ورزشی

فروش سهام استقلال و پرسپولیس به تعویق افتاد

اواخر آذرماه سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که قصد دارد ۵۱ درصد از سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس را از طریق نمایندگی بانک مسکن عرضه کند. این تصمیم به منظور خصوصی سازی این دو باشگاه و حل مشکل مجوز حرفه ای آنها اتخاذ شد. قرار است تا پایان سال جاری حداقل ۵۰ درصد سهام به اضافه یک سهم این دو باشگاه واگذار شود.

اما امروز ارز ایران با اشاره به برنامه نقل و انتقالات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز دوازدهم، دو اطلاعیه جداگانه داد. دی ماه اعلام شده تا تاریخ سوم دی در ماه ۱۴۰۲ درخواست بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی از سوی سازمان خصوصی سازی وصول نشد، لذا موضوع آگهی مذکور در تاریخ ۱۲ ارائه گردید. دی ماه مرتبط نخواهد بود. تاریخ انتشار بعدی سه شنبه ۲۶ است دی ماه تعیین شده است.

در این اطلاعیه در خصوص باشگاه استقلال آمده است: سازمان خصوصی سازی در نظر دارد ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهام عمومی) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به صورت عمده، نقدی و مشروط به فروش برساند. از طریق بازار پایه بورس خارج از بورس ایران. ; تاریخ انتشار سه شنبه ۲۶ ام می باشد دی ۱۴۰۲ تعیین شده است.

در این اطلاعیه در خصوص پرسپولیس نیز آمده است: سازمان خصوصی سازی در نظر دارد ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهام عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به صورت عمده، نقد و شرایط از طریق بازار پایه ایران به فروش برساند. بورس خارج از بورس؛ تاریخ انتشار سه شنبه ۲۶ ام می باشد دی ۱۴۰۲ تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا