خودرو

فروش فوری ایران خودرو با شرایط اقساطی آغاز شد / شرایط ثبت‌نام + لینک ثبت‌نام


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: آخرین شرایط فروش فوری ثبت نام ایرانیان خودرو با تحویل ۹۰ روزه اعلام شد. بر این اساس کلیه متقاضیان عادی می توانند برای خودروهای تارا و پژو ۲۰۷ ایران خودرو ثبت نام کنند. جزئیات زیر را بخوانید.

در طرح ثبت نام پیش فروش ایران خودرو، تارا دستی با قیمت ۵۸۷ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان به صورت فروش ویژه به فروش می رسد و متقاضیان می توانند آن را به صورت پیش فروش با پیش پرداخت نیز خریداری کنند. ۲۹۳ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان.

در طرح فروش ویژه ایران خودرو، امکان خرید عیار اتوماتیک با قیمت ۶۸۹ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان به صورت فروش ویژه وجود دارد. همچنین ایران خودرو با پیش پرداخت ۳۴۴ میلیون و ۶۵۴ هزار تومان اقدام به فروش عیار اتوماتیک می کند.

متقاضیانی که در سال گذشته با عضویت در سامانه یکپارچه خودرو، مراحل ثبت نام ایران خودرو را طی کرده و اسامی آنها به عنوان بخشی از زمستان ۱۴۰۲ گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شده و از این شرکت پیامک دریافت کرده اند، می توانند با تاریخ تحویل در طرح پیش فروش ایران خودرو شرکت کنند. مهر ۱۴۰۲ می باشد. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ می باشد و کلیه پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال خواهد شد.

متقاضیان حداکثر تا ۱۰ روز فرصت دارند تا پرداخت ایران خودرو را تکمیل کنند.

تکمیل فرآیند ثبت نام یکپارچه ایران خودرو تنها با مراجعه به صفحه فروش آنلاین یعنی آدرس انجام می شود. متقاضیان باید با استفاده از لینک ذکر شده، پیش پرداخت خودرو را انجام دهند. همانطور که گفته شد پس از تعیین قیمت نهایی، موجودی وسیله نقلیه در زمان تحویل محاسبه و پرداخت می شود.

شرایط ثبت نام فروش فوری در ایران خودرو در سال ۱۴۰۳

به هر کد ملی فقط یک وسیله نقلیه اختصاص داده شده است.

ثبت نام برای مشتریان قانونی امکان پذیر نمی باشد.

امکان صلح در قرارداد و هنگام تحویل خودرو حتی به صورت وکالت وجود ندارد.

شماره تلفن همراه وارد شده باید به نام متقاضی باشد.

متقاضی برای واریز وجوه باید از کارت های بانکی به نام خود استفاده کند.

امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق تمامی کارت های بانکی قابل استفاده برای پرداخت این خودرو وجود دارد. اما با توجه به امکان محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت های بانکی، لازم است متقاضیان محترم قبل از ثبت نام نسبت به افزایش سقف پرداخت اقدام نمایند.

مسئولیت صحت کلیه اطلاعات وارد شده به ویژه کد کشور، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی می باشد.

همه مشتریان واقعی باید کد پستی صحیح محل سکونت خود را ارائه دهند. اگر مشتریان از این الزام پیروی نکنند، هر گونه عواقب مالیاتی به عهده آنها خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا