مسافران باز می کنند و مسافران می توانند بلیط خود را خریداری کنند. بلیط ها .

من باید بگویم؛ طبق دستورالعمل فروش پروازهای اربعین، قیمت کل بلیت یک طرفه از استان های خراسان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، مازندران و گلستان به مقصد بغداد یا نجف اشرف و بالعکس حداکثر شش است. میلیون تومان و همچنین کل قیمت بلیت یک طرفه تهران و سایر استان های کشور (به استثنای استان های مذکور) حداکثر پنج میلیون تومان به بغداد یا نجف اشرف و بالعکس تعلق گرفته است.

صدور بلیط به انتخاب مسافر یک طرفه یا دو طرفه است. بنابراین فروش اجباری بلیت دو طرفه به عنوان شرط لازم برای صدور بلیت ممنوع است.

قیمت بلیط برای بزرگسالان (ADL) و کودکان (CHD) یکسان است.

به منظور یکسان سازی هزینه استرداد بلیط در کلیه خطوط هوایی، در صورت انصراف مسافر حداکثر تا ۲۴ ساعت قبل از زمان مقرر پرواز، ۲۵ درصد از قیمت پایه بلیط برای هر مسیر و مابقی کسر می شود. به مسافر برگردانده می شود. ۵۰ درصد از قیمت پایه بلیط از ۲۴ ساعت قبل از زمان مقرر پرواز و بعد از پرواز کسر می شود و مابقی به مسافر عودت داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا