خودرو

فروش فوری خودروهای مدیران خودرو / اقساطی بدون نوبت خودرو بخرید


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: مدیر خودرو برای خرداد ۱۴۰۳ برخی از محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار داد. در خصوص فروش مدیران خودرو برای خرداد در سال ۱۴۰۳ سه محصول MVM X33 Cross Automatic، Arizo 5 Sport و Tigo 8 Promax IE به مخاطبان عرضه شد. مشتریان می توانند این سه خودرو را به صورت نقد و اقساط خریداری کنند. مدت اقساط در این بخشنامه نیز مانند سایر بخشنامه های فروش مدیر خودرو بسته به نیاز مشتری بین یک تا پنج سال می باشد. شرایط فروش مدیران خودرو برای خرداد ۱۴۰۳، از ششمین روز این ماه، ساعت ۱۵:۰۰ در خرده فروشان فعال شده است.

شرایط فروش مدیران خودرو به قیمت علی الحساب. خرداد ۱۴۰۳:

قیمت خودرو در فاکتور، نوع فروش

ام وی ام ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک ۹۰۶۲۰۰۰۰۰ نقد و اقساط

آریزو ۵ اسپرت فیس لیفت ۱,۰۹۱,۰۰۰,۰۰۰

Tigo 8 Promax IE 2,609,232,100

از سه محصول ارائه شده در این بخشنامه فروش، تاکنون تنها جزئیات شرایط فروش تیگو ۸ پرومکس اعلام شده است. مشتریان می توانند با پرداخت نیمی از قیمت خودرو، این کراس اوور محبوب را خریداری کنند. مشتریان مابقی قیمت خودرو را همراه با کارمزد به صورت اقساط یک تا پنج ساله دریافت می کنند. این بخشنامه نیز از روز یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ در نمایندگی های خودروسازی اتومناجر فعال شده است.

شرایط فروش تیگو ۸ پرومکس IE، خرداد ۱۴۰۳:

ماشین پیش پرداخت، مدت اقساط، مبلغ اقساط ماهانه

Tigo 8 Promax IE 1,427,400,000 1 سال ۸۹,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰

۲ سال ۴۹,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰

۳ سال ۳۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰

۴ سال ۳۰,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰

۵ سال ۲۶,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰

شرایط فروش مدیران خودرو

در حال حاضر قیمت تیگو ۸ پرومکس در بازار آزاد حدود سه میلیارد تومان است. بنابراین می توان گفت خرید اقساطی ۱.۵ میلیارد تومانی برای مشتریان موجه خواهد بود. قیمت ام وی ام X33 کراس اتوماتیک در بازار آزاد ۱.۲ میلیارد تومان است که با قیمت رسمی و فعلی این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان تفاوت دارد. فیس لیفت آریزو ۵ اسپرت نیز در بازار آزاد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا