بانک و بیمه

فروش بیش از ۱۰.۷ تن شمش طلا در مرکز مبادله

به گزارش افق میهن، در پنجاه و هفتمین جلسه حراج شمش طلا که امروز سه شنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۳ در محل طلا برگزار شد، در مجموع ۸۴ کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده در حراج عمده و خرده تالار معاملات طلای مرکز به فروش رسید. و مرکز مبادلات ارزی ایران ۷۶ کیلوگرم. هر شمش طلای استاندارد نیز با میانگین قیمت پنج میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان معامله شد.

باید گفت؛ در جریان ۵۷ حراج شمش طلای مرکز مبادلات ایران، ۱۰ هزار و ۷۶۰ کیلوگرم شمش طلا (۱۰.۷ تن) معامله شد که نزدیک به ۴۸.۳ میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات را وارد اقتصاد کشور کرد.

در پایان لازم به ذکر است بیست و یکمین جلسه حراج سکه طلا فردا (چهارشنبه) ۲۷ مهر ۱۴۰۳ از طریق سامانه معاملات مرکز مبادلات طلا و ارز ایران به نشانی market.ice.ir برگزار می شود. اموال مزایده تمام سکه، نیم سکه و ربع بهار آزادی بانک مرکزی ضرب در سال ۱۳۸۵ بدون بسته بندی می باشد و کلیه اشخاص حقیقی دارای تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال می توانند در این مزایده شرکت نمایند. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع ۵ سکه می باشد. این می تواند ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه سکه کامل یا ترکیبی از هر سه شامل سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه باشد، مجموع هر سه نباید از ۵ قطعه بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا